A program célja:
A képzés célja, hogy résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson az adatbázisok létrehozásáról, hírlevélküldők használatáról (eDm és Hírlevél), valamint a CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer) funkcióiról és jelentőségéről. A képzés során a résztvevők megismerhetik az adatbázisok létrehozásának folyamatát, megtanulják, hogyan készítsenek értékesítést segítő hírleveleket, és hogyan használják a CRM rendszert az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelésére.
Kinek szól:
A képzés szól mindazoknak, akik külön marketing részleg, vagy ügynökségi segítség hiányában érdeklődnek az adatbázisok létrehozása, az adatok elemzése, feldolgozása és használata iránt - különös tekintettel a marketing-tevékenységekre-, valamint a hírlevélküldés és a CRM rendszerek iránt. Azoknak, akik szeretnék eredményesen kezelni az ügyfélkapcsolatokat, létrehozni és kezelni az adatbázisokat, valamint olyan hírleveleket küldeni, amelyek után az ügyfelek maguktól akarnak vásárolni.
Miért érdemes rá jelentkezni:
- A képzés mélyebb betekintést nyújt az adatok elemzésének és feldolgozásának terén, és segít megérteni azok alkalmazásának előnyeit a marketingtevékenységekben.
- Megismerheted az adatvédelmi elveket és az adatvédelemmel kapcsolatos irányelveket (pl. GDPR), amelyek alapvető fontosságúak az adatok kezelése során.
- Tanulhatsz adatelemzési módszerekről és eszközökről, amelyek segítenek az adatok feldolgozásában és értelmezésében.
- A képzés alapos betekintést nyújt az adatbázisok létrehozásába, hírlevélküldők használatába és a CRM rendszerekbe.
- Megtanulhatod, hogyan építs hatékony adatbázisokat és kezeld az ügyfélkapcsolatokat.
- Képes leszel hírleveleket létrehozni és küldeni, hogy elérjed és megtartsd a célcsoportodat.
- A CRM rendszer használatával jobban kihasználhatod az ügyfélkapcsolatokat és profin irányíthatod az értékesítési folyamatokat.
A program témái:
- Adatok gyűjtése és tárolása
- Adatgyűjtési módszerek és források
- Adatbázisok és adattárolási elvek
- Adatok elemzése és feldolgozása
- Adatelemzési módszerek és eszközök
- Adatfeldolgozási elvek és technikák
- Adatvédelmi és GDPR irányelvek
- Hatékony hírlevélküldés (eDm és Hírlevél)
- Hírlevélküldő eszközök áttekintése és választása
- Hírlevél tervezése és tartalomstratégia
- Címzettlisták kezelése és szegmentálás
- Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM)
- A CRM rendszer szerepe és jelentősége az ügyfélkapcsolatokban
- Ügyféladatok rögzítése és kezelése a CRM rendszerben
- Ügyfélkommunikáció és tevékenység nyomon követése a CRM rendszerben
- Értékesítési lehetőségek és ügyfélkövetés a CRM rendszer segítségével
- Az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése és az ügyfélélmény javítása a CRM rendszer alkalmazásával
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 30.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2024. június 3.