A képzés kiemelt részét képezi a mai kor kihívásainak megfelelően a digitális diplomácia és online protokoll ismeretek, melyek a rendezvényszervezők, intézmények szervezői és vezetői számára nagyon fontos kérdéskörök. Továbbiakban, az előző protokoll képzésekre alapozva a protokoll különleges esetei és a különleges bánásmódban részesített személyek részvételével megvalósított rendezvények, programok sajátosságai állnak még a képzés középpontjában. Ez egyrészről jelenti a védett személyek (közjogi méltóságok, diplomaták) körét, illetve a viszonylag ritkábban előforduló, de különleges protokollrendezvények halmazát (intézményavatás, kitüntetések, nyitó- és záróceremóniák, sportesemények).
A program célja, hogy a képzésben résztvevők :
- megismerjék a tárgyalások protokolláris előkészítésének mérföldköveit
- bepillantást nyerjenek a ceremóniák, ünnepélyes rendezvények speciális szervezési folyamataiba
- elsajátítsák a digitális kommunikáció protokollszabályait (közösségi média, online konferenciák, weboldal, online meetingek)
- megismerkedjenek a személy- és objektumvédelem sajátos világával
Kinek szól?
- azoknak, akik már elsajátították a szükséges alapismereteket (és/ vagy részt vettek a Turizmus Akadémia korábbi rendezvényprotokoll és idegenforgalmi protokoll továbbképzésén), és munkájukhoz szükségük van szakprotokoll ismeretekre is
- csoport/közép vagy felsővezetőként dolgozóknak a turizmus-, vendéglátás vagy rendezvényiparágban
- ügyfélkapcsolatokkal rendelkező szervezőknek
- állami-, civil-, és szakmai szervezetekben protokoll területen dolgozó kollégáknak
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a program várható eredményeként a résztvevők:
- megtanulnak formai-tartalmi szempontból hatékonyan és hitelesen kommunikálni az online térben
- képesek lesznek hatékonyan felkészülni vagy vezetőt felkészíteni belföldi és nemzetközi tárgyalási alkalmakra
- megismerik a különleges ceremóniák protokollszabályait, melyek által magabiztosan fognak tudni ilyen típusú rendezvényeket szervezni, illetve részt venni vendégként vagy házigazdaként
- képesek lesznek felkészülten előkészíteni és megvalósítani védett személyekkel, illetve védett objektumokban tervezett rendezvényeket
-
Tárgyalások protokollja
-Tárgyalási alkalmak formai és tartalmi előkészítése; asztaltípusok, rangkülönbségek, ültetésrendek, bekészítések; szünetek; tárgyalási szituációk, tárgyalói típusok. -
Különleges rendezvények protokollja
-Alapkőletétel, intézményavatás; aláírási ceremóniák, kitüntetések, elismerések átadása; konferenciákon és sportrendezvényeken történő szerepvállalás, beszédek megtartása, közszereplés protokollja. -
Digitális diplomácia és online protokoll
-Intézményi és privát kommunikáció formai és tartalmi követelményei: weboldalon, közösségi felületeken, részvétel online megbeszélésen, konferencián; online megjelenés és beszédtartás. -
Kiemelt személy- és objektumvédelem
-A kiemelt közjogi méltóságok és diplomaták részvételével megvalósított állami és diplomáciai rendezvények előkészítésének és megvalósításának eltérő gyakorlata védett személyek esetén; védett objektumokban tervezett rendezvények; személyvédelem, rendezvénybiztosítás, útvonal-biztosítás; együttműködés a kiemelt rendvédelmi szervekkel.
- Hossó NikolettaProtokoll- és nemzetközi kapcsolatok szakértőAlapszakos protokolltanulmányaimat a granadai egyetemen és a Kodolányi János Egyetemen végeztem, az utóbbin nemzetközi tanulmányok mesterszakos diplomát, és egyidejűleg gazdasági- társadalomtudományi szakfordító diplomát is szereztem.
2017 óta két protokoll szakirányú továbbképzési szak alapítója és szakfelelőse vagyok, továbbá angol nyelven oktatok külföldi hallgatókat nemzetközi kapcsolatok, üzleti protokoll, turizmus és kommunikáció témában.
14 évnyi hazai kormányzati és a civil szektorban szerzett magas szintű állami- diplomáciai és sportprotokoll, valamint kiemelt nemzetközi konferenciaszervezési tapasztalatom mellett számos hazai és angol nyelvű tanulmány, valamint 6 önálló szakkönyvet is írtam, melyek évek óta a felsőoktatásban alkalmazott és hivatkozott szakirodalmak.
A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
Az online képzés hatékonyságát elősegítendő, képzésenként legfeljebb 30 fő jelentkezését tudjuk fogadni.
Jelentkezési határidő: 2022. május 6.
-
Betelt
- Digitális marketing képzések
Személyes értékesítés újra a fókuszban! - Értékesítési alapozó képzés, avagy hogyan növeljük leggyorsabban bevételeinket?
2 alkalom, 2022-04-21 - 2022-04-27A pandémia előtti keresleti piac az értékesítőkből rendelésfelvevőket csinált. Most viszont szükség van azokra a kompetenciákra, amikkel sikeres partnerkapcsolatokat lehet felépíteni – elindult a verseny az ügyfelekért! Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tud ráhangolódni az ügyfelek megváltozott igényeire és ismeri a profi értékesítési technikákat. Tréningünk alapozó, kiegészítve személyre szabott önismereti teszttel (Innermetrix DISC), hogy az értékesítő erősségeit és kihívásait is feltárjuk, és ezáltal képes legyen profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.
-
- Vezetői készségfejlesztő képzések
Vezetés felsőfokon – a coaching szemléletű vezetés! Csoportos képzés olyan vezetőknek, akik a legjobbat szeretnék kihozni munkatársaikból
2 alkalom, 2022-05-04 - 2022-05-11Az ma már bevett gyakorlat, hogy egy vezető egy szakképzett coachtól támogatást kap szakmai kihívásainak kezelésére. Mindemellett egyre gyakrabban találkozhatunk azzal is, hogy egy vezető coaching szemlélettel segíti munkatársai fejlődését. A coaching szemléletű vezetés során a vezető, mint egy inspiráló edző segíti azonosítani munkatársainak saját erősségüket, kihívásaikat és ennek megfelelően támogatja őket személyes fejlődésükben, szakmai céljaik elérésében.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Kommunikáció vendéggel/utassal, a profi bánásmód alapjai (kezdő szint)
-Azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.