Blog

A turizmus még mindig az a szakma, ahol kommunikálni tudni kell
2024. július 5.

A turizmus még mindig az a szakma, ahol kommunikálni tudni kell

Legnépszerűbb képzéseink között toronymagasan vezetnek a vendégkommunikációs, valamint a munkatársak egymás közötti kommunikációját és konfliktuskezelését érintő képzések, mégis sokszor kapjuk meg azokat a kérdéseket, hogy meddig lesz ezekre szükség - a vendégigények, a vendég összetétel, illetve vendég életkorok átalakulásával, illetve egyes munkafolyamatok automatizálásával nem fog-e csökkeni annak a jelentősége, hogy a munkatársak hogyan kommunikálnak? 

Learn
2024. május 23.

Megújuló munkavállalói igények és a képzések fontossága

- avagy mi áll a mai munkavállalók karrierdöntésének középpontjában?

Több éves szakmai együttműködés fűzi össze a Magyar Turizmus Akadémiát a Randstad Magyarországgal. Legutóbbi tanulmányuk különösen fontosnak bizonyult számunkra, nem csupán a téma aktualitása miatt, hanem mert lehetőséget ad arra, hogy felhívjuk a munkaadók figyelmét: a rendszeres képzésekbe való befektetés elengedhetetlen a munkavállalók fejlődése szempontjából. A kutatás rávilágít, hogy a Z generáció számára alapvető elvárás a képzéseken való részvétel, továbbá arra is, hogy minden generáció eltérő képzési struktúrákat részesít előnyben.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!