Ez a képzésünk megújult formában érhető el: a tanulási igényekhez jobban alkalmazkodva online tananyagra és személyes képzési alkalomra építettük fel.
A képzés célja:
Képzésünk célja, hogy olyan kulcsokat adjon az eredményes kommunikációnkhoz, melyekkel magabiztosabbak és eredményesebbek leszünk a vendég/utas kapcsolatainkban akkor is, ha nehéz, vagy problémás, sőt stresszes szituációt kell menedzselnünk. Bár az ügyfélkapcsolatok profi kialakításának célja a konfliktusok elkerülése, ám előfordul, hogy olyan kihívást jelentő helyzetbe kerülünk, amikor a vendéggel/utassal kezdeményeznünk kell egy nehéz, kellemetlen beszélgetést, vagy nemet kell mondanunk a kérésére. Hogyan tegyük ezt konstruktívan? Képzésünk abban segít, hogy ezekben a helyzetekben a legmegfelelőbb technikát tudjuk kiválasztani és alkalmazni.
Tudatos kommunikációs és konfliktuskezelési eszköztárral felvértezve nyitottabban és magabiztosabban - ámde erőszakmentesen - tudjuk felvállalni érdekeinket, véleményünket, és a már előre látható nehéz beszélgetéseket, és a konfliktusokkal terhelt helyzeteket is.
Tanulási módszertan:
Képzési programunk a blended learning, azaz a vegyes tanulás módszerére épül, amely a hagyományos és digitális tanulási formákat integrálja egy összetett tanulási élménybe. A megküldött anyagok által biztosítjuk a lehetőséget az önálló tanulásra a személyes képzési alkalmon való részvétel mellett. A képzésen való személyes részvétel alkalmával így több lehetőség nyílik az egyéni tapasztalatok megosztására, kérdések megvitatására és gyakorlati szituációk elvégzésére, mindezt tapasztalt oktatóink irányításával.
Kinek szól?
Vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaknak:
- akik a szállodaiparban/vendéglátásban a Front Office, F&B, Guest relation vagy rendezvények területen dolgoznak
- vendéglátásban hostessként, felszolgálóként, vagy egyéb vendégkapcsolati munkakörökben dolgoznak
- utazási irodában referensként, értékesítőként, utazási tanácsadóként dolgoznak
- akik gyakran „belesodródnak” olyan konfliktushelyzetekbe, amely érzelmileg is megterhelő számukra
- akik minden vendég kérésre azonnal „igent-t” mondanak, holott érzik, hogy néha udvariasan „nem-et” kellett volna mondani
- akik szívesen kerülik el MINDIG a konfliktust
Miért érdemes rá jelentkezni?
A képzésen olyan jól bevált technikákat tanulunk, amelyek által megtanulhatod,
- hogyan legyél asszertív problémamegoldó az ügyfélkapcsolatokban,
- hogyan konfrontálódj „mesterfokon”, azaz hogyan tudsz a vendéget (ügyfelet) együttműködésre bírva szembesíteni a nem megfelelő viselkedésével,
- hogyan mondjál határozottan, ámde kedvesen és konstruktívan „nemet”.
A helyzetgyakorlatok segítségével kipróbálhatod a technikákat párban, vagy kiscsoportban, és védett környezetben kaphatsz őszinte visszajelzéseket arról, hogy hogyan hatott másokra az, amit és ahogyan mondtál.
A nehéz téma ellenére is biztosan élvezni fogod a tanulást, a saját élmények erejét.
Program témakörei:
- Probléma versus konfliktus és ami mögötte van: a konfliktus kiváltó okai és körfolyamata
- Egyéni konfliktus kezelési stílusok – saját stíluserősségeink beazonosítása
- Az asszertív kommunikáció haszna az ügyfélkapcsolatokban
- Értő figyelem, és a megfelelő kérdezéstechnika
- A konstruktív NEM-et mondás technikái
- Tiltott kifejezések a problémás szituációkban
- Hasznos kifejezések a problémás szituációkban
- Kommunikációs helyzetek a konfliktusok megelőzésére
- Kommunikációs helyzetek a konfliktusok feloldására
- Tóthné Márton Gabriellatréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetőjeTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó Katalintréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetőjeHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Minimum 2 fő egyidejű befizetése esetén, további 10% kedvezményt biztosítunk a képzés támogatott árából!
Jelentkezési határidő: 2025. március 6.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.