Betelt

VENDÉGKONFLIKTUS kezelése – nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég-és utaskapcsolatokban

2024. március 13. 09:00 -14:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

A program célja:

Képzésünk célja, hogy olyan kulcsokat adjon a hatékony konfliktuskezeléshez, amellyel eredményesebbek leszünk a vendégkapcsolatainkban. Bár a vendégkapcsolatok profi kialakításának célja a konfliktusok elkerülése (ebben segít panaszkezelés képzésünk), ettől függetlenül találhatjuk magunkat nehéz, kihívást jelentő helyzetekben, amikor a vendéggel kezdeményezni kell egy kellemetlen beszélgetést, vagy nemet kell mondanunk kérésére. Ez a hozzáállás és módszertan mindenki számára elsajátítható, begyakorolható. Mindannyian megtanultunk már egyfajta konfliktuskezelési technikát, ez a képzésünk abban segít, hogy a vendéggel való kapcsolatban a legmegfelelőbb technikát tudjuk kiválasztani és alkalmazni.

Tudatos konfliktuskezelési eszköztárral felvértezve nyitottabban és magabiztosabban - ámde erőszakmentesen - tudjuk felvállalni érdekeinket, véleményünket, és a már előre látható nehéz beszélgetéseket, a konfliktusokkal terhelt helyzeteket is.  

Kinek szól?

Vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaknak:

  • akik a szállodaiparban/vendéglátásban a Front Office, F&B, Guest relation vagy rendezvények területen dolgoznak
  • vendéglátásban hostessként, felszolgálóként, vagy egyéb vendégkapcsolati munkakörökben dolgoznak
  • utazási irodában referensként, értékesítőként, utazási tanácsadóként dolgoznak
  • akik gyakran „belesodródnak” olyan konfliktushelyzetekbe, amely érzelmileg is megterhelő számukra
  • akik minden vendég kérésre azonnal „igent-t” mondanak, holott érzik, hogy néha udvariasan „nem-et” kellett volna mondani
  • akik szívesen kerülik el MINDIG a konfliktust

 

Miért érdemes rá jelentkezni?

  • A képzésen olyan jól bevált technikákat tanulunk, amelyek által megtanulhatod, hogyan konfrontálódj „mesterfokon”, azaz hogyan tudsz a  vendéget együttműködésre bírva szembesíteni a nem megfelelő viselkedésével.
  • Megtanulhatod, hogyan mondjál határozottan mégis nagyon kedvesen „nemet”.
  • A helyzetgyakorlatok segítségével kipróbálhatod a technikákat párban, vagy kiscsoportban, és védett környezetben kaphatsz őszinte visszajelzéseket arról, hogy hogyan hatott másokra az, amit és ahogyan mondtál.
  • A nehéz téma ellenére is biztosan élvezni fogod a tanulást, a saját élmények erejét. 

Program témakörei:

  • Probléma versus konfliktus és ami mögötte van: a konfliktus kiváltó okai és körfolyamata
  • Egyéni konfliktus kezelési stílusok – saját stílusunk beazonosítása
  • Egyéni stílus fejlesztése 1. : Ha nem én vagyok a kezdeményező a kommunikációs helyzetben – ez megáll vendég vonalon?
  • Egyéni stílus fejlesztése 2. : Ha én kezdeményezem a helyzetet: Konfliktus konstruktív kezdeményezése – ez megáll vendég vonalon?

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.

Előadó(k)
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.

A képzés kedvezményes ára MOST 30 000 Ft+Áfa/fő, a teljes,45 000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.

 

                                        Amennyiben egyidejűleg jelentkezik a 2024. február 8-i  "Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel" című képzésünkre, a két képzés ára együtt 65 000 Ft + ÁFA/fő!  

 

Jelentkezési határidő: 2024. március 6.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?