![A turizmus még mindig az a szakma, ahol kommunikálni tudni kell](/sites/default/files/styles/landscape_teaser/public/2024-07/shutterstock_2423114765_0.jpg?itok=1HE5CvxM)
A turizmus még mindig az a szakma, ahol kommunikálni tudni kell
Legnépszerűbb képzéseink között toronymagasan vezetnek a vendégkommunikációs, valamint a munkatársak egymás közötti kommunikációját és konfliktuskezelését érintő képzések, mégis sokszor kapjuk meg azokat a kérdéseket, hogy meddig lesz ezekre szükség - a vendégigények, a vendég összetétel, illetve vendég életkorok átalakulásával, illetve egyes munkafolyamatok automatizálásával nem fog-e csökkeni annak a jelentősége, hogy a munkatársak hogyan kommunikálnak?
![Learn](/sites/default/files/styles/landscape_teaser/public/2024-05/blog.jpg_0.jpg?itok=m1bIqeS4)
Megújuló munkavállalói igények és a képzések fontossága
Több éves szakmai együttműködés fűzi össze a Magyar Turizmus Akadémiát a Randstad Magyarországgal. Legutóbbi tanulmányuk különösen fontosnak bizonyult számunkra, nem csupán a téma aktualitása miatt, hanem mert lehetőséget ad arra, hogy felhívjuk a munkaadók figyelmét: a rendszeres képzésekbe való befektetés elengedhetetlen a munkavállalók fejlődése szempontjából. A kutatás rávilágít, hogy a Z generáció számára alapvető elvárás a képzéseken való részvétel, továbbá arra is, hogy minden generáció eltérő képzési struktúrákat részesít előnyben.