A program célja:
Az ügyféltípusok megfelelő beazonosítása, valamint az értékesítői önismeret növelése. A különböző ügyféltípusokkal való megfelelő kommunikáció elsajátítása, az egyes típusok viselkedési mintáinak az értékesítési folyamatban, azaz az üzleti környezetben való megjelenésének megértése, az ezekre alkalmazandó értékesítési kommunikációs stratégiák, taktikák elsajátítása. Ügyfélelvárások, motivációk megértése, a megfelelő reakció kialakítása az értékesítő részéről.
Kinek szól?
Azoknak a munkatársaknak/vezetőknek, akiknek ügyfélkapcsolatuk van - kiemelten értékesítés (reaktív és proaktív is) és kézzelfogható segítséget szeretnének kapni:
- az ügyféllel való megfelelő kapcsolat kialakításához
- az ügyfelek kommunikációjának, motivációjának megértéséhez
- a sikeres partnerkapcsolatok, a „fél szavakból is értjük egymást” kialakításához
Kifejezetten javasoljuk komplex szolgáltatást (rendezvényeket, csoportokat) értékesítő kollégák részére, kiemelten szállodaipari, rendezvényszakmai, beutaztatási értékesítők, account managerek számára.
Miért érdemes rá jelentkezni?
- tréningünk támogatást ad a belső erőforrásaink mozgósításához
- azonnal használható, gyakorlatban működő értékesítési kommunikációs eszközöket ad az ügyfelekkel való profi bánásmódhoz
- a képzés végén a résztvevők képesek lesznek az adott ügyféltípusnak megfelelő értékesítési kommunikációs praktikák alkalmazására, ezáltal nő a hatékonyságuk
- versenyelőnyhöz juttatja a cégeket az ügyfelekért folytatott megnövekedett versenyben
Tematika:
- az ügyféltípusok felismerése
- az ügyféltípusok motivációi
- önismeret, emberismeret – erősségeim, fejlesztendő területeim: személyre szabott IMX DISC teszt
- kommunikáció a különböző ügyféltípusokkal - mit mondj, mit ne mondj a megfelelő ügyfélkapcsolat érdekében
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Bacsi Krisztinaszakmai vezető, coachBacsi Krisztina vagyok, a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályámat a szállodaiparban kezdtem, közel 20 éven át értékesítéssel foglalkoztam, több éven át felsővezetőként. Gyermekem születése után a tanácsadói, tréning & coaching területre váltottam, kiemelt szakterületeim a vezetői önismeret fejlesztése, valamint B2B értékesítési képzések.
A képzés kedvezményes ára MOST 50.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 65.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.
Jelentkezési határidő: 2023. január 20.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.