ÚJDONSÁG! Ez a képzésünk MOST megújult formában érhető el: a tanulási igényekhez jobban alkalmazkodva online tananyagra és személyes képzési alkalomra építettük fel.
A program célja:
Az ügyféltípusok megfelelő beazonosítása, valamint az értékesítői önismeret növelése. Ügyfélelvárások, motivációk megértése, a megfelelő reakció kialakítása az értékesítő részéről.
A különböző ügyféltípusokkal való megfelelő kommunikáció elsajátítása, az egyes típusok viselkedési mintáinak az üzleti környezetben való megjelenésének megértése, az ezekre alkalmazandó tárgyalástechnikai kommunikációs stratégiák, taktikák elsajátítása. A tanácsadói értékesítés, az ütős kérdezéstechnika, az érték-alapú értékesítési kommunikáció, a kifogások megfelelő kezelésének elsajátítása, ezáltal az árverseny elkerülése.
25 oldalas, Innermetrix DISC saját személyiségelemzés az értékesítői hatékonyág, motiváció, erősségek, teljesítménypotenciál azonosítására és tudatosítására, mely elengedhetetlen tudás minden ügyfélkapcsolatban dolgozónak.
Kinek szól?
Azoknak a kezdő, illetve középhaladó szintű értékesítési, rendezvényszervezési projektmenedzseri vagy utazási referens munkakörben dolgozó munkatársaknak/vezetőknek, akiknek ügyfélkapcsolatuk van és főleg komplex szolgáltatásokat (rendezvényeket, eseményeket, konferenciákat, kongresszusokat, incentive csoportokat) értékesítenek B2B relációban ügyfeleknek, dolgozzanak szállodában, rendezvényhelyszínen, rendezvényügynökségnél, konferencia-, kongresszusszervezésben, beutaztató irodáknál és kézzelfogható segítséget szeretnének kapni:
- az ügyféllel való hosszútávú win-win kapcsolat kialakításához
- az ügyfelek kommunikációjának, motivációjának megértéséhez és az ezekre adott megfelelő tárgyalástechnikai válaszok elsajátításához
- a sikeres partnerkapcsolatok, a „fél szavakból is értjük egymást” kialakításához, a saját partneri pozíciónk megerősítéséhez
- az árverseny elkerüléséhez, a valós értékek megfelelő kommunikációjához
- a lekérésekből minél gyorsabb valós üzletté való konvertáláshoz
Miért érdemes rá jelentkezni?
- azonnal használható, gyakorlatban működő értékesítési kommunikációs eszközöket adunk az ügyfelekkel való profi bánásmódhoz
- a képzés végén a résztvevők képesek lesznek az adott ügyféltípusnak megfelelő értékesítési kommunikációs praktikák alkalmazására, ezáltal nő a hatékonyságuk és az általuk konvertált üzletek aránya
- a tárgyalási folyamatban az ügyféltípusra szabott kommunikációs praktikák elsajátítása révén az ügyfelek akarnak tőlünk vásárolni, nem nekünk kell győzködni őket
- versenyelőnyhöz juttatja a cégeket, mert gyorsul a lekérésből üzletté konvertálás aránya
- tréningünk támogatást ad a belső erőforrásaink mozgósításához a saját értékesítői önismeretünk által, hogy hatékonyan, kiégés nélkül tudjunk dolgozni
- BÓNUSZ: a Z generáció, mint rendezvény megrendelők - miben mások, mire kell figyelni a velük való kapcsolatépítésben?
Képzési módszertanunk:
Ez a képzési programunk a blended learning, azaz a vegyes tanulás módszerére épül, amely a hagyományos és digitális tanulási formákat integrálja egy összetett tanulási élménybe. A megküldött anyagok által biztosítjuk a lehetőséget az önálló tanulásra a személyes képzési alkalmon való részvétel mellett. A képzésen való személyes részvétel alkalmával így több lehetőség nyílik az egyéni tapasztalatok megosztására, kérdések megvitatására és gyakorlati szituációk elvégzésére, mindezt tapasztalt oktatóink irányításával.
Tematika:
- az Innermetrix DISC modell alapjai, személyiségtípusok, felismerésük, motivációjuk – e-learning tananyag
- A DISC személyiségtípusok ügyfelekként, a bizalomépítés folyamata, viselkedés tárgyalási helyzetekben - személyes képzési alkalom
- igényfelmérés, kérdezéstechnika újratöltve– az igazán ütős kérdések – személyes képzési alkalom
- a profi értékesítési kommunikáció, érvelés, kifogáskezelés a gyakorlatban – személyes képzési alkalom
- személyre szabott Innermetrix DISC teszt elemzése, erősségeim, fejlesztendő területeim értékesítőként – személyes képzési alkalom
- BÓNUSZ: Z generációs ügyfelek, mint megrendelők a piacon, hogyan változtatják meg a rendezvény foglalási szokásokat? – személyes képzési alkalom
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Bacsi Krisztinabusiness & sales coach, tréner, rendezvényértékesítési tanácsadó, Innermetrix személyiségdiagnosztikai tanácsadó, szakmai vezető, Magyar Turizmus AkadémiaBacsi Krisztina vagyok, a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach, tréner és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályámat a szállodaiparban kezdtem, közel 25 éven át értékesítéssel foglalkoztam, több éven át felsővezetőként egy nemzetközi tulajdonú szállodaláncnál. Későbbiekben a MaReSz (Magyarországi Rendezvényszervezők és – szolgáltatók Szövetsége) főtitkáraként teljes rálátásom volt a szakmára, több rendezvény és oktatás bevezetése kapcsolódik a nevemhez a szövetség életében. Képzési szakterületem a rendezvények értékesítése, az ügyféligények feltérképezése, az ügyfelekre szabott profi prezentációk tartalmi és design elemeinek oktatása. Emellett kiemelten fontosnak tartom a vezetők fejlesztését, a vezetői önismeret és hatékonyságfejlesztési képzéseink és egyéni coaching ülések által.
A képzés kedvezményes ára MOST 70.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 95.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Minimum 2 fő egyidejű befizetése esetén további 10% kedvezményt biztosítunk a képzés támogatott árából!
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2024. november 6.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
Betelt
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés
-Hosszú túlórák, a változáshoz való folytonos alkalmazkodás sokszor felemészti az energiákat és kiégéshez tud vezetni. Van, aki jobban kezeli ezt a fajta nyomást és van, aki nehezebben. Miért, mi a különbség köztünk? Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, idejük menedzselésében, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben pozitív élményünk van, így a kiégés és a stressz, a folytonos időhiány és a halogatás nagyban csökkenthető? Személyre szabott elemzésünk és a konkrét időgazdálkodási praktikák segítik képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az idővel való profi bánásmódban, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Újgenerációs prezentációk a gyakorlatban - online képzés
-Ha már unod a szokványos prezentációkat, hírleveleket, social media posztokat, üzleti leveleket, ajánlatokat, ha úgy érzed színesítenéd értékesítési és marketing eszköztárad, ha szeretnéd megérteni, milyen AI platformok tudnak ebben jól segíteni, akkor itt a helyed képzésünkön! Hogyan érjük el, hogy pl. egy ügyfélprezentációval vagy egy utasnak kiküldött ajánlattal kitűnjünk a tömegből és a mi szolgáltatásainkat válasszák? Mik azok az élmény/design elemek, amelyek elengedhetetlen részét képezik ezeknek a megjelenéseknek, legyen az az online térben, vagy egy közönség előtti előadásban? „Újgenerációs prezentációk” slágerképzésünk most még több digitális prezentációs eszköz és a mesterséges intelligencia adta lehetőségek bemutatásával érhető el még gyakorlatiasabb formában!
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés
-Hosszú túlórák, a változáshoz való folytonos alkalmazkodás sokszor felemészti az energiákat és kiégéshez tud vezetni. Van, aki jobban kezeli ezt a fajta nyomást és van, aki nehezebben. Miért, mi a különbség köztünk? Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, idejük menedzselésében, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben pozitív élményünk van, így a kiégés és a stressz, a folytonos időhiány és a halogatás nagyban csökkenthető? Személyre szabott elemzésünk és a konkrét időgazdálkodási praktikák segítik képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az idővel való profi bánásmódban, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.