Betelt

A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben

Képzésünk az aktuálisan legújabb mesterséges intelligencia alapú programokra épít, és bemutatja, hogyan használhatók ezek az eszközök a marketing tevékenységek széles skáláján.
2025. június 2. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az aktuálisan legújabb mesterséges intelligencia alapú programokra épít, és bemutatja, hogyan használhatók ezek az eszközök a marketing tevékenységek széles skáláján.

A program célja:

A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az AI-alapú eszközök használatáról a turisztikai marketing területén.  A képzés során megismerhetjük, hogyan alkalmazzuk a legújabb AI-alapú eszközöket a marketing tevékenységekben, például az Insta Reels készítést 5 lépésben, több tucat social tartalom létrehozását 15 perc alatt, és még sok minden mást.

Kinek szól:

A képzésre azokat a turisztikai területen dolgozó, elsősorban marketing feladatokért felelős kollégákat várjuk, akik:

- érdeklődnek az AI-alapú eszközök iránt és szeretnék elsajátítani a használatukat a saját termékükre/szolgáltatásukra szabva
- szeretnének lépést tartani a technológia fejlődésével
- hatékonyabbá tennék marketing feladataik elvégzését

AI eszközök korábbi ismerete vagy használata nem előfeltétel. Saját laptop hozatala javasolt!
 

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők

  • Megismerhetik a legújabb AI-alapú eszközöket, amelyek segíthetik a kommunikációt és az ügyfelekkel, látogatókkal való kapcsolatot a marketing területén.
  • Gyakorlati feladatokon keresztül tapasztalhatják meg az AI-alapú eszközök használatát a valós környezetben.
  • Megismerhetik az AI-alapú eszközök sokféleségét, amelyek segíthetik a marketing tevékenységet, automatizálást és személyre szabott tartalom előállítását.
  • A képzés révén hatékonyabbá tehetik a marketingtevékenységet és fejleszthetik a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában. Ezáltal versenyképesebbek lehetnek a marketingpiacon és jobb eredményeket érhetnek el.

A program témái:

  • AI alapú eszközök a marketingtevékenység támogatásához:
    • A legújabb AI programok bemutatása és működési elveik
    • AI alkalmazási területei a marketingben
    • Gyakorlati példák és feladatok AI használatával
  • Szegmentálás és célzás az AI segítségével:
    • Hatékony célcsoport elérés AI-alapú eszközökkel
    • Szegmentálás és célzott marketing stratégia
  • Tartalom előállítása és személyre szabása AI-alapú eszközökkel:
    • Insta Reels készítés 5 lépésben
    • Több tucat social tartalom létrehozása 15 perc alatt
    • Kreatív és személyre szabott tartalom készítése AI segítségével
  • Gyakorlati projektek AI alapú eszközökkel:
    • Valós marketing projektekben történő gyakorlati feladatok
    • AI eszközök integrálása a marketing stratégiába
    • Az AI használata különböző marketing csatornákon

 

A képzés során résztvevők aktív részvételére és gyakorlati feladatok elvégzésére is lehetőség nyílik, hogy a megszerzett ismereteket a valós környezetben alkalmazhassák és fejleszthessék a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában a marketing tevékenység támogatásához.

 

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2025. május 26.

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?