A képzés célja: A vendégtípusok beazonosítása és a típusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatának tudatosítása és gyakorlása a vendégelégedettség növelése érdekében.
Kinek szól: azoknak a munkatársaknak, akik a vendéggel személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni
- a vendéggel való megfelelő kapcsolat kialakításához
- a vendégek igényeinek feltérképezéséhez
- a vendégtípusok gyors beazonosításához és
- a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert tréningünk
- segít a maximális vendégelégedettséget elérni,
- azonnal használható, gyakorlatban működő kommunikációs eszközöket ad a vendégekkel való profi bánásmódhoz,
- versenyelőnyhöz juttatja a cégeket a vendégekért folyó megnövekedett versenyben.
- saját típusunk beazonosítása révén segít gyorsabban ráhangolódni a vendégekre
A képzés témái:
- Személyiség tipológia alapjai
- Vendégtípusok és jellemzőik az Innermetrix DISC személyiségdiagnosztikai modell bemutatása által – saját DISC személyiségriport ismertetése
- Hogyan tudjuk beazonosítani a vendég típusát? Milyen jelekre figyeljünk?
- Vendégtípusra illesztett kommunikáció - hogyan térképezzük fel az igényeit és ajánljuk a neki megfelelő szolgáltatást?
- Hogyan kezeljük a vendégtípusnak megfelelően problémás helyzeteket, reklamációt?
- Vendégtípusra szabott "Kommunikációs kisokos" összeállítása
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Tóthné Márton GabriellatrénerTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó KatalintrénerHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A képzés kedvezményes ára MOST 39.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 58.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A 3 vendégkommunikációs* képzésre történő egyidejű jelentkezés esetén a kedvezményes ár 79 000 Ft+Áfa/fő helyett most 55 000 Ft+Áfa/fő.
*Profi kommunikáció vendéggel, Vendégkezelés személyiségtípusonként, Profi panaszkezelés
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2023. február 2.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.