Betelt

Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületek - EXTRA IDŐPONT!

Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) egy hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.
2022. június 8. 14:00 -18:00
Képzés formája
Személyes

A képzés célja a fentieket már felismerő munkatársak szemléletformálása mellett olyan konkrét eszközök és módszerek bemutatása, amik növelni tudják a közösségi média használatának hatékonyságát. Ezen a területen nincs csodaszer, ami minimális ráfordítás mellett kimagasló eredményeket hoz, de a gyakorlatias képzés során elhangzó ismeretek nagyban segíthetnek a számos rendelkezésre álló felület közül a legmegfelelőbb(ek) magas szintű használatában és az átfogó közösségi média stratégia megalkotásában.

A képzés keretében a résztvevők
- gyakorlatias példákat megismerve inspirációt szerezhetnek a saját közösségi felületeik használatához
- a legelterjedtebb Facebook és Instagram mellett tippeket kaphatnak a Pinterest, Tiktok, Tripadvisor és további oldalak használatához
- megismerhetik a gamification (játékosítás) módszerét, ami magasabb elkötelezettséget eredményezhet a követőiktől
- hallhatnak a közeljövőben várható marketing trendekről, újdonságokról

Kinek szól?

Elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozások vezetőinek, ahol még nincs külön (online) marketing részleg, kifejezetten a területért felelős munkatárs. Az ilyen cégeknél jellemzően kihívást jelent a folyamatos jelenlét a közösségi felületeken, mert bár a vezető(ség) általában tisztában van az online marketing szerepének fontosságával, nincsenek megfelelő ismeretek és elég rendelkezésre álló erőforrás a témával való foglalkozáshoz. A képzést elvégzők nem lesznek azonnal marketingszakemberek, viszont a megismert módszerek és eszközök jelentősen növelni tudják a ráfordított idő és energia megtérülését, eredményeit, valamint megerősítést és ötleteket is kapnak a résztvevők a saját közösségi média tevékenységükhöz.

Miért érdemes rá jelentkezni?

Mert a gyakorlatias tréning során nem csupán a fenti ismeretek elsajátítására, eszközök és módszerek megismerésére van lehetőség, hanem több éve a turizmus területén dolgozó, online marketinggel is foglalkozó szakemberek mutatják be saját példáikat (szállodai és egyéb turisztikai szolgáltatói területről). Emellett a résztvevők feltehetik saját kérdéseiket, amik megoldásaira a trénerek szakmai javaslatot adnak.

Tematika:

- Facebook, instagram (posztok, hirdetések)
- pinterest, tiktok, tripadvisor, továbbiak
- gamification (élményesítés)
- várható marketing trendek
- retargeting, remarketing

Előadó(k)
  • Balassa Lilla
    Online marketingesként és webdizájnerként dologozom, mint egyéni vállalkozó. Mivel a Balatonnál élek és turizmus-vendéglátás szakon végeztem, közel állnak hozzám a balatoni vendéglátó- és szálláshelyek, de bármilyen projektben szívesen veszek részt. Dolgoztam együtt borászattal, masszázsszalonnal, kézműves egyéni vállalkozóval, ügyfeleim között volt multinacionális gyártócég, reklámügynökség és rendezvényszervező iroda is. Véleményem szerint az online marketing egy olyan terület, ahol soha nem mondhatom azt, hogy már mindent tudok, hiszen napról napra változik és megújul. Ezt a szemléletet igyekszem a képzésen résztvevőknek is bemutatni és átadni.
  • Dallos Ádám
    Egyetemi tanulmányaim óta a turizmus több területén kipróbáltam magam itthon és külföldön is, jelenleg nyolcadik éve egy tihanyi szálloda aktív turisztikai központjának vezetőjeként dolgozom. Az iroda indulásakor nagy hangsúlyt fektettünk az online marketing eszközökre, ez jelentősen hozzá is járult a sikeres eredményekhez. Saját példákkal és a turizmus más területeiről származó jó esettanulmányokkal igyekszem átadni az évek alatt felhalmozott tudást, amiről úgy gondolom, nagy segítséget nyújthat a miénkhez hasonló, kisebb méretű szolgáltatóknak.
  • Juhász Gábor
    Szüleim révén már gyerekként megfertőződtem a turizmussal. Sosem volt kérdés, hogy ezzel szeretnék foglalkozni. Egyetemi éveim alatt már vállalkoztam és azóta is cégvezető vagyok. 16 éve egy tihanyi szálloda üzemeltetése a fő feladatom de emellett több vállalkozásom is van a turizmus területén és azon kívül is illetve a balatoni hajózásban. Felismerve az akkori trendeket, az online marketinggel az utóbbi években kezdtem mélyrehatóan foglalkozni, ezzel igyekezve kitűnni a balatoni turizmus széles kínálatából. Erre igyekszünk nagy hangsúlyt fektetni Tihany település hosszútávú stratégiaalkotásában is ahol tanácsadóként vagyok jelen. Izgalmas kihívást jelent számomra a sok érdekelttel folytatott közös munka és egyeztetés. Szakmai tapasztalataim segítenek a tréningeken résztvevők kérdéseinek, problémáinak több nézőpontból történő megvizsgálásában és a megoldás közös megtalálásában.
  • Varga Csongor
    Két évtizede dolgozom a turizmusban, javarészt szállodai értékesítés és marketing területén (kis boutique hoteltől a 300 szobás all inclusive szállodáig). Ebbéli tapasztalataimra építve teszek javaslatokat a részvevők online jelenlétének hatékonyabbá tételére a tréningek folyamán, a hallgatóság aktív bevonásával.

A kedvezményes ára MOST 20.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 29.000 Ft+Áfa/fő helyett.

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.

A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk. Maximális létszám a terem befogadóképessége miatt: 14 fő

Jelentkezési határidő: 2022. május 27.

Képzésünk ezen a dátumon megtelt. Amennyiben érdeklődik a legközelebbi, hasonló témában induló képzésünk iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a "Kérdése van" űrlap vagy a "Kapcsolat" menüpont segítségével!

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?