Kommunikáció vendéggel/utassal, a vendégtípusra szabott kommunikáció (kezdő szint)

Munkatársaknak szóló csoportos képzés a vendég/utastípusra szabott megfelelő kommunikáció elsajátítására.
2022. május 25. 09:00 -13:00
Képzés formája
Online

A szakmánkban jó ideje dolgozók szerint már első ránézésre meg lehet állapítani egy vendégről/utasról, hogy milyen típus, mik az elvárásai. De ez valóban így van? Melyek azok a jelek, amikre figyelnünk kell?  Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a típusokat? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendég/utastípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, melynek az elégedettségi mutatókban való megjelenése kézzelfogható üzleti előnyhöz juttatja a szolgáltatókat.

A képzés célja :

A vendég/utastípusok beazonosítása és a típusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatának tudatosítása és gyakorlása a vendégelégedettség növelése érdekében.

Kinek szól :

azoknak a munkatársaknak, akik a  vendéggel/utassal személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni:

  • a vendéggel való megfelelő kapcsolat kialakításához
  • a vendégek igényeinek feltérképezéséhez
  • a vendégtípusok gyors beazonosításához és
  • a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához

Miért érdemes rá jelentkezni?

Mert tréningünk

  • segít a maximális vendégelégedettséget elérni,
  • azonnal használható, gyakorlatban működő kommunikációs eszközöket ad a vendégekkel való profi bánásmódhoz,
  • versenyelőnyhöz juttatja a cégeket a vendégekért folyó megnövekedett versenyben.

A képzés témái:

  • Személyiség tipológia alapjai 
  • Vendégtípusok és jellemzőik az Innermetrix DISC személyiségdiagnosztikai modell bemutatása által
  • Hogyan tudjuk beazonosítani a vendég típusát? Milyen jelekre figyeljünk? 
  • Vendégtípusra illesztett kommunikáció - Hogyan térképezzük fel az igényeit és ajánljuk a neki megfelelő szolgáltatást?
  • Hogyan kezeljük a vendégtípusnak megfelelően problémás helyzeteket, reklamációt?
  • Vendégtípusra szabott "Kommunikációs kisokos" összeállítása

A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.

Előadó(k)
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.

A kedvezményes ára MOST 20.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 29.000 Ft+Áfa/fő helyett.

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.

A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk. 

Jelentkezési határidő: 2022. május 20.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!