A tréning célja:
A vizualitás professzionális megjelentetése által olyan értékesítési élményt biztosítani az ügyfél részére, mely az alapvető digitális prezentációs technikákon túlmutat. Az értékesítésben nélkülözhetetlen személyiségtipológiára építve pedig egy komplex ügyfélélményt biztosít.
Kinek szól a képzés?
- értékesítéssel vagy értékesítés támogatással foglalkozó kollégáknak mind vezetői, mind munkatársi szinten
- marketing területen dolgozó kollégáknak
- ügyfélkapcsolatokkal rendelkező projektmenedzsereknek, szervezőknek
Miért érdemes rá jelentkezni?
Azért, hogy a résztvevők professzionálisak legyenek a kapcsolattartásban, megismerjék azokat a digitális eszközöket, platformokat, amelyek által gyorsan és látványosan tudják a legfontosabb sales üzeneteket továbbítani, valamint, hogy kitűnjenek a tömegből a sok szolgáltató közül. Az résztvevők képesek lesznek bevonni az ügyfelet és élményt adni a prezentációval.
Tematika:
- Az online prezentáció technikái (figyelemfenntartás, résztvevők egyben tartása), a személyiség ereje
- az értékesítési prezentáció felépítése és professzionális megjelenítése
- Virtuális értékesítő digitális eszköztárának és akciótervének megtervezése
- Online prezentációs technikák módszertan, technikák, ötletek elsajátítása, amellyel a jövőben is sikeresen tudnak ügyfélkapcsolatokat építeni a virtuális térben
- Bacsi Krisztinaszakmai vezető, coachBacsi Krisztina vagyok, a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályámat a szállodaiparban kezdtem, közel 20 éven át értékesítéssel foglalkoztam, több éven át felsővezetőként. Gyermekem születése után a tanácsadói, tréning & coaching területre váltottam, kiemelt szakterületeim a vezetői önismeret fejlesztése, valamint B2B értékesítési képzések.
- Róbert NóraHR szakértő, tréner, coach20 éves tréneri pályafutásunk alatt sok kihívással találkoztunk akár az üzleti szektorban, akár egy-egy civil szervezetnek tartott képzések alkalmával, vagy akár egyetemi oktatói munkánk során. Mindketten több mint 1500 képzést tartottunk a legkülönfélébb csoportoknak, menedzsment és szervezetfejlesztési - készségfejlesztő témákban. Mégis az egyik legnagyobb kihívást a Covid-19 miatti online térbe való átállás jelentette számunkra. Nem hátráltunk meg, gyorsan reagáltunk a kialakult helyzetre és kitanultuk az online térben tartott tréningek megtartásának csínját-bínját, annak érdekében, hogy a képzéseket továbbra is hatékonyan és színesen tudjuk megtartani a csoportjainknak.
A kedvezményes ára MOST 20.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 29.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
A képzés minimum 6 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2022. május 16.
Képzésünk ezen a dátumon megtelt. Amennyiben érdeklődik a legközelebbi, hasonló témában induló képzésünk iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a "Kérdése van" űrlap vagy a "Kapcsolat" menüpont segítségével!
-
Betelt
- Digitális marketing képzések
Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületek - EXTRA IDŐPONT!
-Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) egy hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.