-
1. A Tourinform munka éves ciklusai. Az érdekérvényesítés a szolgáltatók és a településvezetők körében. Adatbázis kezelés. GDPR kérdések. Kapcsolattartási platformok. Az eddig tanultak Tourinformra szabása.
2. Kutatásmódszertan: Kik, honnan és miért érkeznek hozzánk? Talán ezek a turizmus legizgalmasabb kérdései, amelyek megválaszolására számos módszertani gyakorlat, praktika létezik. Ezekbe nyújtunk betekintést, vagyis hogyan készítsünk egy minikutatást a településünkre, térségünkre, miként készítsük azt elő, hogyan szerkesszünk és elemezzünk egy kérdőíves felmérést, vagy szakmai interjút. A kvalitatív módszerek ugyanis mélyebb betekintést adnak a számok mögötti tartalomba, így egy megfelelően kialakított kutatással pontosabb képet kaphatunk a desztinációnk utastípusairól, a vendégek mozgásáról, motivációjáról.
2. Kutatásmódszertan: Kik, honnan és miért érkeznek hozzánk? Talán ezek a turizmus legizgalmasabb kérdései, amelyek megválaszolására számos módszertani gyakorlat, praktika létezik. Ezekbe nyújtunk betekintést, vagyis hogyan készítsünk egy minikutatást a településünkre, térségünkre, miként készítsük azt elő, hogyan szerkesszünk és elemezzünk egy kérdőíves felmérést, vagy szakmai interjút. A kvalitatív módszerek ugyanis mélyebb betekintést adnak a számok mögötti tartalomba, így egy megfelelően kialakított kutatással pontosabb képet kaphatunk a desztinációnk utastípusairól, a vendégek mozgásáról, motivációjáról.