Az utazási irodai értékesítők kulcsszerepet játszanak abban, hogy az ügyfelek magabiztosan és elégedetten válasszanak utazást. Egy jó ár vagy last minute ajánlat ma már nem elég – a hosszú távú sikerhez elengedhetetlen a személyre szabott ajánlás, a meggyőző, érték-alapú kommunikáció és a profi panaszkezelés. Ez a gyakorlatorientált tréning abban segít, hogy az értékesítők magabiztosan képviseljék ajánlataikat, hitelesen reagáljanak a kifogásokra, és nyugodtan kezeljék a nehezebb ügyfélhelyzeteket – akár szóban, akár írásban.
- Tóthné Márton Gabriellatréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetőjeTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 70.000,- Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben, a turisztikai szakma minőségi megújulása érdekében.
A képzés minimum 8, maximum 15 fő részvételével indul.
A képzés jellegéből adódóan turisztikai oktatók, tanárok, trénerek jelentkezését nem tudjuk fogadni.
Jelentkezési határidő: 2025. november 20.
Cím
1139 Budapest , Váci út 91. BC91 Irodaház, IV. emelet, Magyar Turizmus Akadémia képzőközpontja-
- Turizmus szakmai képzések
Utazási irodai értékesítés a digitalizáció világában - Alapozó képzés a MUISZ és a Magyar Turizmus Akadémia együttműködésében
7 alkalom, 2025-09-15 - 2025-09-23Alapozó képzés a MUISZ és a Magyar Turizmus Akadémia együttműködésében -
- Turizmus szakmai képzések
Adózási, számlázási ismeretek és kalkulációk készítése az utazási irodai szektorban
- -
- Turizmus szakmai képzések
AI-alapú online marketing utazási irodáknak – Amit ma érdemes használni, és amit jobb elkerülni
-Digitális marketing stratégia – utazási irodákra szabva, gyakorlati példákkal