A program célja:
A Facebook hirdetések gyakorlati képzés arról szól, hogy megtanuljuk, hogyan készítsünk és használjunk hatékony hirdetéseket a Facebookon. Ez a képzés segít nekünk megismerni a Facebook hirdetési platformot, és megtanulni, hogyan hozzunk létre hirdetéseket a legjobb módszerek szerint. Tanulunk olyan dolgokat, mint például a pixel használata és az A/B tesztelés, amelyek segítenek mérni és javítani a hirdetések eredményeit. Ezáltal hatékonyabb és jobban célzott hirdetéseket készíthetünk a Facebookon.
Kinek szól:
A képzés azoknak szól, akik
- alap elméleti/gyakorlati tudással rendelkeznek a Facebook hirdetési felületén és szeretnék hatékonyabban kihasználni a platformot
- rendelkeznek már aktív, vagy a képzésre előre létrehozott Facebook hirdetéskezelővel *
- szeretnék a Facebook hirdetéskezelő rendszerét és lehetőségeit átfogóan, gyakorlati feladatok segítségével jobban megismerni és az eszközökből a legtöbbet kihozni, célközönségük jobb elérése, kampányaik optimalizálása és eredményeik hatékonyabb mérése által
A képzés során a résztvevők megtanulhatják, hogy hogyan hozzanak létre, kezeljenek és elemezzék hirdetéseiket. A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők.
*Facebook hirdetéskezelő és/vagy Facebook pixel meglétének hiányában előzetesen javasoljuk elvégezni a „Google eszközök a gyakorlatban” képzésünket!
Miért érdemes rá jelentkezni:
- A képzés átfogó betekintést nyújt a Facebook hirdetési platformba és segít megérteni annak használatát és lehetőségeit.
- Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hirdetések létrehozásához és optimalizálásához, hogy hatékonyan eljuss a célcsoportodhoz.
- A pixel használatának elsajátításával pontosabb adatokhoz juthatsz a kampányaid eredményeiről és célzottabban optimalizálhatod azokat.
- Az A/B tesztelés módszereinek megismerése segít abban, hogy hatékonyan teszteld és finomítsd hirdetéseidet, hogy magasabb konverziós arányt érj el.
- Tanulhatsz a célzott kampányok beállításáról és a hirdetések szöveges és vizuális elemekkel történő optimalizálásáról.
A program témái:
- Bevezetés a Facebook hirdetési platformba
- A hirdetési platform funkciói és lehetőségei
- A hirdetési célkitűzések és kampánystruktúrák
- Hirdetés létrehozása és best practice
- A hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása
- Célközönség beállítása és célzások használata
- Költségvetési stratégiák és licitálás
- Pixel használata és eredmények elemzése
- A Facebook pixel beállítása és telepítése
- Pixel események és konverzió
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2024. május 6.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Digitális marketing képzések
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - személyes képzés
-A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az AI eszközök és kiemelten a Chat GPT maximalizálására fókuszál a turisztikai marketing területén.