Marketingterv vagy -stratégia kialakítása AI segítségével

2 órás online workshop
2026. április 27. 14:00 -16:00
Képzés formája
Online
Hozzáadom a naptáramhoz

A hosszadalmas stratégiai tervezés kora lejárt: a mesterséges intelligencia lehetővé teszi, hogy gyorsan, mégis átgondoltan hozz létre marketingtervet. Ezen a workshopon azt tanuljuk meg, hogyan készíthetünk kampányterveket, kommunikációs ütemezést és stratégiai anyagokat AI eszközökkel – akár néhány óra alatt. A résztvevők lépésről lépésre követik végig egy teljes marketingterv felépítését, a célcsoport-meghatározástól az aktivitások időzítésén át az eredmények méréséig.

  • A program célja:

    Egy jól felépített marketingstratégia alapja a sikeres turisztikai kommunikációnak – de nem kell heteket eltölteni vele. A workshopon bemutatjuk, hogyan lehet mesterséges intelligenciával gyorsabban és strukturáltabban elkészíteni éves marketingterveket, kampányokat és tartalomstratégiát. A résztvevők megismerik a legjobb AI eszközöket, amelyek segítségével versenytársakat lehet elemezni, célcsoportokat meghatározni, kampányidőzítést és KPI-ket tervezni. Emellett sablonokat, ötlettérképeket és prezentációba illeszthető vázlatokat is generálunk. A tanfolyam végére mindenki egy saját projekttervet készít el, amit már másnap bemutathat vezetőségnek vagy csapatának.

  • Kinek szól:

    Olyan turisztikai szervezetek vezetőinek, marketingeseknek és kommunikációs felelősöknek, akik szeretnének átlátható, jól felépített marketingterveket készíteni AI-eszközök segítségével.

  • Miért érdemes rá jelentkezni?

    Mert a workshop segítségével a résztvevők megtanulják, hogyan készíthetnek gyorsan és hatékonyan átgondolt marketingterveket AI-eszközökkel – így időt és költséget takaríthatnak meg, miközben megalapozottabb döntéseket hoznak és magabiztosabban terveznek.

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A workshop kedvezményes ára MOST 20.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 30.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2026-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A workshop minimum 6 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2026. április 20.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!