Betelt

Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés

Profi csapatok működtetése, 2 x 6 órás csoportos tréning vezetők számára
2021. november 5. 09:00 -15:00
Képzés formája
Online
A képzés 2. napja 2021. november 12., 9.00-15.00

A vezetőkre hatalmas felelősség hárul a megfelelő szervezeti kommunikáció kialakításával kapcsolatban. A személyes kommunikációs stílusukon is múlik, hogy mennyire tájékozottak a kollégák a szervezeti célokról, jövőképről, illetve rendelkeznek-e kellő információval az aktuális változásokkal kapcsolatban. Tisztában vannak-e az elvégzett munka eredményével, minőségével, kapnak-e visszajelzést? Mennyire elkötelezettek és elégedettek, azaz milyen a munkahelyi légkör, milyen a kapcsolat a kollégákkal? Mennyi konfliktus van a szervezetben? Tréningünk a vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés gyakorlati eszköztárának és módszereinek feldolgozásával nyújt gyakorlati segítséget a mindennapi kihívásokhoz.

A program célja:

A kommunikáció mai felfogásban túlmutat azon az alapvető életjelenségen, hogy pusztán információ közlésre, információ cserére használjuk. Kommunikáció során közvetítjük az érzelmeinket, hiedelmeinket és magatartásmintáinkat. Általa kapcsolatot teremtünk, építünk és közösséget szervezünk mikro vagy makro környezetben egyaránt.

Segítünk, hogy a vezetők, közép – és csoportvezetők:

  • elsajátítsák és gyakorolják vezetői kommunikációjukat fejlesztő technikákat,
  • megismerjék, miként lehet hatékonyan alkalmazni a vezetői kommunikáció 3 fő eszközét, a visszajelzést, az értékelés és a megbeszélést,
  • szerezzenek jártasságot az elismerés 5 nyelvének alkalmazásában,
  • tudatosítsák a kommunikációt gátló és serkentő tényezőket,
  • gyakorolják az értő figyelem és a konstruktív visszajelzés módszertanát,
  • átfogó képet kapjanak, hogy a szervezeten belül és a személyek között milyen konfliktus típusok fordulhatnak elő, és azokat milyen konstruktív vezetői konfliktuskezelési technikák segítségével tudják megelőzni vagy kezelni

Kinek szól?

Bármilyen turisztikai szakterületen dolgozó, olyan vezetőknek, akik megerősítést vagy új ismereteket, módszereket szeretnének kapni ahhoz, hogy napi munkájukat eredményesebbé, vezetői kommunikációjukat egyértelműbbé, konfliktusaikat menedzselhetővé tudják tenni. Kezdő vagy leendő vezetőknek, akik támogatást szeretnek kapni az alapoktól építkezve ahhoz, hogy céltudatosan fejleszthessék a legjellemzőbb vezetői tevékenységet, a  kommunikációt.

Miért érdemes rá jelentkezni? 

Mert a tréning

  • a vezetői kommunikáció legfontosabb tényezőit, területeit dolgozza fel, konkrét és gyakorlati támogatást nyújtva a tanultak készség szintű elsajátításához,
  • helyzetgyakorlatokon keresztül támogatja a vezetőket kommunikációs stílusuk és konfliktuskezelési eszköztáruk személyre szabott fejlesztésében,
  • segítségével javul személyes és a vezetői kommunikáció hatásfoka és eredményessége.

A program témái:

  • A kommunikáció munkahelyi vonatkozásai        
  • Kommunikáció célja, folyamata és típusai a szervezetben
  • Hogyan kommunikáljunk eredményesen vezetőként?   
  • Hogyan kommunikálok most vezetőként?          
  • 3 eszköz: visszajelzés, értékelés, megbeszélés    
  • Az elismerés 5 nyelve    
  • A kommunikáció pszichológiai tényezői
  • Kommunikációt gátló, serkentő tényezők            
  • Meggyőző érvek, avagy a megfelelő kommunikáció hatásai
  • A konfliktusok dinamikája – konfliktusok a szervezetben              
  • Technikák a konstruktív viselkedés elősegítésére a konfliktusos helyzetekben    
  • Az egyén, mint a konfliktus mögött meghúzódó tényező             
  • Konfliktuskezelési stratégiák     

A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.

Előadó(k)
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.

A képzés kedvezményes ára MOST 27.800 Ft+Áfa/fő, a teljes, 110.000 Ft+Áfa/fő helyett.

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2021-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.

Az online képzés hatékonyságát elősegítendő, képzésenként legfeljebb 12 fő jelentkezését tudjuk fogadni.

Jelentkezési határidő: 2021. november 2.

Amennyiben ez a képzésünk iránt érdeklődik, kérjük, hogy a „KÉRDÉSE VAN?” ablakban keressen bennünket a soron következő időponttal kapcsolatban!

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?