A tréning célja:
Az alapvető digitális prezentációs módszereken túlmutató olyan modern, professzionális, vizuális prezentációs technikák és felületek elsajátítása, melyek által kiemelkedő ügyfélélményt lehet nyújtani az online térben. A turizmusban és rendezvényszervezésben nélkülözhetetlen személyiségtipológiára építve pedig a képzés egy komplex aha-élményt biztosít, összekapcsolva az embert a vizualitással.
Kinek szól a képzés?
- értékesítéssel vagy értékesítés támogatással foglalkozó kollégáknak mind vezetői, mind munkatársi szinten,
- marketing területen dolgozó kollégáknak,
- ügyfélkapcsolatokkal rendelkező projektmenedzsereknek, rendezvényszervezőknek,
- vezetőknek, középvezetőknek, akik életében mindennaposak a prezentációk, előadások,
- belső kommunikációs, vagy HR szakembereknek, akik a dolgozói kapcsolattartáshoz, belső képzésekhez szeretnének új platformokat, élményelemeket megismerni.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Azért, hogy a résztvevők professzionálisak legyenek a kapcsolattartásban, megismerjék azokat a digitális eszközöket, platformokat, amelyek által gyorsan és látványosan tudják a legfontosabb értékesítési, marketing vagy szakmai üzeneteket továbbítani, azért, hogy kitűnjenek a tömegből a sok szolgáltató közül. A résztvevők képesek lesznek bevonni az ügyfelet és élményt adni a prezentációval.
Tematika:
- Az online prezentáció technikái (figyelemfenntartás, résztvevők egyben tartása), a személyiség ereje az online világban.
- Az értékesítési prezentáció felépítése és professzionális megjelenítése.
- Virtuális értékesítő digitális eszköztára, 15+ modern online prezentációs platform bemutatása és kipróbálása.
- Mesterséges intelligencia használata a prezentációkban és azon túl.
- Ügyféltípusok és a rájuk szabott profi prezentáció tartalmilag és design szempontból.
- Online prezentációs technikák módszertan, ötletek elsajátítása, amellyel a jövőben is sikeresen tudnak ügyfélkapcsolatokat építeni a virtuális térben.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Bacsi Krisztinaszakmai vezető, coachBacsi Krisztina vagyok, a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályámat a szállodaiparban kezdtem, közel 20 éven át értékesítéssel foglalkoztam, több éven át felsővezetőként. Gyermekem születése után a tanácsadói, tréning & coaching területre váltottam, kiemelt szakterületeim a vezetői önismeret fejlesztése, valamint B2B értékesítési képzések.
- Róbert NóraHR szakértő, tréner, coach20 éves tréneri pályafutásunk alatt sok kihívással találkoztunk akár az üzleti szektorban, akár egy-egy civil szervezetnek tartott képzések alkalmával, vagy akár egyetemi oktatói munkánk során. Mindketten több mint 1500 képzést tartottunk a legkülönfélébb csoportoknak, menedzsment és szervezetfejlesztési - készségfejlesztő témákban. Mégis az egyik legnagyobb kihívást a Covid-19 miatti online térbe való átállás jelentette számunkra. Nem hátráltunk meg, gyorsan reagáltunk a kialakult helyzetre és kitanultuk az online térben tartott tréningek megtartásának csínját-bínját, annak érdekében, hogy a képzéseket továbbra is hatékonyan és színesen tudjuk megtartani a csoportjainknak.
A képzés kedvezményes ára MOST 25.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 35.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.
Jelentkezési határidő: 2023. március 24.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
- Digitális marketing képzések
Profi és gyors bevételnövelő értékesítési kommunikáció
2 alkalom, 2023-04-21 - 2023-04-25Az elmúlt években a keresleti piac hatására az értékesítők nagy része rendelésfelvevőkké vált. Az előttünk álló időszakban azonban újra szükség van azokra a kompetenciákra, amikkel sikeres partnerkapcsolatokat lehet felépíteni – elindult a verseny az ügyfelekért! Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tud ráhangolódni az ügyfelek megváltozott igényeire és ismeri a profi értékesítési technikákat. Tréningünket javasoljuk minden olyan értékesítőnek, aki komplex szolgáltatásokat (rendezvényeket, csoportokat) értékesít, és szeretné munkáját magasabb szintre emelni. Ehhez segítségként egy személyre szabott személyiségdiagnosztikai tesztet (Innermetrix DISC) is biztosítunk, melyben az erősségeket és kihívásokat, a hatékonyságjavító lehetőségeket is bemutatjuk, és ezáltal az értékesítők valóban képesek lesznek profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.