Hatékony ügyfélkapcsolatok

– Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése
2024. június 7. 09:00 -13:00
Képzés formája
Online
Hozzáadom a naptáramhoz

A program célja:

A képzés célja, hogy résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson az adatbázisok létrehozásáról, hírlevélküldők használatáról (eDm és Hírlevél), valamint a CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer) funkcióiról és jelentőségéről. A képzés során a résztvevők megismerhetik az adatbázisok létrehozásának folyamatát, megtanulják, hogyan készítsenek értékesítést segítő hírleveleket, és hogyan használják a CRM rendszert az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelésére.

Kinek szól:

A képzés szól mindazoknak, akik külön marketing részleg, vagy ügynökségi segítség hiányában érdeklődnek az adatbázisok létrehozása, az adatok elemzése, feldolgozása és használata iránt - különös tekintettel a marketing-tevékenységekre-, valamint a hírlevélküldés és a CRM rendszerek iránt. Azoknak, akik szeretnék eredményesen kezelni az ügyfélkapcsolatokat, létrehozni és kezelni az adatbázisokat, valamint olyan hírleveleket küldeni, amelyek után az ügyfelek maguktól akarnak vásárolni.

 

Miért érdemes rá jelentkezni:

  • A képzés mélyebb betekintést nyújt az adatok elemzésének és feldolgozásának terén, és segít megérteni azok alkalmazásának előnyeit a marketingtevékenységekben.
  • Megismerheted az adatvédelmi elveket és az adatvédelemmel kapcsolatos irányelveket (pl. GDPR), amelyek alapvető fontosságúak az adatok kezelése során.
  • Tanulhatsz adatelemzési módszerekről és eszközökről, amelyek segítenek az adatok feldolgozásában és értelmezésében.
  • A képzés alapos betekintést nyújt az adatbázisok létrehozásába, hírlevélküldők használatába és a CRM rendszerekbe.
  • Megtanulhatod, hogyan építs hatékony adatbázisokat és kezeld az ügyfélkapcsolatokat.
  • Képes leszel hírleveleket létrehozni és küldeni, hogy elérjed és megtartsd a célcsoportodat.
  • A CRM rendszer használatával jobban kihasználhatod az ügyfélkapcsolatokat és profin irányíthatod az értékesítési folyamatokat.

A program témái:

  1. Adatok gyűjtése és tárolása
  • Adatgyűjtési módszerek és források
  • Adatbázisok és adattárolási elvek
  1. Adatok elemzése és feldolgozása
  • Adatelemzési módszerek és eszközök
  • Adatfeldolgozási elvek és technikák
  • Adatvédelmi és GDPR irányelvek
  1. Hatékony hírlevélküldés (eDm és Hírlevél)
  • Hírlevélküldő eszközök áttekintése és választása
  • Hírlevél tervezése és tartalomstratégia
  • Címzettlisták kezelése és szegmentálás
  1. Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM)
  • A CRM rendszer szerepe és jelentősége az ügyfélkapcsolatokban
  • Ügyféladatok rögzítése és kezelése a CRM rendszerben
  • Ügyfélkommunikáció és tevékenység nyomon követése a CRM rendszerben
  • Értékesítési lehetőségek és ügyfélkövetés a CRM rendszer segítségével
  • Az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése és az ügyfélélmény javítása a CRM rendszer alkalmazásával
Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
    Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 30.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

 

Jelentkezési határidő: 2024. június 2.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!