ÚJDONSÁG! Ez a képzésünk MOST megújult formában érhető el: a tanulási igényekhez jobban alkalmazkodva online tananyagra és személyes képzési alkalomra építettük fel.
A program célja:
A program célja, hogy a résztvevők a vendéggel való személyes kapcsolat során az alap kommunikációs helyzetektől az upselling-ig megismerjenek olyan kommunikációs technikákat, formulákat, amelyek által optimalizálni tudják a vendéggel való kapcsolatot. A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető.
A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.
Tanulási módszertan:
Ez a képzési programunk a blended learning, azaz a vegyes tanulás módszerére épül, amely a hagyományos és digitális tanulási formákat integrálja egy összetett tanulási élménybe. Az online elérhető tudásanyagok által biztosítjuk a lehetőséget az önálló tanulásra a személyes képzési alkalmon való részvétel mellett. A képzésen való személyes részvétel alkalmával így több lehetőség nyílik az egyéni tapasztalatok megosztására, kérdések megvitatására és gyakorlati szituációk elvégzésére, mindezt tapasztalt oktatóink irányításával.
Kinek szól: azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a sikeres upselling technikákig, a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning
- fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során,
- megismerteti a résztvevőket olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk
- megismernek olyan gyakorlati lépéseket, amelyek segítségével mind a vendég elégedettsége, mind a cég árbevétele növelhető.
A program témái:
- Optimális kapcsolat kialakítása a vendéggel lépésről lépésre
- A kapcsolat felvétele
- A vendég igényeinek feltérképezése:
- kérdezéstechnika,
- értő figyelem,
- megértés megerősítése, visszajelzés
- Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok
- A beszélgetés zárása
- Upselling jelentése és jelentősége, upselling lehetőségek feltérképezése
- Mikor upsellingeljünk és mikor ne?
- Upselling lépésről lépésre
- Szituációs gyakorlatok és esetmegbeszélés az upselling készség szintű elsajátítására
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Tóthné Márton Gabriellatréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetőjeTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó Katalintréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetőjeHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Minimum 2 fő egyidejű befizetése esetén további 10% kedvezményt biztosítunk a képzés támogatott árából!
Jelentkezési határidő: 2025. május 8.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
Betelt
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Különböző generációjú kollégák motiválása és a megfelelő vezetői visszajelzés titkai - Trükkök és helyzetgyakorlatok a pozitív munkahelyi légkör kialakítására - személyes workshop
-A kommunikáció egy szervezet „éltető ereje” és ebben meghatározó szerepe van a vezetőknek. Gyakori, hogy a vállalati kommunikációban nem fordítanak elég figyelmet az ösztönző, az odafigyelő, az értékelő és visszajelző kommunikációra, pedig ezek a hatékony, konfliktusmentes szervezeti magatartás kialakításához nélkülözhetetlenek. Hab a tortán, hogy a különböző generációk eltérő ösztönzést preferálnak, más-más motiválja őket, valamint a visszajelzések adásánál is figyelni kell a generációs sajátosságokra. Vezetőként egyszerre kell lennünk elhivatott és hűséges baby boomerek, agilis és precíz X-ek, megújuló, digitális vezérelveket valló Y-ok és falakat döntő, globális szemléletű Z-k. Milyen a kapcsolatunk a kollégákkal? Hogyan tudunk konstruktív visszajelzést adni? A vezetők kezében a kulcs a munkatársak elkötelezettségének és a jó munkahelyi légkörnek a megteremtéséhez.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Így nyerj több vendéget az online értékelések segítségével - személyes képzés
-Néha nem könnyű eligazodni az online és offline marketing eszközök világában és abban, hogy vállalkozásunknak melyekre érdemes fókuszálni. Ez kiemelten fontos a kkv-k számára, hiszen minden egyes platform használata jelentős idő-, energia- és pénzbefektetést igényel. Ezért kritikus fontosságú, hogy erőforrásainkat a legmegfelelőbb platformokra fókuszáljuk. Emellett ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás, amit készül igénybe venni! A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Az ügyfelektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak az ügyfélélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk ügyfeleinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat az ügyfélkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet. Számos egyszerű és hatékony módszer létezik arra, hogy a vendégeket véleményük és gondolataik megosztására ösztönözzük. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetsz meg (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjtheted és kezelheted a véleményeket, így vállalkozásod sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz. A résztvevők megismerhetik a saját vállalkozásuk számára legmegfelelőbb 3 marketing felületet.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Újgenerációs prezentációk a gyakorlatban - személyes képzés
-Ha már unod a szokványos prezentációkat, hírleveleket, social media posztokat, üzleti leveleket, ajánlatokat, ha úgy érzed szeretnél időt spórolni, színesítenéd értékesítési és marketing eszköztárad, ha szeretnéd megérteni, milyen AI eszközök tudnak ebben jól segíteni, akkor itt a helyed képzésünkön! Hogyan érjük el, hogy pl. egy ügyfélprezentációval vagy egy utasnak kiküldött ajánlattal kitűnjünk a tömegből és a mi szolgáltatásainkat válasszák? Mik azok az élmény/design elemek, amelyek elengedhetetlen részét képezik ezeknek a megjelenéseknek, legyen az az online térben, vagy egy közönség előtti előadásban? „Újgenerációs prezentációk” slágerképzésünk most még több digitális prezentációs eszköz és a mesterséges intelligencia adta lehetőségek bemutatásával érhető el még gyakorlatiasabb formában!