A program célja:
Képzésünk célja, hogy olyan kulcsokat adjon a hatékony konfliktuskezeléshez, amellyel eredményesebbek leszünk a vendégkapcsolatainkban. Bár a vendégkapcsolatok profi kialakításának célja a konfliktusok elkerülése (ebben segít panaszkezelés képzésünk), ettől függetlenül találhatjuk magunkat nehéz, kihívást jelentő helyzetekben, amikor a vendéggel kezdeményezni kell egy kellemetlen beszélgetést, vagy nemet kell mondanunk kérésére. Ez a hozzáállás és módszertan mindenki számára elsajátítható, begyakorolható. Mindannyian megtanultunk már egyfajta konfliktuskezelési technikát, ez a képzésünk abban segít, hogy a vendéggel való kapcsolatban a legmegfelelőbb technikát tudjuk kiválasztani és alkalmazni.
Tudatos konfliktuskezelési eszköztárral felvértezve nyitottabban és magabiztosabban - ámde erőszakmentesen - tudjuk felvállalni érdekeinket, véleményünket, és a már előre látható nehéz beszélgetéseket, a konfliktusokkal terhelt helyzeteket is.
Kinek szól?
Vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaknak:
- akik a szállodaiparban/vendéglátásban a Front Office, F&B, Guest relation vagy rendezvények területen dolgoznak
- vendéglátásban hostessként, felszolgálóként, vagy egyéb vendégkapcsolati munkakörökben dolgoznak
- utazási irodában referensként, értékesítőként, utazási tanácsadóként dolgoznak
- akik gyakran „belesodródnak” olyan konfliktushelyzetekbe, amely érzelmileg is megterhelő számukra
- akik minden vendég kérésre azonnal „igent-t” mondanak, holott érzik, hogy néha udvariasan „nem-et” kellett volna mondani
- akik szívesen kerülik el MINDIG a konfliktust
Miért érdemes rá jelentkezni?
- A képzésen olyan jól bevált technikákat tanulunk, amelyek által megtanulhatod, hogyan konfrontálódj „mesterfokon”, azaz hogyan tudsz a vendéget együttműködésre bírva szembesíteni a nem megfelelő viselkedésével.
- Megtanulhatod, hogyan mondjál határozottan mégis nagyon kedvesen „nemet”.
- A helyzetgyakorlatok segítségével kipróbálhatod a technikákat párban, vagy kiscsoportban, és védett környezetben kaphatsz őszinte visszajelzéseket arról, hogy hogyan hatott másokra az, amit és ahogyan mondtál.
- A nehéz téma ellenére is biztosan élvezni fogod a tanulást, a saját élmények erejét.
Program témakörei:
- Probléma versus konfliktus és ami mögötte van: a konfliktus kiváltó okai és körfolyamata
- Egyéni konfliktus kezelési stílusok – saját stílusunk beazonosítása
- Egyéni stílus fejlesztése 1. : Ha nem én vagyok a kezdeményező a kommunikációs helyzetben – ez megáll vendég vonalon?
- Egyéni stílus fejlesztése 2. : Ha én kezdeményezem a helyzetet: Konfliktus konstruktív kezdeményezése – ez megáll vendég vonalon?
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Tóthné Márton GabriellatrénerTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó KatalintrénerHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A képzés kedvezményes ára MOST 30 000 Ft+Áfa/fő, a teljes,45 000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.
Amennyiben egyidejűleg jelentkezik a 2024. február 8-i "Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel" című képzésünkre, a két képzés ára együtt 65 000 Ft + ÁFA/fő!
Jelentkezési határidő: 2024. március 6.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.