A program célja:
A 6 órás workshop alatt részletesen foglalkozunk a generációk jellegzetességeivel, és azok ösztönzési lehetőségeivel, mindezt konkrét esetek bemutatásán keresztül, valamint a motiváló, elkötelezettséget növelő konstruktív vezetői kommunikáció módszertanával. Mindemellett a program ideális ahhoz, hogy:
- Felkészítse a vezetőket arra, hogyan lehet a multigenerációs csapatok előnyeit minél jobban kihasználni,
- Segítse a különböző generációk megértését, motiválását és megtartását a szervezetben
- Eszközöket adjon a vezető kezébe, hogy lelkes és jól teljesítő munkatársakat, csapatokat alakítsanak ki
- Szemléletet és technikákat adjon a pozitív egyéni- és csapatmorálhoz, a magas szintű együttműködés megteremtéséhez és a pozitív vezetői attitűd megformálásához.
- Megtanítsa az ösztönző, odafigyelő, értékelő visszajelző kommunikációt az Innermetrix DISC személyiségtipológiára építve.
- Segítsen megérteni, hogy mikor és hogyan kell visszajelzést adni, hogy a motiváció ne forduljon át demotivációba.
- Megismertesse, hogy a különböző személyiségtípusú kollégáknak hogyan kell visszajelzést adni.
A program része az Innermetrix Érték index mérés, amely a 7 belső drive-unk egymáshoz való viszonyát azonosítja: esztétikai, individualista, politikai, gazdasági, altruista, szabályozási, elméleti. Ez mindenkinél más szinten van, ezért fontos egyénileg is ismerni a saját ösztönzőinket. Ennek ismerete segíti a vezetőket saját maguk, valamint kollégáik jobb megismerésében, motiválásában, a megfelelő munkakörnyezet, az egyénre szabott teljesítményösztönzők kialakításában, ezáltal a kollégák megtartásában.
Kinek szól?
A program olyan turisztikai és rendezvényszakmai részleg-, közép-, és felsővezetőknek szól,
- akik multigenerációs csapatot vezetnek és
- szeretnének kialakítani egy olyan ösztönzési rendszert, amely hosszú távon segíti a munkatársak motivációját, elköteleződését
- akik szeretnék tudatosabbá tenni a kommunikációjukat a mindennapi vezetői létük könnyebbé tételéhez,
- akik szeretnék kipróbálni, hogyan „komponáljanak” meg visszajelző beszélgetést, hogy a szavak ne falak, hanem ablakok legyenek,
- akik szeretnék megérteni a különböző viselkedés típusú kollégákkal való kommunikáció, visszajelzések hatásait.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert az alábbi kérdésekre megadjuk a válaszokat:
- Melyek a fő motivárotok és demotivátorok az egyén vonatkozásában?
- Milyen belső mozgatórugók ösztönzik az egyént nagyobb teljesítményre?
- Hogyan nyilvánulnak meg mindezen tényezők a mindennapi viselkedésében?
- Hogyan tudja a munkatársak esetében beazonosítani és figyelembe venni a legfőbb motivátorokat?
- Mi jellemzi a különböző generációkat és hogyan motiválhatjuk őket?
- Milyen igényeik vannak az egyes generációknak a munkahellyel, munkakörülményekkel, munkakörrel, vezetővel kapcsolatban?
- Mire figyeljünk vezetőként, ha több generáció dolgozik együtt a szervezetben, a csapatban?
- Miért jó ismerni a motivációs tényezőket és a generációs jellemzőket a munkavállalói elégedettség szempontjából?
- Hogyan teremtsük meg vezetőként az értő figyelem kultúráját a (munka)környezetedben?
- Hogyan tudjuk a beszélgetés folyamatában úgy befolyásolni a partnerünket, hogy képes legyen a változásra, segítve, hogy a célokat illetően konszenzus jöjjön létre?
- Hogyan adjunk visszajelzést a különböző személyiségtípusú kollégáknak? Mit mondjunk és mit ne, hogy igazán motivált kollégákkal tudjunk együtt dolgozni?
Tematika:
- Érték Index elemzése, értelmezése (személyre szóló 20 oldalas report átadásával)
- Munkaerőpiac szereplői – generációs jellemzések:
- feladatvállalás
- felelősségvállalás
- munkavégzés
- rugalmasság/szabadság
- Életkori sajátosságok versus generációs jellemzők
- Ösztönzés és motiváció a többgenerációs csapatok irányítása során
- Elégedettség és elköteleződés erősítése
- Újabb generációk munkaerőpiaci belépésére való felkészülés - Alfa generáció
- A kommunikáció gátló és serkentő tényezői
- Az értő figyelem lépcsői:
- tudatos testbeszéd
- megértés megerősítése
- érzelmek visszatükrözése
- a konstruktív visszajelzés módszertana – az 5 M technika alkalmazása
- pozitív és negatív visszajelzések különböző személyiségtípusú kollégáknak az Innermetrix DISC személyiségtipológia alapján
Részvétel feltétele:
Vezetői Akadémia workshopjaink az Innermetrix DISC személyiségtipológiára építenek, így a részvételt megelőzi a „Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség” tréningen való részvétel. Ha Ön már rendelkezik két éven belül elvégzett Innermetrix DISC méréssel, úgy ezt belépési feltételként elfogadjuk. Kérjük ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
Legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Tóthné Márton GabriellatrénerTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó KatalintrénerHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A workshop kedvezményes ára MOST 60.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 85.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A workshop minimum 3 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. március 27.
A belépő, "Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség" című képzésünk elvégzése után (vagy 2 évnél nem régebbi Disc mérési eredmény birtokában), legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség - e-learningre épülő személyes képzés
-Hogyan építsünk tudatosabban viselkedési erősségeinkre az eredményes és hatékony mindennapokért? Saját Innermetrix DISC vezetői személyiség mérés és elemzés, a Vezetői Akadémia belépő programja -
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció - így kezeljük profin a nehéz helyzeteket - személyes workshop
-Workshop gyakorló vezetőknek a konfliktusok helyes kezelésére és kommunikációjára a Vezetői Akadémia programsorozat részeként -
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői időgazdálkodás és hatékony feladatdelegálás – előtérben a rugalmas vezetés! - személyes workshop
-Workshop gyakorló vezetőknek – találd meg az adott helyzetnek megfelelő vezetési stílust, priorizációs technikákat! -
Betelt
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
A teljesítményértékelés, mint a legkiválóbb vezetői eszköz az elköteleződéshez – lehet jól csinálni? - személyes workshop
-Workshop gyakorló vezetőknek a szervezeti célok elérésére a Vezetői Akadémia programsorozat részeként