-
1. Az utazási döntést befolyásoló tényezők. A desztinációs szemlélet szükségessége, mint a nemzetközi bővülés kulcsa. A desztinációlehatárolás módszertana. A desztinációk teljesítményének mérése és összefüggései. A hazai turisztikai kínálat vonzerőleltára, a nemzetközi értékesíthetőség kérdései.
2. Az ágazati folyamatok feltérképezése, megértése, a világtrendek és azok hatásainak vizsgálata kulcsfontosságú feladatként jelentkezik az ágazati szereplőknél a mai felgyorsult világban. E kérdések megválaszolásához ismernünk kell a hagyományos statisztikai, piackutatási módszereket, valamint a legújabb adatgyűjtési és adatfeldolgozási módszereket, technológiákat is. Az óra során a piaci verseny kulcselemei kerülnek górcső alá, mint az adatokhoz, információkhoz való hozzáférés, ezek értelmezése és kontextusba helyezése.
3. Szálláshelyfejlesztési döntéshozatal adatok alapján konkrét desztináció példáján, módszertani segédletekkel, adatforrások használatával, keresztpromóciós elemzésekkel, gyakorlatias szempontrendszerekkel.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!