Adatelemzés készítése AI segítségével

2 órás online workshop
2026. május 11. 14:00 -16:00
Képzés formája
Online
Hozzáadom a naptáramhoz

Az adatokat ma már nemcsak gyűjteni kell – értelmezni is. Ezen a programon a résztvevők gyakorlati példákon keresztül tanulják meg, hogyan vonjanak le következtetéseket egyszerű táblázatokból, kérdőívekből, statisztikákból a mesterséges intelligencia támogatásával. A Claude AI (amennyiben a technológia változik, akkor az időszak legfejlettebb eszközével foglalkozunk) tehetségével, elemző és programozói készségeivel ismerkedünk meg. Bemutatjuk, hogyan készíthető látványos, döntéstámogató vizualizáció. A workshop célja, hogy a résztvevők ne csak jobban értsék a saját adataikat, de azt is, hogyan kommunikálják azokat kollégáik vagy partnereik felé.

  • A program célja:

    A turizmusban rejlő lehetőségek pontosabb megértéséhez elengedhetetlen az adatok helyes értelmezése – ez azonban nem igényel adatkutatói diplomát. A program során a résztvevők megtanulják, hogyan tudnak egyszerű eszközökkel, mint a Claude AI-alapú dashboard megoldások segítségével adatokat elemezni, vizualizálni és azokra építve döntéseket hozni. Gyakorlatban mutatjuk meg, hogyan lehet vendégelégedettségi felméréseket, látogatottsági adatokat vagy kampányeredményeket értelmezni, és ezek alapján javító lépéseket tervezni. A workshop végére minden résztvevő létrehoz egy saját, könnyen frissíthető elemzési sablont, amit a jövőben újra és újra használhat.

  • Kinek szól:

    Olyan turisztikai döntéshozóknak, marketingeseknek és adatfelelős szakembereknek, akik nem teljesen kezdők az AI világában, és szeretnék megtanulni, hogyan alkalmazhatják a mesterséges intelligenciát az adatok értelmezésében, elemzésében és bemutatásában.

  • Miért érdemes rá jelentkezni?

    Az adatok értelmezése és vizualizációja segít jobban megérteni a piacot, a vendégek igényeit, ezáltal pontosabb marketingdöntések hozhatók.

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A workshop kedvezményes ára MOST 20.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 30.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2026-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A workshop minimum 6 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2026. május 4.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!