Vezetői, business és karrier coaching a turizmusban
Karrier Coaching
Fedezze fel az Önben vagy munkatársaiban rejlő teljesítménypotenciált: üzleti coaching szolgáltatások a Magyar Turizmus Akadémiánál.
A Magyar Turizmus Akadémia elkötelezett partnere a vállalati fejlődésnek, ezért céges belső képzései mellé személyre szabott üzleti coaching szolgáltatásokat is kínál mind egyéni, mind team coaching formában. Célunk, hogy a turizmusban, szállodaiparban, vendéglátásban, rendezvényszervezésben dolgozó vezetők és szakemberek még tudatosabban érjék el a legjobb teljesítményt, valamint kézzelfogható, személyre szabott segítséget kapjanak kihívásaiknál. Ezáltal előremozdítják karrierjüket és maximalizálják az egyéni és a céges eredményeket.
Miben segítünk?
Üzleti Coaching szolgáltatásaink a turizmusban a következő kulcsfontosságú területekre fókuszálnak:
- Karrier coaching, karriertervezés és előléptetés: Készen áll a következő lépésre? Vagy szívesen előléptetné kollégáját, de nem tudja biztosan, hogy alkalmas-e az elgondolt pozícióra? Javaslatot és stratégiai irányt adunk a jelölt személyiségtípusával, viselkedésével, kommunikációjával, belső motivációval, kulcskompetenciáival összhangban.
- Vezetői coaching: Növelje hatékonyságát és érje el személyes és szakmai céljait, melyek összhangban vannak a szervezet céljaival. Kiemelt témáink:
- Hatékony vezetői kommunikáció, motiváció és csapatépítés
- Vezetői önismeret
- Konfliktus – és stresszkezelés
- Munka – magánélet egyensúly
- Építő visszajelzés és delegálás
- Időgazdálkodás és prioritáskezelés
- Generációk együttműködése
- Női vezetők a turizmusban
- Családbarát szervezeti kultúra
- Értékesítési coaching: Értékesítőket, vezetőket, csapatokat támogatunk az elakadásaikban. Segítünk az értékesítési folyamatok kialakításában, hogy az üzleti célok elérésre kerüljenek. Kiemelt témáink:
- önbizalom, time- management
- motiváció, eredményesség
- ügyfélkapcsolatok, networking
- ügyfélkör növelés, ügyféltárgyalások
Coachaink mélyrehatóan ismerik a turizmus, szállodaipar, vendéglátás és rendezvényszakma egyedi kihívásait és dinamikáját, többükkel tréningjeinken is találkozni lehet.
Ami közös bennük:
- Valódi piacismerettel rendelkeznek: Tudják, mi mozgatja a szektort, milyen trendek vannak, és milyen a mindennapi működés.
- Saját vezetői tapasztalattal bírnak: Maguk is megjárták a szakmai ranglétrát, vezetői pozíciókban bizonyítottak, így hiteles és releváns támogatást tudnak nyújtani.
- Munkakörnyezeti rálátásuk van: Értik a kollégák, csapatok és vezetők közötti interakciókat, a speciális problémákat, amelyekkel a szakmában dolgozók szembesülnek.
Ezért az együttműködés velük nem csak egy coaching folyamat lesz, hanem egy gyakorlatias, célravezető párbeszéd olyan szakemberekkel, akik pontosan tudják, miről beszélnek, és akik valós, a turizmusban is azonnal alkalmazható megoldásokat kínálnak.
Ismerje meg őket!
Bacsi Krisztina, szakmai vezető, business, sales & karrier coach (link a bemutatkozásomra)
Tóthné Márton Gabriella, tréner, ügyvezető, coach (link a bemutatkozásra)
Szűcsné Szabó Katalin, tréner, szakmai vezető, coach (link a bemutatkozásra)
Róbert Nóra, szervezetfejlesztő tréner, generációmenedzsment szakértő, coach (link a bemutatkozásra)
Hogyan működik a coaching nálunk?
Minden érdeklődés egy ingyenes, kötelezettségmentes telefonos vagy online konzultációval indul, ahol felmérjük az Ön vagy cége igényeit és céljait, és ezeknek megfelelően határozzuk meg a coaching témákat és a találkozások gyakoriságát, majd árajánlatot küldünk. Célunk a célzott, hatékony fejlesztés, nem a minél több alkalom értékesítése. A coaching alkalmak rugalmasan illeszkednek az Önök időbeosztásához és egyéni fejlesztési ritmusához.
A coaching alkalmakon az Ön által hozott témával, kihívással dolgozunk, a középpontban Ön és az Ön személyes fejlődése áll. Az ülések célja az új ötletek, nézőpontok, pro/kontra érvek kialakítása, majd egy cselekvési akcióterv kialakítása. A coaching nem tanácsadás és nem pszichoterápia, az ügyfél a saját megoldását hozza - a coach pedig kérdéseivel, meglátásaival segíti ezen az úton. Amennyiben a folyamatban úgy látjuk, hogy tanácsadásra, képzésre is szükség van, ezt menet közben jelezni fogjuk.
Készen áll a személyes fejlődésre?