A program célja:
A képzés célja, hogy résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson a Google Ads platform használatáról, a hatékony hirdetési gyakorlatokról és az eredmények elemzéséről. A képzés során a résztvevők megismerhetik a Google Ads rendszerét, megtanulják, hogyan hozzanak létre hatékony hirdetéseket, és hogyan értékeljék és optimalizálják azok eredményeit.
Kinek szól:
A Google Ads hirdetések területén minimum elméleti alapokkal rendelkező turisztikai szakembereknek, akik már egy aktív, vagy a képzésre előre létrehozott Google Ads fiókkal rendelkeznek. Akik szeretnék a Google Ads rendszerét és lehetőségeit átfogóan, gyakorlati feladatok segítségével megismerni és az eszközből a legtöbbet kihozni, célközönségük jobb elérése, kampányaik optimalizálása és eredményeik hatékonyabb mérése által. A képzés során a résztvevők megtanulhatják, hogy hogyan hozzák létre, kezeljék, elemezzék hirdetéseiket.
A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők. Google Ads fiók meglétének hiányában előzetesen javasoljuk elvégezni a „Google eszközök gyakorlati használata” képzésünket!
Miért érdemes rá jelentkezni:
- A képzés átfogó betekintést nyújt a Google Ads hirdetési platformba, és segít megérteni annak működését és lehetőségeit.
- Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hatékony hirdetések létrehozásához és optimalizálásához a Google Ads rendszerén belül.
- Tanulhatsz az eredmények elemzésének módszereiről, beleértve a konverziókövetés beállítását és a fontos teljesítménymutatók kiértékelését.
- Képes leszel hatékonyabb hirdetéseket létrehozni, optimalizálni a költségeket és növelni a konverziós arányokat a Google Ads platformon.
Fontos! A képzés átfogó ismeretanyagot biztosít a Google Ads felületének használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk további haladó digitális marketing képzéseinket:
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése
A program témái:
- Bevezetés a Google Ads rendszerébe
- A Google Ads platform áttekintése és beállítások
- Hirdetési típusok és kampánystruktúrák
- Hatékony hirdetések létrehozása
- Kulcsszó kutatás és hirdetéscsoportok létrehozása
- Hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása
- Célközönség beállítása és célzások használata
- Hirdetési eredmények elemzése és optimalizálása
- Konverziókövetés és analitika beállítása
- Teljesítménymutatók értékelése és optimalizáció
- A/B tesztelés és hirdetési variációk kiértékelése
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. január 31.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
Betelt
- Digitális marketing képzések
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - személyes képzés
- -
Betelt
- Digitális marketing képzések
Marketing Automatizálás – Hatékony hírlevélküldés és CRM rendszerek használata, adatbázis építés - személyes képzés
-- Hatékony hírlevélküldés és CRM rendszerek használata, adatbázis építés