Telefonos utaskezelés utazási irodai munkatársaknak

BÓNUSZ: Saját Innermetrix DISC személyiségelemzés!
2022. november 8. 09:00 -15:00
Képzés formája
Online

Kinek szól:

Azoknak a munkatársaknak, akik az utassal telefonon keresztül kerülnek kapcsolatba a munkájuk során, és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni:

  • az utassal való megfelelő kapcsolat kialakításához
  • az utas igényeinek feltérképezéséhez
  • az utastípusok gyors beazonosításához
  • az utastípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához, és a
  • utasok visszajelzésének, sérelmeinek, panaszának hatékony kezeléséhez.

A képzés célja, hogy: 

- fejlessze a munkatársak kommunikációs képességét az utassal való telefonos kapcsolat során, és a résztvevők megismerjenek olyan módszereket vagy mélyítsék a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul az utassal való bánásmódjuk, képesek lesznek a vendégekkel telefonon keresztül a megfelelő kapcsolat kialakítására és fenntartására.

- segítséget nyújtson az utastípusok beazonosításában, és a típusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatában

- fejlessze a munkatársak panaszkezelési képességét az utassal való közvetlen, vagy telefonos kapcsolat során, és a résztvevők megismerjenek olyan módszereket vagy mélyítsék a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével felismerik a panasz különböző formáit, eredményesen kezelik a feszült, nehéz helyzeteket, megfelelően reagálnak az utas visszajelzéseire, sérelmeire.

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning:

  • fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét az utassal való telefonos kapcsolat során
  • mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul az utassal való bánásmódjuk, eredményesebbé, gyorsabbá és hatékonyabbá válik a telefonos ügyintézésük
  • segítséget ad a saját kommunikációs erősségek és a fejlesztendő területek beazonosításához - saját Innermetrix Disc személyiségelemzéssel
  • saját típusunk beazonosítása révén segít gyorsabban ráhangolódni az utasokra, a hatékonyabb telefonos kommunikáció érdekében,
  • azonnal használható, gyakorlatban működő kommunikációs eszközöket ad az utasokkal való profi bánásmódhoz,
  • segít a maximális ügyfélelégedettséget elérni, így
  • versenyelőnyhöz juttatja a cégeket az utasokért folyó megnövekedett versenyben
  • segít különbséget tenni a panasz megnyilvánulási formái között és megfelelően kezelni azokat,
  • segít tisztában lenni azzal, mi állhat a panasz hátterében, mi az utas elvárása a panasz különböző típusai esetében
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
Előadó(k)
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.

A 3 alkalmas képzés kedvezményes ára 2022-ben 75.000 Ft+Áfa/fő, a teljes 120.000 Ft+Áfa/fő helyett, amely tartalmaz egy saját INNERMETRIX DISC személyiségelemzést.

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.


Cégre szabott képzési igény esetén pedig Marosi Emese értékesítési menedzser, a marosi.emese@turizmusakademia.hu email címen vagy a 06 20 404 6838-as telefonszámon várja érdeklődésüket!
 

Képzéseinket minimum 8 fő esetén indítjuk.

Jelentkezési határidő: 2022. november 3.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!