A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben

2025. február 21. 09:00 -13:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

A program célja:

A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az AI-alapú eszközök használatáról a turisztikai marketing területén. A képzés során megismerhetjük, hogyan alkalmazzuk a legújabb AI-alapú eszközöket a marketing tevékenységekben, többek között a Insta Reels készítést 5 lépésben, több tucat social tartalom létrehozását 15 perc alatt, és még sok minden mást.

Kinek szól:

A képzésre azokat a turisztikai területen dolgozó, elsősorban marketing feladatokért felelős kollégákat várjuk, akik:

- érdeklődnek az AI-alapú eszközök iránt és szeretnék elsajátítani a használatukat a saját termékükre/szolgáltatásukra szabva
- szeretnének lépést tartani a technológia fejlődésével
- hatékonyabbá tennék marketing feladataik elvégzését

AI eszközök korábbi ismerete vagy használata nem előfeltétel. Saját laptop hozatala javasolt!
 

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők

  • Megismerhetik a Chat GPT-t, amely segítheti a kommunikációt és az ügyfelekkel, látogatókkal való kapcsolatot a marketing területén.
  • Gyakorlati feladatokon keresztül tapasztalhatják meg az AI-alapú eszközök használatát a valós környezetben.
  • Megismerhetik az AI-alapú eszközök sokféleségét, amelyek segíthetik a marketing tevékenységet, automatizálást és személyre szabott tartalom előállítását.
  • A képzés révén hatékonyabbá tehetik a marketingtevékenységet és fejleszthetik a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában. Ezáltal versenyképesebbek lehetnek a marketingpiacon és jobb eredményeket érhetnek el.


A képzés átfogó ismeretanyagot biztosít az AI-alapú eszközök használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk további haladó digitális marketing képzéseinket:


Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése


A program témái:

  • AI alapú eszközök a marketingtevékenység támogatásához:
    - A legújabb AI programok bemutatása és működési elveik
    - AI alkalmazási területei a marketingben
    - Gyakorlati példák és feladatok AI használatával
  • Szegmentálás és célzás az AI segítségével:
    - Hatékony célcsoport elérés AI-alapú eszközökkel
    - Szegmentálás és célzott marketing stratégia
  • Tartalom előállítása és személyre szabása AI-alapú eszközökkel:
    - Insta Reels készítés 5 lépésben
    - Több tucat social tartalom létrehozása 15 perc alatt
    - Kreatív és személyre szabott tartalom készítése AI segítségével
  • Gyakorlati projektek AI alapú eszközökkel:
    - Valós marketing projektekben történő gyakorlati feladatok
    - AI eszközök integrálása a marketing stratégiába
    - Az AI használata különböző marketing csatornákon

A képzés során résztvevők aktív részvételére és gyakorlati feladatok elvégzésére is lehetőség nyílik, hogy a megszerzett ismereteket a valós környezetben alkalmazhassák és fejleszthessék a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában a marketing tevékenység támogatásához.

 

Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2025. február 14.

 

Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!