Vezetői, business és karrier coaching a turizmusban

Személyre szabott coaching szolgáltatásaink azoknak a vezetőknek szólnak, akik a csoportos képzések mellett az egyéni fejlődésre is szeretnének koncentrálni, a vezetőket speciálisan érintő kihívásokban. Turizmusban jártas coachaink támogatása segít új nézőpontokat találni, és elindítani a fejlődést – egyéni vagy vállalati szinten is.

Karrier Coaching

Fedezze fel az Önben vagy munkatársaiban rejlő teljesítménypotenciált: üzleti coaching szolgáltatások a Magyar Turizmus Akadémiánál.

A Magyar Turizmus Akadémia elkötelezett partnere a vállalati fejlődésnek, ezért céges belső képzései mellé személyre szabott üzleti coaching szolgáltatásokat is kínál mind egyéni, mind team coaching formában. Célunk, hogy a turizmusban, szállodaiparban, vendéglátásban, rendezvényszervezésben dolgozó vezetők és szakemberek még tudatosabban érjék el a legjobb teljesítményt, valamint kézzelfogható, személyre szabott segítséget kapjanak kihívásaiknál. Ezáltal előremozdítják karrierjüket és maximalizálják az egyéni és a céges eredményeket.

Miben segítünk?

Üzleti Coaching szolgáltatásaink a turizmusban a következő kulcsfontosságú területekre fókuszálnak:

  • Karrier coaching, karriertervezés és előléptetés: Készen áll a következő lépésre? Vagy szívesen előléptetné kollégáját, de nem tudja biztosan, hogy alkalmas-e az elgondolt pozícióra? Javaslatot és stratégiai irányt adunk a jelölt személyiségtípusával, viselkedésével, kommunikációjával, belső motivációval, kulcskompetenciáival összhangban.
  • Vezetői coaching: Növelje hatékonyságát és érje el személyes és szakmai céljait, melyek összhangban vannak a szervezet céljaival. Kiemelt témáink:
    • Hatékony vezetői kommunikáció, motiváció és csapatépítés
    • Vezetői önismeret
    • Konfliktus – és stresszkezelés
    • Munka – magánélet egyensúly
    • Építő visszajelzés és delegálás
    • Időgazdálkodás és prioritáskezelés
    • Generációk együttműködése
    • Női vezetők a turizmusban
    • Családbarát szervezeti kultúra
  • Értékesítési coaching: Értékesítőket, vezetőket, csapatokat támogatunk az elakadásaikban. Segítünk az értékesítési folyamatok kialakításában, hogy az üzleti célok elérésre kerüljenek. Kiemelt témáink:
    • önbizalom, time- management
    • motiváció, eredményesség
    • ügyfélkapcsolatok, networking
    • ügyfélkör növelés, ügyféltárgyalások

Coachaink mélyrehatóan ismerik a turizmus, szállodaipar, vendéglátás és rendezvényszakma egyedi kihívásait és dinamikáját, többükkel tréningjeinken is találkozni lehet.

Ami közös bennük:

  • Valódi piacismerettel rendelkeznek: Tudják, mi mozgatja a szektort, milyen trendek vannak, és milyen a mindennapi működés.
  • Saját vezetői tapasztalattal bírnak: Maguk is megjárták a szakmai ranglétrát, vezetői pozíciókban bizonyítottak, így hiteles és releváns támogatást tudnak nyújtani.
  • Munkakörnyezeti rálátásuk van: Értik a kollégák, csapatok és vezetők közötti interakciókat, a speciális problémákat, amelyekkel a szakmában dolgozók szembesülnek.

Ezért az együttműködés velük nem csak egy coaching folyamat lesz, hanem egy gyakorlatias, célravezető párbeszéd olyan szakemberekkel, akik pontosan tudják, miről beszélnek, és akik valós, a turizmusban is azonnal alkalmazható megoldásokat kínálnak.

Ismerje meg őket!

Bacsi Krisztina, szakmai vezető, business, sales & karrier coach (link a bemutatkozásomra)

Tóthné Márton Gabriella, tréner, ügyvezető, coach (link a bemutatkozásra)

Szűcsné Szabó Katalin,  tréner, szakmai vezető, coach (link a bemutatkozásra)

Róbert Nóra, szervezetfejlesztő tréner, generációmenedzsment szakértő, coach (link a bemutatkozásra)

Hogyan működik a coaching nálunk?

Minden érdeklődés egy ingyenes, kötelezettségmentes telefonos vagy online konzultációval indul, ahol felmérjük az Ön vagy cége igényeit és céljait, és ezeknek megfelelően határozzuk meg a coaching témákat és a találkozások gyakoriságát, majd árajánlatot küldünk. Célunk a célzott, hatékony fejlesztés, nem a minél több alkalom értékesítése. A coaching alkalmak rugalmasan illeszkednek az Önök időbeosztásához és egyéni fejlesztési ritmusához.

A coaching alkalmakon az Ön által hozott témával, kihívással dolgozunk, a középpontban Ön és az Ön személyes fejlődése áll. Az ülések célja az új ötletek, nézőpontok, pro/kontra érvek kialakítása, majd egy cselekvési akcióterv kialakítása. A coaching nem tanácsadás és nem pszichoterápia, az ügyfél a saját megoldását hozza - a coach pedig kérdéseivel, meglátásaival segíti ezen az úton. Amennyiben a folyamatban úgy látjuk, hogy tanácsadásra, képzésre is szükség van, ezt menet közben jelezni fogjuk.

Készen áll a személyes fejlődésre?

Keressen minket még ma, és fedezzük fel együtt az Önben vagy munkatársaiban rejlő potenciált, melyre nagy szükség van a turizmus területén!

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!