A pandémia előtti keresleti piac az értékesítőkből rendelésfelvevőket csinált. Most viszont szükség van azokra a kompetenciákra, amikkel sikeres partnerkapcsolatokat lehet felépíteni – elindult a verseny az ügyfelekért! Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tud ráhangolódni az ügyfelek megváltozott igényeire és ismeri a profi értékesítési technikákat. Tréningünk alapozó, kiegészítve személyre szabott önismereti teszttel (Innermetrix DISC), hogy az értékesítő erősségeit és kihívásait is feltárjuk, és ezáltal képes legyen profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.
A régi beidegződésektől sajnos nehéz szabadulni, holott az ügyfelek teljesen mást várnak el most, mint a pandémia előtt. Azoknak a szolgáltatóknak, akik komplex szolgáltatást nyújtanak (pl. céges vagy egyéni rendezvények, szabadidős csoportok, stb) szükségük lesz szemléletváltásra a személyes értékesítéssel kapcsolatban. Sosem volt még olyan fontos az önismeret és emberismeret, mint állandóan változó világunkban. Az ügyfelekre való ráhangolódás képessége már korábban is hozzájárult a biztos bevételt jelentő üzleti kapcsolatok kialakításához, és most még fontosabb lett. Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tud ráhangolódni az ügyfelek megváltozott igényeire és a legprofibb eszközei vannak az ügyfélkapcsolatok ápolására. Tréningünkön résztvevőink mindezek mellett egy hatékony önismereti eszközt, egy 25 oldalas, személyre szóló Innermetrix DISC tesztet is kapnak a saját értékesítési stílusuk, erősségeik és kihívásaik beazonosításához.
A program célja:
Az értékesítési folyamat megértése, az egyes lépések készségszintű ismerete és alkalmazása, mindezek mellett pedig az értékesítői önismeret növelése. Ehhez hatékony önismereti eszközt, egy 25 oldalas, személyre szóló Innermetrix DISC személyiségelemzést is kapnak a résztvevők a saját értékesítési stílusuk, erősségeik és kihívásaik beazonosítása érdekében.
Kinek szól?
Azoknak a munkatársaknak/vezetőknek, akiknek ügyfélkapcsolatuk van- kiemelten értékesítés (reaktív és proaktív is) és kézzelfogható segítséget szeretnének kapni:
- az ügyféllel való megfelelő kapcsolat kialakításához
- az ügyfelek kommunikációjának, motivációjának megértéséhez
- a személyes értékesítési folyamat megértéséhez
- kérdezéstechnikához
- win-win tárgyalások vezetéséhez
- profi kifogáskezeléshez
Miért érdemes rá jelentkezni?
- tréningünk támogatást ad a belső erőforrásaink mozgósításához
- azonnal használható, gyakorlatban működő értékesítési kommunikációs eszközöket ad az ügyfelekkel való profi bánásmódhoz
- versenyelőnyhöz juttatja a cégeket az ügyfelekért folytatott megnövekedett versenyben
-
1. nap (online képzés keretében)
-- az ügyféltípusok felismerése
- az ügyféltípusok motivációi
- önismeret, emberismeret – erősségeim, fejlesztendő területeim: személyre szabott IMX DISC teszt
- kommunikáció a különböző ügyféltípusokkal - mit mondj, mit ne mondj a megfelelő ügyfélkapcsolat érdekében -
2. nap témái (személyes képzés keretében budapesti központunkban)
-- az értékesítés alapjai, az értékesítő kompetenciái
- a bizalomépítés folyamata
- igényfelmérés
- kérdezéstechnika – az igazán ütős kérdések
- az értékesítési tárgyalás menete (érvelés, kifogáskezelés)
- Bacsi Krisztinaszakmai vezető, coachBacsi Krisztina vagyok, a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályámat a szállodaiparban kezdtem, közel 20 éven át értékesítéssel foglalkoztam, több éven át felsővezetőként. Gyermekem születése után a tanácsadói, tréning & coaching területre váltottam, kiemelt szakterületeim a vezetői önismeret fejlesztése, valamint B2B értékesítési képzések.
- Kacskovics GyörgyitrénerPályafutásom jelentős részét a szállodaiparban töltöttem, Budapesten különböző szállodaláncokhoz tartozó 4 és 5 csillagos szállodákban jártam végig a ranglétrát, és ismerkedtem meg a szálloda, és főként az értékesítés különböző területeivel.
Tapasztalataimat többek között a Corinthia Aquincum Hotelben és a Danubius Hotels több szállodájában (Hilton, Radisson Blu Béke, Gellért, Astoria, Erzsébet szállodák) szereztem. Több mint 10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezem, ezalatt revenue manageri, értékesítési igazgatói, illetve üzletfejlesztési igazgatói pozíciókban bizonyíthattam.
Vezetőként nem csak a szállodák bevételi eredményeit tartottam szem előtt, hanem mindig különös hangsúlyt fektettem a kollégák fejlesztésére, képzésére is, melynek köszönhetően több kollégámnak is sikerült magasabb pozícióba lépnie.
2018 óta trénerként tevékenykedem, és a szállodai pályafutásom alatt szerzett tapasztalataimat adom át elsősorban szállodai és turisztikai területen dolgozóknak, többek között vendég és ügyfélkezelés, panaszkezelés, tudatos értékesítés és revenue management témakörökben.
A képzés kedvezményes ára 2022-ben 69.000 Ft+Áfa/fő, a teljes 110.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.
Jelentkezési határidő: 2022. április 13.
Cím
ONLINE (zoom-on keresztül) vagy SZEMÉLYESEN a Magyar Turizmus Akadémián1011 Budapest , Székely utca 2-4
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Kommunikáció vendéggel/utassal, a profi bánásmód alapjai (kezdő szint)
-Azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Kommunikáció vendéggel/utassal, a vendégtípusra szabott kommunikáció (kezdő szint)
-Képzés azoknak a munkatársaknak, akik a vendéggel/utassal személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni: a vendéggel való megfelelő kapcsolat kialakításához; a vendégek igényeinek feltérképezéséhez; a vendégtípusok gyors beazonosításához és a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Kommunikáció vendéggel/utassal, profi kommunikáció és panaszkezelés (haladó szint)
-A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok, reklamációk és konfliktusok kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.