Mindent a Google Ads hirdetésekről

- avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat?
2025. február 7. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

A program célja:

A képzés célja, hogy résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson a Google Ads platform használatáról, a hatékony hirdetési gyakorlatokról és az eredmények elemzéséről. A képzés során a résztvevők megismerhetik a Google Ads rendszerét, megtanulják, hogyan hozzanak létre hatékony hirdetéseket, és hogyan értékeljék és optimalizálják azok eredményeit.

Kinek szól:

A Google Ads hirdetések területén minimum elméleti alapokkal rendelkező turisztikai szakembereknek, akik már egy aktív, vagy a képzésre előre létrehozott Google Ads fiókkal rendelkeznek. Akik szeretnék a Google Ads rendszerét és lehetőségeit átfogóan, gyakorlati feladatok segítségével megismerni és az eszközből a legtöbbet kihozni, célközönségük jobb elérése, kampányaik optimalizálása és eredményeik hatékonyabb mérése által. A képzés során a résztvevők megtanulhatják, hogy hogyan hozzák létre, kezeljék, elemezzék hirdetéseiket.

A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők. Google Ads fiók meglétének hiányában előzetesen javasoljuk elvégezni a „Google eszközök gyakorlati használata” képzésünket!

Miért érdemes rá jelentkezni:

  • A képzés átfogó betekintést nyújt a Google Ads hirdetési platformba, és segít megérteni annak működését és lehetőségeit.
  • Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hatékony hirdetések létrehozásához és optimalizálásához a Google Ads rendszerén belül.
  • Tanulhatsz az eredmények elemzésének módszereiről, beleértve a konverziókövetés beállítását és a fontos teljesítménymutatók kiértékelését.
  • Képes leszel hatékonyabb hirdetéseket létrehozni, optimalizálni a költségeket és növelni a konverziós arányokat a Google Ads platformon.


Fontos! A képzés átfogó ismeretanyagot biztosít a Google Ads felületének használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk további haladó digitális marketing képzéseinket:


A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése


A program témái:

  1. Bevezetés a Google Ads rendszerébe
  • A Google Ads platform áttekintése és beállítások
  • Hirdetési típusok és kampánystruktúrák
  1. Hatékony hirdetések létrehozása
  • Kulcsszó kutatás és hirdetéscsoportok létrehozása
  • Hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása
  • Célközönség beállítása és célzások használata
  1. Hirdetési eredmények elemzése és optimalizálása
  • Konverziókövetés és analitika beállítása
  • Teljesítménymutatók értékelése és optimalizáció
  • A/B tesztelés és hirdetési variációk kiértékelése

 

Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.

 

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2025. január 31.

 

Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!