A program célja:
A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az AI-alapú eszközök használatáról a turisztikai marketing területén. A képzés során megismerhetjük, hogyan alkalmazzuk a legújabb AI-alapú eszközöket a marketing tevékenységekben, többek között a Insta Reels készítést 5 lépésben, több tucat social tartalom létrehozását 15 perc alatt, és még sok minden mást.
Kinek szól:
A képzésre azokat a turisztikai területen dolgozó, elsősorban marketing feladatokért felelős kollégákat várjuk, akik:
- érdeklődnek az AI-alapú eszközök iránt és szeretnék elsajátítani a használatukat a saját termékükre/szolgáltatásukra szabva
- szeretnének lépést tartani a technológia fejlődésével
- hatékonyabbá tennék marketing feladataik elvégzését
AI eszközök korábbi ismerete vagy használata nem előfeltétel. Saját laptop hozatala javasolt!
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők
- Megismerhetik a Chat GPT-t, amely segítheti a kommunikációt és az ügyfelekkel, látogatókkal való kapcsolatot a marketing területén.
- Gyakorlati feladatokon keresztül tapasztalhatják meg az AI-alapú eszközök használatát a valós környezetben.
- Megismerhetik az AI-alapú eszközök sokféleségét, amelyek segíthetik a marketing tevékenységet, automatizálást és személyre szabott tartalom előállítását.
- A képzés révén hatékonyabbá tehetik a marketingtevékenységet és fejleszthetik a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában. Ezáltal versenyképesebbek lehetnek a marketingpiacon és jobb eredményeket érhetnek el.
A képzés átfogó ismeretanyagot biztosít az AI-alapú eszközök használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk további haladó digitális marketing képzéseinket:
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése
A program témái:
- AI alapú eszközök a marketingtevékenység támogatásához:
- A legújabb AI programok bemutatása és működési elveik
- AI alkalmazási területei a marketingben
- Gyakorlati példák és feladatok AI használatával - Szegmentálás és célzás az AI segítségével:
- Hatékony célcsoport elérés AI-alapú eszközökkel
- Szegmentálás és célzott marketing stratégia - Tartalom előállítása és személyre szabása AI-alapú eszközökkel:
- Insta Reels készítés 5 lépésben
- Több tucat social tartalom létrehozása 15 perc alatt
- Kreatív és személyre szabott tartalom készítése AI segítségével - Gyakorlati projektek AI alapú eszközökkel:
- Valós marketing projektekben történő gyakorlati feladatok
- AI eszközök integrálása a marketing stratégiába
- Az AI használata különböző marketing csatornákon
A képzés során résztvevők aktív részvételére és gyakorlati feladatok elvégzésére is lehetőség nyílik, hogy a megszerzett ismereteket a valós környezetben alkalmazhassák és fejleszthessék a készségeiket az AI-alapú eszközök használatában a marketing tevékenység támogatásához.
Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. február 14.
Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Növeld vállalkozásod bevételét a vendégértékelések segítségével
-A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Az ügyfelektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak az ügyfélélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk ügyfeleinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat az ügyfélkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet. Ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás vagy sem. Még az igénybevétel előtt! Ezért kritikus fontosságú, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű értékeléssel növeljük bizalmukat. Számos egyszerű és hatékony módszer létezik arra, hogy a vendégeket véleményük és gondolataik megosztására ösztönözzük. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetsz meg (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjtheted és kezelheted a véleményeket, így vállalkozásod sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz.
-
- Digitális marketing képzések
Közösségi médiafelületek a Turizmusban - avagy az aktív online kommunikáció alapjai - személyes képzés
-A legtöbb szolgáltató tisztában van vele, hogy a közösségi média oldalakon való szimpla jelenlét ma már nem elég. A folyamatos és aktív online kommunikáció hiánya hatalmas kihagyott lehetőség célcsoportunk figyelmének felkeltésében. Azonban a számos rendelkezésre álló social felület hatékony kezelése, egy ütős tartalomstratégia, az írott és vizuális tartalomkészítés, az influencer marketing, de akár az AI eszközök alkalmazása, a hirdetések és a gamification profi alkalmazása nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás. Képzésünk kezdőként is segít átlendülni az akadályokon, hogy a szimpla jelenlét helyett, hogyan válj a figyelem középpontjává, hogy a számodra releváns platformokon ütős stratégiával, profi tartalommal és high-tech eszközökkel hódíthasd meg a célcsoportod szívét.
-
- Digitális marketing képzések
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - személyes képzés
-Túl bonyolultnak érzi a Google szövevényes rendszerét, de szeretné saját maga kontrollálni és egységesen kezelni azokat az eszközöket, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki weboldala és marketing kampányai teljesítményéből? Kurzusunkon akár teljesen kezdőként átfogó tudást sajátíthat el különböző Google eszközök funkcióiról és profi szintre emelheti a használatukkal kapcsolatos készségeit.
-
- Digitális marketing képzések
Profi Facebook hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig - személyes képzés
-Ahhoz, hogy még több vásárlót, ügyfelet és ezáltal bevételt szerezzünk, ma már a maximumot kell kihoznunk közösségi média felületeken való hirdetéseinkből. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy magabiztosan navigáljunk a social media hirdetéskezelők és kampányok világában. Képzésünk a már meglévő alapokra építve vezeti be a résztvevőket a Facebook hirdetési rendszerének világába, haladó, gyakorlati ismereteket biztosítva egy jól működő marketing stratégiához.
-
- Digitális marketing képzések
Mindent a Google Ads hirdetésekről - avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat? - személyes képzés
-Ha szeretne naprakész lenni az online marketing dinamikusan fejlődő világában, akkor a Google Ads hirdetések nem maradhatnak ki az eszköztárából. A képzés azoknak a turisztikai marketing területen dolgozó kollegáknak szól, akik szeretnék eddigi elméleti, esetleg bizonytalan tudásukat gyakorlati, azonnal alkalmazható technikákkal és tippekkel bővíteni, ezáltal minden hirdetésre fordított összegből többszörös bevételt generálni.
-
- Digitális marketing képzések
Marketing Automatizálás – Hatékony hírlevélküldés és CRM rendszerek használata, adatbázis építés - személyes képzés
-Célcsoportunk elérésére ma már rengeteg online eszköz áll rendelkezésünkre. De vajon rendelkezünk-e már a cégünkre/szolgáltatásunkra szabott tökéletes adatbázissal? A tanfolyam során az alapoktól tanulhatjuk meg ezek sikeres létrehozását, elemzését és értelmezését, valamint azt, hogy milyen eszközökkel érhetjük el őket, hogy eredményesen irányíthassuk az értékesítési folyamatokat. Kiemelten foglalkozunk a hírlevélküldés hatékonyságával és gyakorlati praktikáival, illetve azzal, hogy az adatbázis építés hogyan segítheti a Google Ads és Facebook kampányainkat is.