ÚJDONSÁG! Ez a workshopunk MOST megújult formában érhető el: A tanulási igényekhez jobban alkalmazkodva digitális háttéranyagokra és személyes műhelymunkára építettük fel.
A program célja:
Megtalálni az egyensúlyt a kommunikációnkban, hogy érzelmileg nehéz helyzetekben is stabilak maradjunk és fejlődjenek a kapcsolataink. Az elsajátított technikákkal jó mintát adni a munkatársainknak az eredményes kommunikációhoz nehéz, feszült helyzetekben is. Tudatosabbá válni abban, hogy mennyire fontos a konfliktusok helyes kezelése egyrészt a vállalatok/vállalkozások működési hatékonysága, másrészt az egyéni- és csapatmorál, motiváció, elkötelezettség érdekében. A helyes konfliktuskezelés segít megelőzni a kiégést, demotivációt, képes pozitív irányba terelni az emberi kapcsolatainkat.
A program további céljai:
- Könnyen beépíthető, az asszertív viselkedést támogató kommunikációs módszertanok elsajátítása,
- A fókuszváltás, azaz hogyan tudunk szemüveget váltani és a hasznos oldalára fókuszálni a konfliktusokkal terhelt helyzeteknek.
- Az emberi játszmák működésének megértése.
- A konstruktív konfliktuskezelés módszertanának megismerése és az ehhez szükséges kommunikációs technikák kipróbálása
Módszertan:
A workshopra való felkészüléshez, a témára hangolódáshoz digitális segédanyagokat biztosítunk résztvevőinknek.
Kinek szól?
A program olyan turisztikai és rendezvényszakmai vezetőknek és szakembereknek szól,
- akik úgy érzik, hogy sokszor nehezen találják az egyensúlyt a kommunikációban, vagy nagyon utasítóan/elutasítóan, kommunikálnak vagy pedig ritkán tudnak NEM-et mondani,
- akik úgy érzik, hogy nehéz „jól” reagálni a konfliktusokkal terhelt helyzetekben akár saját maguk az érintettek, akár a csapatuk tagjai,
- akik szeretnék tudatosabban és hatékonyabban irányítani a konfliktussal terhelt beszélgetéseiket,
- akik szeretnék beépíteni csapatuk napi működésébe a konstruktív konfliktuskezelés kultúráját.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert az alábbi kérdésekre adunk válaszokat:
- Hogyan képviseljem magam önbizalommal nehéz helyzetekben?
- Mikor és hogyan érdemes beszélnem érzéseimről, mikor és hogyan hatékony az „Én üzenet.”
- Hogyan tudok hatékonyan fellépni a nehéz emberekkel szemben?
- Hogyan tudok egy konfliktust konstruktívvá alakítani?
- Hogyan vegyem észre, ha játszmába kerülök és hogyan „másszak ki” belőle?
- Hogyan tudatosíthatjuk a gondolatainkat, az érzéseinket és a valós szükségleteinket, mielőtt azonnal reagálnánk a konfliktushelyzetben?
- Hogyan építsük fel a kommunikációnkat, hogy a szavak ne falak, hanem ablakok legyenek, azaz a másik fél is akarjon konstruktívan viselkedni.
Tematika:
- Az asszertív viselkedés feltételei és jellemzői
- Az asszertív kommunikáció tudatos irányítása
- Az Értő figyelem technikája
- „Te üzenetek”, „Én üzenetek”
- A konfliktusok dinamikája – konfliktusok típusai a szervezetben,
- Az egyén, mint a konfliktus mögött meghúzódó tényező - tranzakciók és rejtett tranzakciók,
- Konfliktuskezelési stratégiák összekapcsolva az Innermetrix DISC személyiségtipológiával
- Technikák a konstruktív viselkedés elősegítésére a konfliktusos helyzetekben
Részvétel feltétele:
Vezetői Akadémia workshopjaink az Innermetrix DISC személyiségtipológiára építenek, így a részvételt megelőzi a „Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség” tréningen való részvétel. Ha Ön már rendelkezik két éven belül elvégzett Innermetrix DISC méréssel, úgy ezt belépési feltételként elfogadjuk. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
Legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
- Tóthné Márton Gabriellatréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetőjeTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó Katalintréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetőjeHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A workshop kedvezményes ára MOST 50.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 65.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A workshop minimum 3 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. március 6.
A belépő, "Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség" című képzésünk elvégzése után (vagy 2 évnél nem régebbi Disc mérési eredmény birtokában), legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
Betelt
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség - e-learningre épülő személyes képzés
-A vezető személyisége, viselkedése, kommunikációja és gondolkodásmódja a legfontosabb összetartó, iránymutató, értékteremtő ereje a csapatnak. A vezető személye kulcsszerepet játszik a vállalatok, vállalkozások eredményességében. Mindegy, hogy csúcsvezetőként, középvezetőként vagy részlegvezetőként dolgozunk, a teljesítmény és erősségeink optimális illeszkedése vezet el egy kiégés nélküli, hatékony vezetői munkához. De valóban jól ismerjük-e vezetőként egyéni viselkedési erősségeinket? Fejlesztési programunkba épített személyre szabott Innermetrix DISC elemzésünk konkrét megoldásokkal segíti a résztvevőket a hatékonyságuk növelésében, a megfelelő vezetői kommunikáció és az ideális munkakörnyezet kialakításában, a konfliktusok megelőzésében, a munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában. Mert minden kolléga megérdemel egy egészséges, kiegyensúlyozott vezetőt.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció - így kezeljük profin a nehéz helyzeteket - személyes workshop
-Vezetőként fontos, hogy tudatos kommunikációnk oly módon támogassa a céljaink elérését, hogy közben kollégáinkat is biztosítja együttműködésünkről. A nem megfelelő kommunikáció demotiválttá teheti munkatársainkat, növeli a konfliktust a szervezetben. Fontos tehát elsajátítanunk az önérvényesítés azon mesterfogásait, amellyel képesek vagyunk saját (vagy adott esetben mások) érdekeiért anélkül kiállni, hogy agresszívvá válnánk, vagy elfogadnánk előnytelen dolgokat. Mindemellett az emberi lét természetes velejárói a konfliktusok, melyek végigkísérik életünket. Nem az a kérdés, hogy elkerülhetőek-e, sokkal inkább az, hogy hogyan kezeljük azokat. A konfliktusok okozta feszültség a szervezetben stresszválaszt eredményez. Ha helytelen a kezelési mód, a munkamorál és ezáltal a vállalkozások eredményessége csökken. Kiemelt szerep hárul a vezetőkre a stresszválaszok minimalizálásának megteremtésében akár saját magukról, akár munkatársaikról van szó. Ám a konfliktusoknak lehet pozitív kimenete is : segíthetnek az új megoldások megtalálásában, támogathatják a fejlődést. A kiegyensúlyozott működés tehát nem konfliktusmentességet, hanem konstruktív konfliktuskezelést jelent.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség - e-learningre épülő személyes képzés
-A vezető személyisége, viselkedése, kommunikációja és gondolkodásmódja a legfontosabb összetartó, iránymutató, értékteremtő ereje a csapatnak. A vezető személye kulcsszerepet játszik a vállalatok, vállalkozások eredményességében. Mindegy, hogy csúcsvezetőként, középvezetőként vagy részlegvezetőként dolgozunk, a teljesítmény és erősségeink optimális illeszkedése vezet el egy kiégés nélküli, hatékony vezetői munkához. De valóban jól ismerjük-e vezetőként egyéni viselkedési erősségeinket? Fejlesztési programunkba épített személyre szabott Innermetrix DISC elemzésünk konkrét megoldásokkal segíti a résztvevőket a hatékonyságuk növelésében, a megfelelő vezetői kommunikáció és az ideális munkakörnyezet kialakításában, a konfliktusok megelőzésében, a munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában. Mert minden kolléga megérdemel egy egészséges, kiegyensúlyozott vezetőt.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség - e-learningre épülő személyes képzés
-A vezető személyisége, viselkedése, kommunikációja és gondolkodásmódja a legfontosabb összetartó, iránymutató, értékteremtő ereje a csapatnak. A vezető személye kulcsszerepet játszik a vállalatok, vállalkozások eredményességében. Mindegy, hogy csúcsvezetőként, középvezetőként vagy részlegvezetőként dolgozunk, a teljesítmény és erősségeink optimális illeszkedése vezet el egy kiégés nélküli, hatékony vezetői munkához. De valóban jól ismerjük-e vezetőként egyéni viselkedési erősségeinket? Fejlesztési programunkba épített személyre szabott Innermetrix DISC elemzésünk konkrét megoldásokkal segíti a résztvevőket a hatékonyságuk növelésében, a megfelelő vezetői kommunikáció és az ideális munkakörnyezet kialakításában, a konfliktusok megelőzésében, a munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában. Mert minden kolléga megérdemel egy egészséges, kiegyensúlyozott vezetőt.