Vezetői konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció - így kezeljük profin a nehéz helyzeteket

Workshop gyakorló vezetőknek a konfliktusok helyes kezelésére és kommunikációjára a Vezetői Akadémia programsorozat részeként
2024. november 28. 09:00 -15:00
Képzés formája
digitális háttéranyagra épülő személyes workshop
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

ÚJDONSÁG! Ez a workshopunk MOST megújult formában érhető el: A tanulási igényekhez jobban alkalmazkodva digitális háttéranyagokra és személyes műhelymunkára építettük fel.

A program célja:

Megtalálni az egyensúlyt a kommunikációnkban, hogy érzelmileg nehéz helyzetekben is stabilak maradjunk és fejlődjenek a kapcsolataink. Az elsajátított technikákkal jó mintát adni a munkatársainknak az eredményes kommunikációhoz nehéz, feszült helyzetekben is. Tudatosabbá válni abban, hogy  mennyire fontos a konfliktusok helyes kezelése egyrészt a vállalatok/vállalkozások működési hatékonysága, másrészt az egyéni- és csapatmorál, motiváció, elkötelezettség érdekében. A helyes konfliktuskezelés segít megelőzni a kiégést, demotivációt, képes pozitív irányba terelni az emberi kapcsolatainkat.
 

A program további céljai:

  • Könnyen beépíthető, az asszertív viselkedést támogató kommunikációs módszertanok elsajátítása,
  • A fókuszváltás, azaz hogyan tudunk szemüveget váltani és a hasznos oldalára fókuszálni a konfliktusokkal terhelt helyzeteknek.
  • Az emberi játszmák működésének megértése.
  • A konstruktív konfliktuskezelés módszertanának megismerése és az ehhez szükséges kommunikációs technikák kipróbálása


Módszertan:

A workshopra való felkészüléshez, a témára hangolódáshoz digitális segédanyagokat biztosítunk résztvevőinknek.


Kinek szól?

A program olyan turisztikai és rendezvényszakmai vezetőknek és szakembereknek szól,

  • akik úgy érzik, hogy sokszor nehezen találják az egyensúlyt a kommunikációban, vagy nagyon utasítóan/elutasítóan, kommunikálnak vagy pedig ritkán tudnak NEM-et mondani,
  • akik úgy érzik, hogy nehéz „jól” reagálni a konfliktusokkal terhelt helyzetekben akár saját maguk az érintettek, akár a csapatuk tagjai,
  • akik szeretnék tudatosabban és hatékonyabban irányítani a konfliktussal terhelt beszélgetéseiket,
  • akik szeretnék beépíteni csapatuk napi működésébe a konstruktív konfliktuskezelés kultúráját.


Miért érdemes rá jelentkezni?

Mert az alábbi kérdésekre adunk válaszokat:

  • Hogyan képviseljem magam önbizalommal nehéz helyzetekben?
  • Mikor és hogyan érdemes beszélnem érzéseimről, mikor és hogyan hatékony az „Én üzenet.”
  • Hogyan tudok hatékonyan fellépni a nehéz emberekkel szemben?
  • Hogyan tudok egy konfliktust konstruktívvá alakítani?
  • Hogyan vegyem észre, ha játszmába kerülök és hogyan „másszak ki” belőle?
  • Hogyan tudatosíthatjuk a gondolatainkat, az érzéseinket és a valós szükségleteinket, mielőtt azonnal reagálnánk a konfliktushelyzetben?
  • Hogyan építsük fel a kommunikációnkat, hogy a szavak ne falak, hanem ablakok legyenek, azaz a másik fél is akarjon konstruktívan viselkedni.


Tematika:

  • Az asszertív viselkedés feltételei és jellemzői
  • Az asszertív kommunikáció tudatos irányítása
  • Az Értő figyelem technikája
  • „Te üzenetek”, „Én üzenetek”
  • A konfliktusok dinamikája – konfliktusok típusai a szervezetben,
  • Az egyén, mint a konfliktus mögött meghúzódó tényező - tranzakciók és rejtett tranzakciók,
  • Konfliktuskezelési stratégiák összekapcsolva az Innermetrix DISC személyiségtipológiával
  • Technikák a konstruktív viselkedés elősegítésére a konfliktusos helyzetekben


Részvétel feltétele:

Vezetői Akadémia workshopjaink az Innermetrix DISC személyiségtipológiára építenek, így a részvételt megelőzi a „Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség” tréningen való részvétel. Ha Ön már rendelkezik két éven belül elvégzett Innermetrix DISC méréssel, úgy ezt belépési feltételként elfogadjuk. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.

Legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.

Előadó(k)
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetője
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetője
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.

A workshop kedvezményes ára MOST 50.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 65.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A workshop minimum 3 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2024. november 22.

 

A belépő, "Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség" című képzésünk elvégzése után (vagy 2 évnél nem régebbi Disc mérési eredmény birtokában), legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

 

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!