A program célja:
A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az AI-alapú eszközök használatáról a turisztikai marketing területén. A képzés során megismerhetjük, hogyan alkalmazzuk a legújabb AI-alapú eszközöket a marketing tevékenységekben, többek között a Insta Reels készítést 5 lépésben, több tucat social tartalom létrehozását 15 perc alatt, és még sok minden mást.
Kinek szól:
A képzésre azokat a turisztikai területen dolgozó, elsősorban marketing feladatokért felelős kollégákat várjuk, akik:
- érdeklődnek az AI-alapú eszközök iránt és szeretnék elsajátítani a használatukat a saját termékükre/szolgáltatásukra szabva
- szeretnének lépést tartani a technológia fejlődésével
- hatékonyabbá tennék marketing feladataik elvégzését
AI eszközök korábbi ismerete vagy használata nem előfeltétel. Saját laptop hozatala javasolt!
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők
- Megismerhetik a Chat GPT-t, amely segítheti a kommunikációt és az ügyfelekkel, látogatókkal való kapcsolatot a marketing területén.
- Gyakorlati feladatokon keresztül tapasztalhatják meg az AI-alapú eszközök használatát a valós környezetben.
- Megismerhetik az AI-alapú eszközök sokféleségét, amelyek segíthetik a marketing tevékenységet, automatizálást és személyre szabott tartalom előállítását.
- A képzés révén hatékonyabbá tehetik a marketingtevékenységet és fejleszthetik a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában. Ezáltal versenyképesebbek lehetnek a marketingpiacon és jobb eredményeket érhetnek el.
A képzés átfogó ismeretanyagot biztosít az AI-alapú eszközök használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk további haladó digitális marketing képzéseinket:
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése
A program témái:
- AI alapú eszközök a marketingtevékenység támogatásához:
- A legújabb AI programok bemutatása és működési elveik
- AI alkalmazási területei a marketingben
- Gyakorlati példák és feladatok AI használatával - Szegmentálás és célzás az AI segítségével:
- Hatékony célcsoport elérés AI-alapú eszközökkel
- Szegmentálás és célzott marketing stratégia - Tartalom előállítása és személyre szabása AI-alapú eszközökkel:
- Insta Reels készítés 5 lépésben
- Több tucat social tartalom létrehozása 15 perc alatt
- Kreatív és személyre szabott tartalom készítése AI segítségével - Gyakorlati projektek AI alapú eszközökkel:
- Valós marketing projektekben történő gyakorlati feladatok
- AI eszközök integrálása a marketing stratégiába
- Az AI használata különböző marketing csatornákon
A képzés során résztvevők aktív részvételére és gyakorlati feladatok elvégzésére is lehetőség nyílik, hogy a megszerzett ismereteket a valós környezetben alkalmazhassák és fejleszthessék a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában a marketing tevékenység támogatásához.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. május 2.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Digitális marketing képzések
Marketing Automatizálás – Hatékony hírlevélküldés és CRM rendszerek használata, adatbázis építés - személyes képzés
-Célcsoportunk elérésére ma már rengeteg online eszköz áll rendelkezésünkre. De vajon rendelkezünk-e már a cégünkre/szolgáltatásunkra szabott tökéletes adatbázissal? A tanfolyam során az alapoktól tanulhatjuk meg ezek sikeres létrehozását, elemzését és értelmezését, valamint azt, hogy milyen eszközökkel érhetjük el őket, hogy eredményesen irányíthassuk az értékesítési folyamatokat. Kiemelten foglalkozunk a hírlevélküldés hatékonyságával és gyakorlati praktikáival, illetve azzal, hogy az adatbázis építés hogyan segítheti a Google Ads és Facebook kampányainkat is.
-
- Digitális marketing képzések
Profi Facebook hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig - személyes képzés
-Ahhoz, hogy még több vásárlót, ügyfelet és ezáltal bevételt szerezzünk, ma már a maximumot kell kihoznunk közösségi média felületeken való hirdetéseinkből. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy magabiztosan navigáljunk a social media hirdetéskezelők és kampányok világában. Képzésünk a már meglévő alapokra építve vezeti be a résztvevőket a Facebook hirdetési rendszerének világába, haladó, gyakorlati ismereteket biztosítva egy jól működő marketing stratégiához.