Elérhető képzési kategóriák:
Miért érdemes minket választani?
- Sok éves tapasztalat online és személyes turisztikai képzések szervezésében
- Képzéseink kivétel nélkül gyakorlati fókuszúak, azonnal használható tudással
- Képzéseink gyakorlatai kifejezetten idegenforgalmi fókuszúak, életből hozott példákkal, esetekkel
- Kimagasló szakmai háttér és több szakmai területet támogató képzési portfólió
- Idegenforgalomban, rendezvényszervezésben jártas profi trénerek
- Egyedülálló, mérésre épülő kompetenciafejlesztő tréningek mind vezetők, mind munkatársak számára
- Minden képzésünk után államilag elismert tanúsítvány
- Támogatásunknak köszönhetően kedvezményes árak
MILYEN KÉPZÉSI KATEGÓRIÁBAN MILYEN TÉMÁKAT KÍNÁLUNK?
- A megadott kategóriák témakörei tetszés szerint kombinálhatók.Kommunikáció és értékesítés
- Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák
- Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés (Innermetrix DISC személyiségelemzéssel)
- Panaszkezelés angol nyelven
- Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés munkatársaknak (Innermetrix DISC személyiségelemzéssel)
- Vendégkonfliktus kezelése - nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég és utaskapcsolatokban
- Generációk együttműködése a turisztikai munkahelyeken - kihívásokból lehetőségek?
- Konfliktuskezelés, önérvényesítő kommunikáció / nemet mondás munkahelyen
- Interkulturális csapatok vezetése
- Rendezvényértékesítés különböző ügyféltípusoknak (Innermetrix DISC személyiségelemzéssel)
- Újgenerációs prezentációk a gyakorlatban - a legmodernebb online platformok és prezentációs technikák a Wow ügyfélélményért
- Növeld vállalkozásod bevételét a vendégértékelések segítségével
- Digitális marketing
- Az eredményes online jelenlét – hogyan növeljem a honlapom forgalmát?
- Közösségi médiafelületek a turizmusban - avagy az aktív online kommunikáció alapjai
- Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével?
- Profi Facebook hirdetések – a kampányok beállításától az eredmények méréséig
- Mindent a Google Ads hirdetésekről - avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat?
- Mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben
- Marketing automatizálás – Hatékony hírlevélküldés és CRM rendszerek használata, adatbázis építés
- Növeld vállalkozásod bevételét a vendégértékelések segítségével
- Vezetőfejlesztés
- Vezetői akadémia gyakorló vezetők részére
- Vezetői teljesítmény és hatékonyságnövelés kiégés nélkül (Innermetrix DISC személyiségelemzéssel)
- Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség
- Vezetői kommunikáció, delegálás, visszajelzés
- A rugalmas vezetés - a helyzetnek megfelelő kommunikáció, vezetési stílus, megoldások, technikák
- Vezetői konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció
- Időmenedzsment, priorizálási technikák
- Stresszkezelés, kiégés, reziliencia
- Különböző generációjú kollégák motiválása és a megfelelő vezetői visszajelzés titkai
- Teljesítményértékelés, mint a legkiválóbb vezetői eszköz az elköteleződéshez
- Csapatformálás és változáskezelés - a jól teljesítő csapatok
- Leendő vezetők részére: JUMP (Junior Management Program)
Hogyan működnek a céges belső képzések?
- A megadott kategóriák témakörei tetszés szerint kombinálhatók.Minimum 8 fő felett javasoljuk, ezalatt a létszám alatt a honlapunkon, fix időpontra meghirdetett nyílt képzéseinkből tudnak választani. 8 fő felett választhatja:
- online megvalósításban a nyílt képzések tematikáját, melyet egyeztetett időpontban a cég kollégái részére megtartunk
- online megvalósításban a nyílt képzések tematikáját, melyet a trénerrel történő módszertani konzultáció után a cég igényeire szabunk
- a személyes formában történő céges belső képzést, a fenti képzési témák, vagy egyedi igények alapján, melyet a trénerrel történő módszertani konzultáció után a cég igényeire szabunk
- A személyes céges belső képzések történhetnek a cég telephelyén, de kapacitás hiányában térítésmentesen megoldhatóak a Magyar Turizmus Akadémia képzési központjában is
- Minden képzési igényt különleges odafigyeléssel és tanácsadással segítünk, hogy valóban a legmegfelelőbb fejlesztési javaslatot tudjuk kínálni, mely bevételnövekedésben, illetve a munkaerő megtartásában is segíti cégét
- Küldetésünk, hogy minél több turisztikai, vendéglátóipari és rendezvényszakmai céghez jusson el az on-the-job képzések fontossága, mert egyre kevesebb szakképzett munkaerő fog beáramlani iparágunkba.
Marosi Emese
Értékesítési menedzser