A szakmánkban jó ideje dolgozók szerint már első ránézésre meg lehet állapítani egy vendégről/utasról, hogy milyen típus, mik az elvárásai. De ez valóban így van? Melyek azok a jelek, amikre figyelnünk kell? Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a típusokat? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendég/utastípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, melynek az elégedettségi mutatókban való megjelenése kézzelfogható üzleti előnyhöz juttatja a szolgáltatókat.
A képzés célja :
A vendég/utastípusok beazonosítása és a típusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatának tudatosítása és gyakorlása a vendégelégedettség növelése érdekében.
Kinek szól :
azoknak a munkatársaknak, akik a vendéggel/utassal személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni:
- a vendéggel való megfelelő kapcsolat kialakításához
- a vendégek igényeinek feltérképezéséhez
- a vendégtípusok gyors beazonosításához és
- a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert tréningünk
- segít a maximális vendégelégedettséget elérni,
- azonnal használható, gyakorlatban működő kommunikációs eszközöket ad a vendégekkel való profi bánásmódhoz,
- versenyelőnyhöz juttatja a cégeket a vendégekért folyó megnövekedett versenyben.
A képzés témái:
- Személyiség tipológia alapjai
- Vendégtípusok és jellemzőik az Innermetrix DISC személyiségdiagnosztikai modell bemutatása által
- Hogyan tudjuk beazonosítani a vendég típusát? Milyen jelekre figyeljünk?
- Vendégtípusra illesztett kommunikáció - Hogyan térképezzük fel az igényeit és ajánljuk a neki megfelelő szolgáltatást?
- Hogyan kezeljük a vendégtípusnak megfelelően problémás helyzeteket, reklamációt?
- Vendégtípusra szabott "Kommunikációs kisokos" összeállítása
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Tóthné Márton GabriellatrénerTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
A kedvezményes ára MOST 20.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 29.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.
Jelentkezési határidő: 2022. május 20.