A program célja:
A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az AI-alapú eszközök használatáról a turisztikai marketing területén A képzés során megismerhetjük, hogyan alkalmazzuk a Chat GPT-t és más AI-alapú eszközöket a marketing tevékenységekben.
Kinek szól:
A képzésre azokat a turisztikai területen dolgozó, elsősorban marketing feladatokért felelős kollégákat várjuk, akik:
- érdeklődnek az AI-alapú eszközök iránt és szeretnék elsajátítani a használatukat a saját termékükre/szolgáltatásukra szabva
- szeretnének lépést tartani a technológia fejlődésével
- hatékonyabbá tennék marketing feladataik elvégzését
AI eszközök korábbi ismerete vagy használata nem előfeltétel. Saját laptop hozatala javasolt!
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők
- Megismerhetik a Chat GPT-t, amely segítheti a kommunikációt és az ügyfelekkel, látogatókkal való kapcsolatot a marketing területén.
- Gyakorlati feladatokon keresztül tapasztalhatják meg az AI-alapú eszközök használatát a valós környezetben.
- Megismerhetik az AI-alapú eszközök sokféleségét, amelyek segíthetik a marketing tevékenységet, automatizálást és személyre szabott tartalom előállítását.
- A képzés révén hatékonyabbá tehetik a marketingtevékenységet és fejleszthetik a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában. Ezáltal versenyképesebbek lehetnek a marketingpiacon és jobb eredményeket érhetnek el.
A program témái:
- Chat GPT bemutatása és működési elvek
- Chat GPT alkalmazási területei a marketingben
- Gyakorlati példák és feladatok a Chat GPT használatával
- AI alapú eszközök a marketingtevékenység támogatásához
- Szegmentálás és célzás az AI segítségével
- Tartalom előállítása és személyre szabása AI-alapú eszközökkel
- Gyakorlati projektek AI alapú eszközökkel
- Valós marketing projektekben történő gyakorlati feladatok
- AI eszközök integrálása a marketing stratégiába
A képzés során résztvevők aktív részvételére és gyakorlati feladatok elvégzésére is lehetőség nyílik, hogy a megszerzett ismereteket a valós környezetben alkalmazhassák és fejleszthessék a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában a marketing tevékenység támogatásához.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 30.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2024. május 17.