Konfliktuskezelés és a nemet mondás művészete

– hatékony és önérvényesítő kommunikáció a munkahelyen
2024. március 21. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

A program célja:

Képzésünk célja, hogy olyan kulcsokat adjon a hatékony kommunikációhoz és konfliktuskezeléshez, amellyel eredményesebbek leszünk a munkahelyi és magánéleti kapcsolatainkban egyaránt. Az önérvényesítő kommunikáció azon az egyensúlyon alapszik, hogy a saját igényeink, szükségleteink ismerete és kifejezése mellett értő figyelemmel vagyunk mások igényeire, szükségeleire, jogaira is. Ez a hozzáállás és módszertan mindenki számára elsajátítható, begyakorolható. Mindannyian megtanultunk már egyfajta konfliktuskezelési technikát, még az is, aki nem is érzékeli a konfliktust maga körül. Többnyire talán azért, mert ő a konfliktusok elkerülését választja.

Tudatos kommunikációval és konfliktuskezelési eszköztárral felvértezve nyitottabban és magabiztosabban - ámde erőszakmentesen - tudjuk felvállalni érdekeinket, véleményünket, és a már előre látható nehéz beszélgetéseket, a konfliktusokkal terhelt helyzeteket is.  

Kinek szól?

Mindazoknak, akik gyakran érzik azt:

  • hogy már megint nem értik, vagy nem veszik figyelembe, hogy mit is szeretnék....
  • akik gyakran „belesodródnak” olyan konfliktushelyzetbe, amely érzelmileg is megterhelő,
  • akik minden kérésre azonnal „igent-t” mondanak, holott érzik, hogy néha udvariasan „nem-et” kellett volna
  • akik „harcolnak” a személyközi konfliktusaikban, vagy éppen megsértődnek,
  • akik, úgy érzik, hogy jó konfliktuskezelőnek születni kell,
  • akik nem értik, hogy miért kerülik el őket a barátaik, vagy kollégáik egy-egy kommunikációs helyzetben

 

Tehát mindenkinek, akik szeretnének fejlődni abban, hogyan legyenek együttműködő és hatékony „kommunikátorok”.

Miért érdemes rá jelentkezni?

  • A képzésen olyan jól bevált technikákat tanulunk, melyek segítségével javíthatod az együttműködő kommunikációd, hatékonyabbá teheted az önérvényesítésedet, ami által nő az önbecsülésed és hitelesebbé válik a kommunikációd.
  • Megtanulhatod, hogyan konfrontálódj „mesterfokon”, azaz hogyan tudsz valakit együttműködésre bírva szembesíteni a nem megfelelő viselkedésével.
  • Megtanulhatod, hogyan mondjál határozottan mégis nagyon kedvesen „nemet”.
  • A helyzetgyakorlatok segítségével kipróbálhatod a technikákat párban, vagy kiscsoportban, és védett környezetben kaphatsz őszinte visszajelzéseket arról, hogy hogyan hatott másokra az, amit és ahogyan mondtál.
  • A nehéz téma ellenére is biztosan élvezni fogod a tanulást, a saját élmények erejét. 

Program témakörei:

  • Önérvényesítő, együttműködő kommunikáció a gyakorlatban
  • Probléma versus konfliktus és ami mögötte van: a konfliktus kiváltó okai és körfolyamata
  • Egyéni konfliktus kezelési stílusok – saját stílusunk beazonosítása
  • Egyéni stílus fejlesztése 1. : Ha nem én vagyok a kezdeményező a kommunikációs helyzetben
  • Egyéni stílus fejlesztése 2. : Ha én kezdeményezem a helyzetet: Konfliktus konstruktív kezdeményezése

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.

Előadó(k)
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 30 000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45 000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.

 

                                       Amennyiben egyidejűleg jelentkezik a március 5-i "Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel munkatársaknak" című képzésünkre, a két képzés ára együtt 65 000 Ft + ÁFA/fő! 

 

 

Jelentkezési határidő: 2024. március 14.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!