Iratkozzon fel hírlevelünkre!

A feliratkozó e-mail cím

Adatvezérelt online jelenlét 1.

Adatvezérelt Online Marketing I.

Célunk olyan elméleti és gyakorlati eszköztár bemutatása, ami segít a turisztikai vállalkozásoknak eligazodni az online világában. Az első 9 tananyag fókuszában az online jelenlét titkos összetevői állnak, a felhasználói felület és a felhasználói élmény. Egyedi és praktikus ajánlásokat mutatunk be az ügyfélélmény javítására a turisztikai vállalkozások saját online felületeire, összefoglaló elemzést állítottunk össze a digitalizáció hatásáról a turizmusban, külön kitérve a Covid előtti és utáni időszakra. A kurzus során személyes tapasztalataink alapján teszünk ajánlásokat a jobb felhasználói élmény és a magasabb ügyfél-elégedettség eléréséhez. Ez a kurzus nélkülözhetetlen alapot ad a sikeres adatvezérelt marketing szemlélet alapjainak elsajátításához, amit az „Adatvezérelt Online Marketing II.” tananyagaiban részletezünk.