Program leírása:
A 6 órás, alapozó képzés célja a munkatársak szemléletformálása mellett olyan konkrét eszközök bemutatása, amik növelni tudják a közösségi média használatának hatékonyságát. Ezen a területen nincs csodaszer, ami minimális ráfordítás mellett kimagasló eredményeket hoz, de a képzés során elhangzó ismeretek nagyban segíthetnek a számos rendelkezésre álló felület közül a legmegfelelőbb(ek) kiválasztásában magas szintű használatában, valamint az átfogó közösségi média stratégia megalkotásában.
A képzés keretében a résztvevők
- turizmusból vett példákat megismerve inspirációt szerezhetnek a saját közösségi felületeik használatához
- a legelterjedtebb Facebook és Instagram mellett tippeket kaphatnak a Pinterest, Youtube és további oldalak használatához
- megismerhetik a gamification (élményesítés) módszerét, ami magasabb elkötelezettséget eredményezhet a követőiktől
- felmérhetik, hogy milyen lehetőségek és stratégiák lehetségesek a turizmusban influencer marketing területen
- tájékozódhatnak a közösségi média mérésekről és analitikákról a turizmus területén
-tippeket kaphatnak esetleges válságkezelés és online hírnévmenedzsment témákban
Kinek szól?
Elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozások vezetőinek, alkalmazottainak, ahol nincs külön (online) marketing részleg, azaz kifejezetten a területért felelős munkatárs. Az ilyen cégeknél jellemzően kihívást jelent a folyamatos jelenlét a közösségi felületeken, mert bár a vezető(ség) általában tisztában van az online marketing szerepének fontosságával, nincsenek megfelelő ismeretek és elég rendelkezésre álló erőforrás a témával való foglalkozáshoz. Az intenzív képzést elvégzők nem lesznek azonnal marketingszakemberek, viszont a megismert módszerek és eszközök jelentősen növelni tudják a ráfordított idő és energia megtérülését, melyek viszonylag rövid távon mérhető eredményekben realizálódnak. Mindemellett ötleteket és javaslatot is kapnak a résztvevők a saját közösségi média tevékenységükhöz.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert a 6 órás, alapozó tréning során nem csupán a fenti ismeretek elsajátítására, online eszközök és módszerek megismerésére van lehetőség, hanem több éve a turizmus területén dolgozó, online marketinggel foglalkozó szakembertől lehet kérdezni a saját, konkrét kihívásaikkal kapcsolatban.
Fontos! A képzés alapozó, de mégis átfogó ismeretanyagot biztosít a közösségi médiafelületek használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk ráépítő, haladó digitális marketing képzéseinket (Google eszközök, Google Ads hirdetések, Facebook és LinkedIn hirdetések, AI a Turizmusban, hírlevélküldők, CRM rendszerek).
Tematika
- Bevezetés a közösségi média alapjaiba.
- Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest áttekintése.
- Facebook oldalkezelés és tartalomstratégia turisztikai vállalkozások számára.
- Instagram marketing - hatékony vizuális és írott tartalomkészítés.
- Influencer marketing a turizmusban - lehetőségek és stratégiák.
- AI eszközök a social media világában.
- Gamification alkalmazása a turisztikai marketingben.
- Facebook hirdetés alapok
- Közösségi média mérések és analitika, ROI a turizmus területén.
- Válságkezelés és online hírnévmenedzsment a turizmus szektorban
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2024. március 12.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Digitális marketing képzések
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - személyes képzés
-Túl bonyolultnak érzi a Google szövevényes rendszerét, de szeretné saját maga kontrollálni és egységesen kezelni azokat az eszközöket, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki weboldala és marketing kampányai teljesítményéből? Kurzusunkon akár teljesen kezdőként átfogó tudást sajátíthat el különböző Google eszközök funkcióiról és profi szintre emelheti a használatukkal kapcsolatos készségeit.
-
Betelt
- Digitális marketing képzések
Mindent a Google Ads hirdetésekről - avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat? - személyes képzés
-Ha szeretne naprakész lenni az online marketing dinamikusan fejlődő világában, akkor a Google Ads hirdetések nem maradhatnak ki az eszköztárából. A képzés azoknak a turisztikai marketing területen dolgozó kollegáknak szól, akik szeretnék eddigi elméleti, esetleg bizonytalan tudásukat gyakorlati, azonnal alkalmazható technikákkal és tippekkel bővíteni, ezáltal minden hirdetésre fordított összegből többszörös bevételt generálni.
-
- Digitális marketing képzések
Profi Facebook hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig - személyes képzés
-Ahhoz, hogy még több vásárlót, ügyfelet és ezáltal bevételt szerezzünk, ma már a maximumot kell kihoznunk közösségi média felületeken való hirdetéseinkből. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy magabiztosan navigáljunk a social media hirdetéskezelők és kampányok világában. Képzésünk a már meglévő alapokra építve vezeti be a résztvevőket a Facebook és LinkedIn hirdetési rendszerek világába, haladó, gyakorlati ismereteket biztosítva egy jól működő marketing stratégiához.