A képzés célja: A vendég/utastípusok beazonosítása és a típusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatának tudatosítása és gyakorlása a vendégelégedettség növelése érdekében.
Kinek szól: azoknak a munkatársaknak, akik a vendéggel/utassal személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni
- a vendéggel való megfelelő kapcsolat kialakításához
- a vendégek igényeinek feltérképezéséhez
- a vendégtípusok gyors beazonosításához és
- a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert tréningünk
- segít a maximális vendégelégedettséget elérni,
- azonnal használható, gyakorlatban működő kommunikációs eszközöket ad a vendégekkel való profi bánásmódhoz,
- versenyelőnyhöz juttatja a cégeket a vendégekért folyó megnövekedett versenyben.
- saját típusunk beazonosítása révén segít gyorsabban ráhangolódni a vendégekre
A képzés témái:
- Személyiség tipológia alapjai
- Vendégtípusok és jellemzőik az Innermetrix DISC személyiségdiagnosztikai modell bemutatása által – saját DISC személyiségriport ismertetése
- Hogyan tudjuk beazonosítani a vendég típusát? Milyen jelekre figyeljünk?
- Vendégtípusra illesztett kommunikáció - Hogyan térképezzük fel az igényeit és ajánljuk a neki megfelelő szolgáltatást?
- Hogyan kezeljük a vendégtípusnak megfelelően problémás helyzeteket, reklamációt?
- Vendégtípusra szabott "Kommunikációs kisokos" összeállítása
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Tóthné Márton GabriellatrénerTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó KatalintrénerHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
- Könyves-Tóth LauratrénerTöbb mint 5 éve foglalkozom kifejezetten vezetői, munkavállalói, valamint munkahelyi fejlesztéssel. Számomra az egyik legfontosabb, ha tréningjeimen képesek vagyunk a perspektívaváltásra és a konstruktív kooperációra. Ennek alapját egyrészt képesítéseim adják: Közgazdászként, HR tanácsadóként és Pszichológusként, továbbá vezetői és üzleti coachként is vezetem a tréningek alatt felmerült helyzeteket. Másrészt szakmai tapasztalataim segítik a résztvevőket: a KKV szektortól a multinacionális vállalatokon át az állami cégekig számos területen segítettem szervezetfejlesztéssel az egyes szervezeteket.
A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 49.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.
Jelentkezési határidő: 2022. október 6.