Vezetői szerep a szervezeti márkaépítésben - az élmény belül kezdődik

Hogyan lesz az elkötelezett csapatból visszatérő vendég és üzleti siker?
2 alkalom, 2025. október 8. - 2025. október 9.
Napok: október 8. | október 9.
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest
Hozzáadom a naptáramhoz

A vendég azt érzi, amit a munkatárs közvetít. A munkatárs azt adja tovább, amit a szervezet képvisel. Ezen a képzésen kiderül, hogyan válhat a szervezeti kultúra és arculat erőforrássá a vezetői munkában – és hogyan lesz belső elkötelezettségből külső élmény és pénzügyi eredmény. Vannak vezetők, akik a megszokáshoz való ragaszkodásból vagy épp a konfliktusoktól való tartózkodás miatt nem mernek változtatni a szervezeti működésen – miközben nap mint nap belső feszültségekkel, panaszkodó kollégákkal és növekvő fluktuációval szembesülnek. Ez a képzés azoknak a vezetőknek szól, akik szeretnék végre tudatosan és strukturáltan alakítani a szervezeti kultúrát, és ezzel együtt a munkatársak lojalitását, a vendégélményt és a gazdasági eredményeket is.

  • A program célja:

    A képzés célja, hogy a résztvevő vezetők felismerjék: a kiváló szolgáltatás nem csupán a frontvonalon dől el, hanem a szervezeti normákon, a belső kommunikáción és a munkatársak elkötelezettségén keresztül épül fel. A program eszközöket ad ahhoz, hogy a vezetők képesek legyenek tudatosan formálni a vállalati arculatot, csapatkultúrát és viselkedési mintákat – ezzel növelve a lojalitást, a vendégelégedettséget és végső soron a bevételt.

    A program során megmutatjuk, hogyan lehet lépésről lépésre, mérhető eredményekkel bevezetni olyan változásokat, amelyek nemcsak a szolgáltatás minőségét, de a csapatmorált és a márkaélményt is tartósan megerősítik. A képzés abban is segít, hogy vezetőként tudatosan alakítsd a viselkedési normákat, kommunikációs irányokat és értékrendet – hiszen a lojális dolgozókból lesznek az elégedett vendégek kiszolgálói.

  • Kinek ajánljuk a képzést?

    Elsősorban kisebb, független szállodák felső – és középvezetőinek: front office és F&B vezetőknek, sales vezetőknek, illetve szállodaigazgatóknak, különösen a vidéki szálláshelyek köréből. Ajánlott azoknak a kollégáknak is, akik ösztönből vezettek eddig, de nyitottak a tudatos szervezet- és márkaépítés irányába. Olyan vezetőknek ajánljuk, akik vendégtérben lévő kollégákat irányítanak, és szeretnék, hogy náluk jó legyen dolgozni – mert tudják, hogy ebből versenyelőny is lehet.

  • Miért érdemes rá jelentkezni?
    • Mert a vendégélmény alapja a munkatársak elkötelezettsége – enélkül nincs valódi márka
    • Mert a fluktuáció, a belső konfliktusok és a vendégpanaszok gyakran a szervezeti kultúrából erednek és mi megmutatjuk, hogyan lehet ez ellen tenni
    • Mert az employer branding, a viselkedési normák és a vezetői kommunikáció együtt formálják a szálloda arculatát, a fluktuációt, az új kollégák toborzását, a bérköltségeket valamint a bevételeket
    • Mert csak egy erős, értékközpontú csapat képes valódi, tartós vendégélményt teremteni – és ezzel stabilabb üzleti eredményeket hozni és ehhez gyakorlati példákat is hozunk
    • Mert a külső és belső PR, a viselkedési minták, a tréningprogramok és a vezetői stílus együttesen formálják a vendégek döntéseit, a visszatérések számát – és végső soron a szálloda sikerét,

    és mindezeket gyakorlati példákkal, esettanulmányokkal, kiscsoportos és egyéni feladatokkal itt tanulod meg a képzésen. Olyan tudást adunk, melyet már másnap használhatsz a mindennapi munkában.

  • 1. nap

    -
    • Kommunikációs mix és vállalati arculat kapcsolata
    • Külső PR – kapcsolat a közönséggel
    • Belső PR – kapcsolat a munkatársakkal
    • Arculatépítés folyamata – vállalati gondolkodás és viselkedés
  • 2. nap

    -
    • Vállalati kultúra és vezetési stílusok
    • Tréningprogramok hatása a kultúrára
    • Törzsvendégek megtartásának eszközei
    • Standard-ek szerepe a szállodán belül
Előadó(k)
  • Sívó Roland
    létesítmény igazgató – Aquaworld Resort Budapest, digitális szállodaüzemeltetési szakértő, oktató
    Csaknem 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a hazai szállodaiparban. Pályafutása során végigjárta a teljes szállodai ranglétrát, közel 20 éve tölt be vezetői pozíciókat, ebből több mint egy évtizede felsővezetőként irányít komplex szállodai egységeket. Jelenleg is a 300 szobás Aquaworld Resort Budapest szálloda és élménykomplexum ügyvezető igazgatója.
    Több mint 10 éve vesz részt egyetemi oktatásban, jelenleg a Kodolányi János Egyetem és a Széchenyi István Egyetem óraadója. 2023-ban címzetes docensi kinevezést kapott, 2024-ben pedig beválasztották a győri egyetem gyakorlatorientált oktatást támogató board-jába. Oktatói és szakértői fókusza a digitális szállodaüzemeltetés, revenue optimalizálás és AI-alapú vendégélményfejlesztés.

A képzés kedvezményes ára MOST 80.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 100.000 Ft+Áfa/fő helyett.


 A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025/2026-ban is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.


 A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2025. október 1.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1139 Budapest , Váci út 91. BC91 Irodaház, IV. emelet, Magyar Turizmus Akadémia képzőközpontja

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!