Betelt

Közösségi médiafelületek a Turizmusban - avagy az aktív online kommunikáció alapjai

6 órás alapozó képzés a közösségi média által nyújtott stratégiai lehetőségek kiaknázására
2024. március 19. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

Program leírása:

A 6 órás, alapozó képzés célja a munkatársak szemléletformálása mellett olyan konkrét eszközök bemutatása, amik növelni tudják a közösségi média használatának hatékonyságát. Ezen a területen nincs csodaszer, ami minimális ráfordítás mellett kimagasló eredményeket hoz, de a képzés során elhangzó ismeretek nagyban segíthetnek a számos rendelkezésre álló felület közül a legmegfelelőbb(ek) kiválasztásában magas szintű használatában, valamint az átfogó közösségi média stratégia megalkotásában.


A képzés keretében a résztvevők


- turizmusból vett példákat megismerve inspirációt szerezhetnek a saját közösségi felületeik használatához

- a legelterjedtebb Facebook és Instagram mellett tippeket kaphatnak a Pinterest, Youtube és további oldalak használatához

- megismerhetik a gamification (élményesítés) módszerét, ami magasabb elkötelezettséget eredményezhet a követőiktől

- felmérhetik, hogy milyen lehetőségek és stratégiák lehetségesek a turizmusban influencer marketing területen

- tájékozódhatnak a közösségi média mérésekről és analitikákról a turizmus területén

-tippeket kaphatnak esetleges válságkezelés és online hírnévmenedzsment témákban


Kinek szól?

Elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozások vezetőinek, alkalmazottainak, ahol nincs külön (online) marketing részleg, azaz kifejezetten a területért felelős munkatárs. Az ilyen cégeknél jellemzően kihívást jelent a folyamatos jelenlét a közösségi felületeken, mert bár a vezető(ség) általában tisztában van az online marketing szerepének fontosságával, nincsenek megfelelő ismeretek és elég rendelkezésre álló erőforrás a témával való foglalkozáshoz. Az intenzív képzést elvégzők nem lesznek azonnal marketingszakemberek, viszont a megismert módszerek és eszközök jelentősen növelni tudják a ráfordított idő és energia megtérülését, melyek viszonylag rövid távon mérhető eredményekben realizálódnak. Mindemellett ötleteket és javaslatot is kapnak a résztvevők a saját közösségi média tevékenységükhöz.


Miért érdemes rá jelentkezni?

Mert a 6 órás, alapozó tréning során nem csupán a fenti ismeretek elsajátítására, online eszközök és módszerek megismerésére van lehetőség, hanem több éve a turizmus területén dolgozó, online marketinggel foglalkozó szakembertől lehet kérdezni a saját, konkrét kihívásaikkal kapcsolatban.

Fontos! A képzés alapozó, de mégis átfogó ismeretanyagot biztosít a közösségi médiafelületek használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk ráépítő, haladó digitális marketing képzéseinket  (Google eszközök, Google Ads hirdetések, Facebook és LinkedIn hirdetések, AI a Turizmusban, hírlevélküldők, CRM rendszerek).

 

Tematika

  • Bevezetés a közösségi média alapjaiba.
  • Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest áttekintése.
  • Facebook oldalkezelés és tartalomstratégia turisztikai vállalkozások számára.
  • Instagram marketing - hatékony vizuális és írott tartalomkészítés.
  • Influencer marketing a turizmusban - lehetőségek és stratégiák.
  • AI eszközök a social media világában.
  • Gamification alkalmazása a turisztikai marketingben.
  • Facebook hirdetés alapok
  • Közösségi média mérések és analitika, ROI a turizmus területén.
  • Válságkezelés és online hírnévmenedzsment a turizmus szektorban

 

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
    Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

 

Jelentkezési határidő: 2024. március 12.

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?