A program célja:
A képzés célja, hogy résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson a Google Ads platform használatáról, a hatékony hirdetési gyakorlatokról és az eredmények elemzéséről. A képzés során a résztvevők megismerhetik a Google Ads rendszerét, megtanulják, hogyan hozzanak létre hatékony hirdetéseket, és hogyan értékeljék és optimalizálják azok eredményeit.
Kinek szól:
A Google Ads hirdetések területén minimum elméleti alapokkal rendelkező turisztikai szakembereknek, akik már egy aktív, vagy a képzésre előre létrehozott Google Ads fiókkal rendelkeznek. Akik szeretnék a Google Ads rendszerét és lehetőségeit átfogóan, gyakorlati feladatok segítségével megismerni és az eszközből a legtöbbet kihozni, célközönségük jobb elérése, kampányaik optimalizálása és eredményeik hatékonyabb mérése által. A képzés során a résztvevők megtanulhatják, hogy hogyan hozzák létre, kezeljék, elemezzék hirdetéseiket.
A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők. Google Ads fiók meglétének hiányában előzetesen javasoljuk elvégezni a „Google eszközök gyakorlati használata” képzésünket!
Miért érdemes rá jelentkezni:
- A képzés átfogó betekintést nyújt a Google Ads hirdetési platformba, és segít megérteni annak működését és lehetőségeit.
- Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hatékony hirdetések létrehozásához és optimalizálásához a Google Ads rendszerén belül.
- Tanulhatsz az eredmények elemzésének módszereiről, beleértve a konverziókövetés beállítását és a fontos teljesítménymutatók kiértékelését.
- Képes leszel hatékonyabb hirdetéseket létrehozni, optimalizálni a költségeket és növelni a konverziós arányokat a Google Ads platformon.
A program témái:
- Bevezetés a Google Ads rendszerébe
- A Google Ads platform áttekintése és beállítások
- Hirdetési típusok és kampánystruktúrák
- Hatékony hirdetések létrehozása
- Kulcsszó kutatás és hirdetéscsoportok létrehozása
- Hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása
- Célközönség beállítása és célzások használata
- Hirdetési eredmények elemzése és optimalizálása
- Konverziókövetés és analitika beállítása
- Teljesítménymutatók értékelése és optimalizáció
- A/B tesztelés és hirdetési variációk kiértékelése
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 30.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2023. október 6.
A képzés betelt.
Új dátummal kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot a kepzes@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Digitális marketing képzések
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - személyes képzés
-Túl bonyolultnak érzi a Google szövevényes rendszerét, de szeretné saját maga kontrollálni és egységesen kezelni azokat az eszközöket, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki weboldala és marketing kampányai teljesítményéből? Kurzusunkon akár teljesen kezdőként átfogó tudást sajátíthat el különböző Google eszközök funkcióiról és profi szintre emelheti a használatukkal kapcsolatos készségeit.
-
- Digitális marketing képzések
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - személyes képzés
-A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az AI eszközök és kiemelten a Chat GPT maximalizálására fókuszál a turisztikai marketing területén.