A program célja:
A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az alapvető Google eszközök, mint az Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads összekapcsolásáról és beállításáról. A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan integrálják és használják ezeket az eszközöket egységesen, valamint hogyan nyerjenek ki értékes információkat az adatokból, optimalizálják a webhelyteljesítményt és a hirdetéseket.
Kinek szól:
Ezt a képzést ajánljuk mindazoknak, akik az alapoktól szeretnék elsajátítani vagy alap tudás birtokában átismételni a Google felületek használatát a hirdetési fiók létrehozásától kezdve, a különböző Google eszközök (Ads, Analytics, Tag Manager, Seach Console) összekapcsolásáig, jobban kihasználva ezáltal az adatokat és optimalizálva a webhely- és hirdetési teljesítményüket.
A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők:
- Átfogó betekintést kapnak a Google eszközök összekapcsolásába és beállításába, segítve őket a hatékony adatgyűjtésben és webhelyoptimalizálásban.
- Amennyiben még nem rendelkeznek Facebook vagy Ads fiókkal, útmutatót kaphatnak az induláshoz.
- Megtanulhatják, hogyan integrálják a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket egységesen, ami segít a teljesítmény mérésében és a marketingkampányok optimalizálásában.
- Megismerkedhetnek a különböző eszközök funkcióival és az adatok értelmezésével, hogy hatékonyabb döntéseket hozhassanak és javíthassák a webhely és a hirdetések teljesítményét.
- Gyakorlati példák segítségével fejleszthetik az eszközök használatával kapcsolatos készségeiket.
- + 1 Google Cégem beállítások
A program témái:
1. Hirdetés kezelők létrehozása
- Ads
2. Google Analytics beállítása és adatgyűjtés
- Webhely követőkód beállítása és implementációja
- Célok és konverziókövetés beállítása
- Kimenetek és jelentések értelmezése
3. Google Tag Manager használata és konfigurálása
- Tag-ek és követőkódok hozzáadása a webhelyhez
Többek között:
Analytics kód
Ads
Facebook pixel
- Események és egyéb mérések beállítása
- Rugalmasabb követési lehetőségek használata
4. Google Search Console és Ads integráció
- Webhely ellenőrzése és teljesítményelemzés a Search Console-ban
- Google Ads követőkód beállítása és célkövetés integrációja
- Adatok és kampányelemzés a Google Ads-ben
Ez a képzés lehetőséget nyújt arra, hogy részletesen megismerd és összefűzd a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket, valamint megtanuld, hogyan használd őket hatékonyan az adatgyűjtésben, teljesítménymérésekben és hirdetésoptimalizálásban.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 30.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2023. szeptember 22.