Minden hivatalos kapcsolat alapja a helyes, protokoll szabályoknak megfelelő nemzetközi kommunikáció, mely már az online térben az elektronikus levelezéssel elkezdődik, a személyes találkozásokkal folytatódik, egészen a tárgyalási alkalmak megvalósulásáig. A komplex kommunikációs folyamat során számos aprónak tűnő, de rendkívül fontos szakmai részletre kell ügyelnünk, amennyiben szervezetet, céget vagy intézményt képviselünk hazai vagy nemzetközi térben. Megmutatjuk, hogy melyek azok az elvárások, nemzetközi standardok az ügyfelekkel, vendégekkel történő írásos és tárgyalási kommunikációs szituációkban, melyek az üzleti protokoll gerincét jelentik. A képzés nemcsak a magyar szófordulatokra, hanem az angol megfelelőire is kitér, hogy nemzetközi környezetben is hitelesen tudjunk kommunikálni.
A program célja, hogy a résztvevők
- megértsék az írott kommunikáció protokollját (magyar és angol nyelven)
- megfelelően sajátítsák el a tárgyalási alkalmak előkészítését és lebonyolítását meghatározó protokollszabályokat
- megértsék, hogy miért fontos a megjelenés, az öltözeti előírások (dress code) ismerete intézményi vagy vállalati képviselet esetén
Kinek szól?
Olyan,
- az idegenforgalom bármely területén (szállodaipar, rendezvényipar, utazási irodák, stb.) dolgozó munkatársaknak, akik akár írásban, akár személyesen is ügyfelekkel állnak kapcsolatban
- az állami, civil és szakmai szervezetekben protokoll területen dolgozó kollégáknak,
- önkormányzatoknál turizmus területen protokolláris eseményekkel foglalkozó munkatársaknak,
- Tourinform irodáknál, turisztikai attrakcióknál dolgozó munkatársaknak,
- kongresszusszervező cégeknél (PCO-k), sport-és egyéb protokolláris rendezvényeket szervező munkatársaknak,
illetve azok a kollégáknak, akik bármilyen szinten és beosztásban hivatalos kapcsolatot ápolnak hazai és nemzetközi térben.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a program várható eredményeként
- képesek lesznek a megfelelő hivatalos írásos és szóbeli kommunikációra
- tisztában lesznek a megszólításokkal, a rangokkal, az ültetési szabályokkal
- képesek lesznek hatékonyan felkészülni hazai és nemzetközi tárgyalási alkalmakra
A program témái
1. Protokoll az írott kommunikációban magyarul és angolul
Az offline-online diplomatikus levelezés formai és tartalmai alapvetései magyar és angol nyelven; meghívólevél, meghívókártya, névjegy formai és tartalmi követelményei.
2. Tárgyalások protokollja, beleértve a bemutatkozás, kézfogás, bemutatás, kisérés stb… alaptémákat, megjelenésdiplomácia: szervezeti és magánjellegű képviseleti szinteknek megfelelő nonverbális kommunikáció: érkezés, pontosság értelmezése; térközszabályozás, a dress kódok az üzleti és diplomáciai szférában; hivatali és hivatalos öltözeti elvárások.
- dr. Hossó NikolettaProtokoll- és nemzetközi kapcsolatok szakértő15 évnyi hazai kormányzati és a civil szektorban szerzett magas szintű állami- diplomáciai és sportprotokoll, valamint kiemelt nemzetközi konferenciaszervezési tapasztalata mellett számos hazai és angol nyelvű tanulmány, valamint 6 önálló szakkönyv szerzője is, melyek évek óta a felsőoktatásban alkalmazott és hivatkozott szakirodalmak.
Legutóbbi könyve 2020-ban jelent meg Protokolltolmácsolás címmel, melynek ajánlóját Benkő Tibor honvédelmi miniszter írta. Nevéhez fűződik hazai szinten meghatározó protokollszakmai civil szervezet, a Nemzetközi Protokoll Szakemberek Szervezetének 2017. évi megalapítása, mely a protokoll legmagasabb szintű átfogó képviseletének céljával végez aktív értékteremtő és- közvetítő tevékenységet. 2016 óta az Európai Protokoll- és Rendezvényszervező Központ tulajdonos ügyvezetője.
A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 10 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2024. március 27.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - személyes képzés
-A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy tudjuk a megfelelő reakciókat. Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a vendégtípusokat és ez alapján milyen eszközök állnak rendelkezésünkre a velük való nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendégtípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, a hatékony panaszkezelési módszerek elsajátításával pedig a tréning a vendégelégedettségi mutatók növelése által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Rendezvényértékesítés különböző ügyféltípusoknak - személyes képzés
2 alkalom, 2024-04-18 - 2024-04-25Az értékesítési munkában egyre inkább az értékteremtésnek kell dominálnia, hogy ne árversenybe manőverezzük magunkat, hanem hosszú távú win-win ügyfélkapcsolatokat tudjunk kialakítani. Az értékesítőkre egyre inkább tanácsadóként van szükség, miközben számít a gyorsaság, a lekérésekre adott időbeli reakció. A kettő csak akkor működik, ha megértjük a tanácsadói értékesítés metodikáját, az érték-alapú ügyfélkommunikációt. Tréningünket javasoljuk minden olyan kezdő, vagy középhaladó értékesítőnek, rendezvényszervezőnek, beutaztatási referensnek, akik komplex szolgáltatásokat (rendezvényeket, incentive csoportokat) értékesítenek ügyfeleknek. Ehhez segítségként egy személyre szabott személyiségdiagnosztikai tesztet (Innermetrix DISC) is biztosítunk, melyben az értékesítési erősségeket és kihívásokat, a hatékonyságjavító lehetőségeket is bemutatjuk, és ezáltal az értékesítők valóban képesek lesznek profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.