Az 5 modulból álló képzéssorozat minden egyes alkalma egy külön témát ölel fel, amelyek ismerete nélkül könnyen nehéz helyzetben találhatjuk magunkat. Képzésünk az alapokon túl protokoll szakismereteket ad konkrét esetek bemutatásával, elemzésével. Megmutatjuk, hogy mik azok a követelmények a vendéggel és ügyféllel való találkozás során, melyet minden szállodában, rendezvényhelyszínen vagy vendéglátásban a front vonalban dolgozónak ismernie kell ahhoz, hogy elkerülhesse az esetleges kínos szituációkat.
A program célja, hogy a képzésben résztvevők
- megismerjék a protokoll személy fogalmát, az érintett köröket, protokoll szempontú rendezvénykategóriákat, különösen tekintettel az álló és ültetett alkalmak protokoll vonatkozásaira,
- részletesen megismerik a protokollrendezvényeken alkalmazott asztalformákat és ültetési rendeket,
- elsajátítsák a gasztrodiplomácia és gasztroprotokoll alapvetéseit,
- megismerkedjenek a kiemelt személyek kezelésével kapcsolatos protokollal,
- és elsajátítsák a megjelenés diplomácia sarokköveit
Kinek szól?
Minden, vendéggel vagy ügyféllel személyes kapcsolatba kerülő munkatársnak, legyen junior vagy szenior beosztásban, dolgozzon szállodában, rendezvényhelyszínen vagy catering cégnél értékesítőként, guest relation munkakörben, bankett menedzserként, rendezvényszervezőként, vagy egyszerűen csak ő fogadja a kiemelt vendégeket a munkahelyén.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a program várható eredményeként a résztvevők
- képesek lesznek kezelni a kiemelt vendégekkel való különleges bánásmód kihívásait
- hatékony tudást sajátítanak el a különböző kultúrából hazánkba érkező, különböző rangú vendégek fogadásának kötelező elemeivel kapcsolatban
- eligazodnak az egyes ültetett és álló alkalmak szervezési sajátosságai között, különös tekintettel a hivatalos (tárgyalások, konferenciák, stb.) és társadalmi eseményekre (vendéglátással egybekötött alkalmak)
- képesek lesznek profi bejárásokat/háznézéseket tartani
- megismerik a megjelenés diplomácia kérdéskörét (hiteles kommunikáció, öltözeti előírások), a hivatali és hivatalos öltözet fogalmát és jelentőségét
-
Kiemelt személyi protokoll
-A VIP vendégek különleges bánásmódban való részesítésének protokollvonzatai – Kiemelt vendégek köre alanyi jogon hazai és nemzetközi szinten, további megkülönböztetett vendégkörök; a hazai és nemzetközi vendégek megszólítása, fogadása, kísérése; bekészítés és ajándékozás protokollja elsősorban szállodai környezetben, catering és rendezvényhelyszíneken. -
A házigazda és vendég protokollja
-Háznézés, bejárás protokollja, a házigazda és a vendég relációja; az érvényesülő protokoll alapértelmezett szintjei; a külföldről különböző területekről, kultúrából hazánkba érkező, különböző rangú vendégek fogadása (ki, hol, mikor, hogyan), hazánk bemutatása, valamint a program kialakításával kapcsolatos, megfelelő gyakorlatok. -
Rendezvényprotokoll
-Előkészítés: rendezvénytípusok, álló-ültetett alkalmak szervezési kérdései, asztalformák és ültetési eljárások, háznézés / bejárás protokollja. -
Gasztrodiplomácia, gasztroprotokoll
-A vendéglátással kapcsolatos protokollismeretek: vendéglátási alkalmak típusai, felszolgálás, terítés, tálalás; pohárköszöntők, ültetésrendek, illetve a menü összeállítás, személyes preferenciák és vallási restrikciók megrendelői oldalról; esetek helyes és helytelen megvalósításokra. -
Megjelenésdiplomácia
-Szervezeti és magánjellegű képviseleti szintekkel kongruens nonverbális kommunikáció: érkezés, pontosság értelmezése; térközszabályozás, a hiteles reprezentáció és első benyomás; a dress kódok eltérő értelmezése az üzleti és diplomáciai szférában; hivatali és hivatalos öltözeti elvárások, kiegészítők hölgyek és urak esetében.
- Hossó NikolettaProtokoll- és nemzetközi kapcsolatok szakértőAlapszakos protokolltanulmányaimat a granadai egyetemen és a Kodolányi János Egyetemen végeztem, az utóbbin nemzetközi tanulmányok mesterszakos diplomát, és egyidejűleg gazdasági- társadalomtudományi szakfordító diplomát is szereztem.
2017 óta két protokoll szakirányú továbbképzési szak alapítója és szakfelelőse vagyok, továbbá angol nyelven oktatok külföldi hallgatókat nemzetközi kapcsolatok, üzleti protokoll, turizmus és kommunikáció témában.
14 évnyi hazai kormányzati és a civil szektorban szerzett magas szintű állami- diplomáciai és sportprotokoll, valamint kiemelt nemzetközi konferenciaszervezési tapasztalatom mellett számos hazai és angol nyelvű tanulmány, valamint 6 önálló szakkönyvet is írtam, melyek évek óta a felsőoktatásban alkalmazott és hivatkozott szakirodalmak.
A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
Az online képzés hatékonyságát elősegítendő, képzésenként legfeljebb 30 fő jelentkezését tudjuk fogadni.
Jelentkezési határidő: 2022. március 25.
Amennyiben ez a képzésünk iránt érdeklődik, kérjük, hogy a „KÉRDÉSE VAN?” ablakban keressen bennünket a soron következő időponttal kapcsolatban!
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Kommunikáció vendéggel/utassal, a profi bánásmód alapjai (kezdő szint)
-Azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Kommunikáció vendéggel/utassal, a vendégtípusra szabott kommunikáció (kezdő szint)
-Képzés azoknak a munkatársaknak, akik a vendéggel/utassal személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni: a vendéggel való megfelelő kapcsolat kialakításához; a vendégek igényeinek feltérképezéséhez; a vendégtípusok gyors beazonosításához és a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Kommunikáció vendéggel/utassal, profi kommunikáció és panaszkezelés (haladó szint)
-A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok, reklamációk és konfliktusok kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.