Kinek szól:
Azoknak a munkatársaknak, akik az utassal telefonon keresztül kerülnek kapcsolatba a munkájuk során, és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni:
- az utassal való megfelelő kapcsolat kialakításához
- az utas igényeinek feltérképezéséhez
- az utastípusok gyors beazonosításához
- az utastípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához, és a
- utasok visszajelzésének, sérelmeinek, panaszának hatékony kezeléséhez.
A képzés célja, hogy:
- fejlessze a munkatársak kommunikációs képességét az utassal való telefonos kapcsolat során, és a résztvevők megismerjenek olyan módszereket vagy mélyítsék a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul az utassal való bánásmódjuk, képesek lesznek a vendégekkel telefonon keresztül a megfelelő kapcsolat kialakítására és fenntartására.
- segítséget nyújtson az utastípusok beazonosításában, és a típusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatában
- fejlessze a munkatársak panaszkezelési képességét az utassal való közvetlen, vagy telefonos kapcsolat során, és a résztvevők megismerjenek olyan módszereket vagy mélyítsék a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével felismerik a panasz különböző formáit, eredményesen kezelik a feszült, nehéz helyzeteket, megfelelően reagálnak az utas visszajelzéseire, sérelmeire.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning:
- fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét az utassal való telefonos kapcsolat során
- mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul az utassal való bánásmódjuk, eredményesebbé, gyorsabbá és hatékonyabbá válik a telefonos ügyintézésük
- segítséget ad a saját kommunikációs erősségek és a fejlesztendő területek beazonosításához - saját Innermetrix Disc személyiségelemzéssel
- saját típusunk beazonosítása révén segít gyorsabban ráhangolódni az utasokra, a hatékonyabb telefonos kommunikáció érdekében,
- azonnal használható, gyakorlatban működő kommunikációs eszközöket ad az utasokkal való profi bánásmódhoz,
- segít a maximális ügyfélelégedettséget elérni, így
- versenyelőnyhöz juttatja a cégeket az utasokért folyó megnövekedett versenyben
- segít különbséget tenni a panasz megnyilvánulási formái között és megfelelően kezelni azokat,
- segít tisztában lenni azzal, mi állhat a panasz hátterében, mi az utas elvárása a panasz különböző típusai esetében
- Szűcsné Szabó KatalintrénerHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
- Tóthné Márton GabriellatrénerTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
A 3 alkalmas képzés kedvezményes ára 2022-ben 75.000 Ft+Áfa/fő, a teljes 120.000 Ft+Áfa/fő helyett, amely tartalmaz egy saját INNERMETRIX DISC személyiségelemzést.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
Cégre szabott képzési igény esetén pedig Marosi Emese értékesítési menedzser, a marosi.emese@turizmusakademia.hu email címen vagy a 06 20 404 6838-as telefonszámon várja érdeklődésüket!
Képzéseinket minimum 8 fő esetén indítjuk.
Jelentkezési határidő: 2022. november 3.