Betelt

Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel (Panaszkezelélsi technikák angol nyelven!)

5 órás kommunikációs képzés, amely Innermetrix DISC személyiségtipológia segítségével ismerteti meg a résztvevőkkel a vendég viselkedés típusának megfelelő ideális panaszkezelési technikákat . Panaszkezelési módszerek, kommunikációs fordulatok, szituációs gyakorlatok angol nyelven!
2024. március 13. 09:00 -14:00
Képzés formája
Online

A program célja:

A program célja, hogy megismertesse a résztvevőket az Innermetrix DISC személyiségtipológia szerinti vendégtípusokkal, valamint ez alapján megtanítsa a résztvevőket a vendég viselkedés típusának megfelelő ideális panaszkezelési technikákra. További cél, hogy a résztvevők megismerjenek olyan módszereket, amelyek segítségével felismerik a panasz különböző formáit, eredményesen kezelik a feszült, nehéz helyzeteket, megfelelően reagálnak a vendég visszajelzéseire, sérelmeire, ezáltal elkerülik a konfliktus és a konfliktus okozta stressz kialakulását.

A tréning részeként a résztvevők saját Innermetrix DISC személyiségelemzést és magyarázatot kapnak magyar nyelven, mely segít nekik sokkal tudatosabb, együttműködőbb kommunikációt kialakítani a vendégekkel.

Figyelem! A tréning első része magyar nyelven, második része angol nyelven zajlik.

 

Kinek szól:

Vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaknak, akik munkájuk során  külföldi vendégekkel  közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és a mindennapi munkájuk során kihívást jelent a vendégek visszajelzéseinek, sérelmeinek, panaszainak hatékony kezelése.

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők

  • a saját - több mint 20 oldalas - személyes DISC elemzés segítségével sokkal tudatosabban fognak építeni saját erősségeikre a vendéggel való kommunikáció során
  • képesek lesznek felismerni és megkülönböztetni a viselkedés alapján az eltérő vendégtípusokat
  • képessé válnak különbséget tenni a panasz megnyilvánulási formái között és megfelelően kezelni azokat,
  • tisztában lesznek azzal, mi állhat a panasz hátterében, mi a vendég elvárása a panasz különböző típusai esetében
  • képesek lesznek a vendég viselkedés típusának megfelelően kezelni a reklamációs helyzetet és a vendég viselkedésének megfelelően kommunikálni
  • tudni fogják mi a helyes reakció vendégpanasz esetében, olyan technikákat ismerhetnek meg és gyakorolhatnak be, amelyek segítségével jobban megérthetik a panaszt, és eredményesen kezelhetik azt,
  • olyan módszereket tanulhatnak, amelyek segítenek elkerülni a konfliktus kialakulását, mérsékelhetik a már meglévő konfliktusok káros hatását, ezáltal kevesebb stresszt, nyomást élhetnek meg a napi munkájuk során.

A program témái:

  • Személyiségtipológiai alapok – Innermetrix DISC személyiségelemzés, saját elemzések értelmezése (magyar nyelven)
  • Vendégtípusok és jellemzőik az Innermetrix DISC személyiségdiagnosztikai modell bemutatása által (magyar nyelven)
    • Hogyan tudjuk beazonosítani a vendég típusát?
    • Viselkedés típusra illesztett kommunikáció – Mire figyeljünk és mit kerüljünk el a kommunikáció során, ha sikerült azonosítani a viselkedés típust? Milyen látható, felismerhető jellemzői vannak? (pl.: tekintet, testtartás, kézfogás, hangerő, tempó)
    • Kérdésfeltevés: Milyen típusú kérdések foglalkoztatják? (Pl. egy új helyzetnél, problémánál)
  • Mit alkalmazzunk és mit kerüljünk a kommunikációban az egyes típusoknál?
  • Panaszkezelés a gyakorlatban (angol nyelven)
  • Ha a vendég panaszkodik - a visszajelzés fogalma, típusai, teendők (angol nyelven)
  • A hatékony panaszkezelés módszerei (angol nyelven)
    • A meghallgatás és megértés – értő figyelem és megértés megerősítésének technikája a gyakorlatban
    • Teendők és viselkedés jogos és jogtalan panasz esetén
    • A panaszkezelés menete lépésről lépésre
  • Hogyan kezeljük a vendégtípusnak megfelelően problémás helyzeteket, reklamációt? Mire figyeljünk az egyes vendégtípusok esetén? Mire fókuszálnak a különböző viselkedés típusok problémás/panaszos helyzetben? (angol nyelven)
  • Vendégtípusra szabott "Kommunikációs kisokos panaszkezelésre" összeállítása (angol nyelven)
  • Helyzetgyakorlatok a vendégtípusra szabott kommunikációs helyzetekre (angol nyelven)

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.

Előadó(k)
  • Szűcs Barbara
    Pszichológusi képesítésem és az egészségügyben szerzett klinikai gyakorlatom, valamint multinacionális vállalatoknál (GE, Johsnon Controls) HR-esként szerzett munkatapasztalatom mellett az egyetemi éveim alatt a front office területen szerzett szakmai tapasztalat is támogat abban, hogy gyakorlati képzést nyújtsak a területen.
    Mindig is foglalkoztatott az emberi viselkedés, és a mögötte álló tényezők. Tudatában lenni annak, hogy hogyan hatunk egymásra óriási segítséget jelenthet a problémák kezelésében, és a nehéz helyzetek megoldásában.
    Megfelelő önismerettel és a viselkedési erősségeinkre épített kommunikációs technikákkal csökkenthetjük a vendégpanaszokból és a nehéz helyzetekből eredő stresszt és képessé válhatunk a jó megoldások megtalálására és eredményes kommunikálására.
    Kiváló eszköznek tartom az Innermetrix mérőeszközeit, így elvégeztem az IMX konzulens képzést is.

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 75.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

Minimum 2 fő befizetése esetén további 10% kedvezményt biztosítunk a képzés támogatott árából!        

Ha szeretné a VENDÉGTÍPUSRA SZABOTT PROFI PANASZKEZELÉS képzésünket magyar nyelven is elvégezni, a 2. képzés részvételi díja csak 30 000 Ft + ÁFA/fő, hiszen rendelkezik már Innermetrix Disc elemzéssel! 

 

A képzés minimum 6 fő részvételével indul. 

 

 

Jelentkezési határidő: 2024. március 4.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?