ÁLTALÁNOS SZOLGÁLTATÁS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
(a továbbiakban: „ÁSZF”)
1 TARTALOMJEGYZÉK
1.4 A meghirdetett Szolgáltatások Díja
1.5.1 Innermetrix Disc+ személyiségelemzés
1.6 Szolgáltatás menete és teljesítése
1.10 A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
1.10.1 A Szolgáltató kötelezettségei
1.10.2.1 Tréner személyének megváltoztatási joga
1.10.2.2 Szolgáltatás időpontjának megváltoztatási joga
1.10.2.3 Minimális létszám miatti változtatás joga
1.10.2.5 Versenyérdek ellentét miatti jelentkezés visszautasítási joga
1.10.3 A Felhasználó jogai és kötelezettségei
2 KÜLÖNÖNS RÉSZ- SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE
2.1 Jogi személynek minősülő Felhasználó esetén alkalmazandó szabályok
2.2 Fogyasztónak minősülő Felhasználó esetén alkalmazandó szabályok
2.2.1 Az elállás/felmondás joghatásai
2.3 Fogyasztóra és jogi személyre vonatkozó közös szabályok
2.3.1 Rendkívüli felmondás esetei
2.3.2 Felhasználó általi rendes felmondás esete
1. ÁLTALÁNOS RÉSZ
Kérjük, jelentkezés, szerződéskötés esetén az alábbi dokumentumot teljes terjedelmében olvassa el. Ha valamely pontjával nem ért egyet jelezze ügyfélszolgálatunknak. Jelentkezésével egyértelműen kifejezi abbéli szándékát, hogy workshopjaink, illetve üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadásaink (coaching) valamelyikére vagy akár több szolgáltatásra is egyszerre jelentkezik, mely esetben úgy tekintjük, hogy az alábbi feltételekkel egyetért, az itt leírtakat elfogadja.
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazzák a Magyar Turizmus Akadémia Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1011 Budapest, Szilágyi Dezső tér 1.; adószám: 27984758-2-41; cégjegyzékszám: 01-09-370417), mint szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett weboldal vezető akadémia menüpont alá tartozó szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Szolgáltató rögzíti, hogy jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal. Nyomtatva egy eredeti példányban székhelyünkön / ügyfélszolgálati irodánkban tároljuk. Az aktuális verziót, külön írásbeli kérésre, érdeklődőinknek e-mailben juttatjuk el, továbbá közzétesszük a Szolgáltató weboldalán.
1.1 Alapfogalmak
Felhasználó: Az a természetes vagy jogi személy, aki a szolgáltatás költségterheit viseli, a Szolgáltató számláját kiegyenlíti, saját maga, munkatársa vagy bármely más természetes vagy jogi személy (Résztvevő) részére.
Résztvevő: Az a természetes személy, aki a saját maga által vagy a Felhasználó által kiegyenlített számla ellenértékeként a szolgáltatáson részt vesz.
Fogyasztó: Olyan Felhasználó, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Szolgáltató: Magyar Turizmus Akadémia Korlátolt Felelősségű Társaság.
Felek: Felhasználó, Résztvevő és Szolgáltató együttesen.
Workshop: A Szolgáltató weboldalán meghirdetett a felnőttképzési törvényről szóló 2013. évi LXXVII. törvény hatálya alá nem tartozó műhelymunka.
Coaching: A Szolgáltató weboldalán meghirdetett a felnőttképzési törvényről szóló 2013. évi LXXVII. törvény hatálya alá nem tartozó üzletiviteli, egyéb vezetési tanácsadás.
Szolgáltatás: Workshop és Coaching megnevezése együttesen.
Űrlap: A Szolgáltatásokra a Szolgáltató weboldalán jelentkezés leadási célra rendszeresített jelentkezési / megrendelési űrlap, melyen a szükséges kapcsolattartási adatokat, illetve hozzájárulásokat lehet megadni.
Jelentkezési lap: A Szolgáltató által e-mail útján megküldött, a Felhasználó által kitöltött és aláírt nyilatkozat, melyet a Felhasználó e-mail útján visszaküld a Szolgáltató részére.
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: Olyan eszköz, amely alkalmas a Felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz (például: e-mail stb.)
A Szolgáltató kijelenti, a Felhasználó pedig kifejezetten elfogadja, hogy amennyiben jogszabály vagy jelen ÁSZF nem ír elő papír alapú írásbeli kommunikációt a Szolgáltató és a Felhasználó között, abban az esetben a Felek elfogadják az e-mail üzenetet írásbelinek. Felek a fentieket arra tekintettel kötik ki, hogy kifejezetten tudomásul veszik, hogy a köztük létrejött jogviszony alapja az online együttműködés (Megrendelés online szerződéskötéssel), így az egymás közt folytatandó kommunikáció alapja az e-mail útján történő levelezés.
Hírlevél: A Szolgáltató a jelentkezés alkalmával az Űrlap kitöltésekor hírlevél feliratkozásra is biztosít lehetőséget. Hírlevél feliratkozásra az jogosult, aki az erre az űrlapot kitölti és elküldi, valamint nyilatkozik az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) és Adatvédelmi Tájékoztató megismeréséről, elfogadásáról és az adatkezeléshez szükséges nyilatkozatot megteszi.
Élőben: Meghatározott időpontban és helyszínen (főszabály szerint a Magyar Turizmus Akadémia Korlátolt Felelősségű Társaság képzési központjában) tartott és a Résztvevő helyszínen történő megjelenését igénylő módon.
Online (elektronikus hírközlési eszközzel létrehozott kapcsolat útján, Zoom alkalmazás használatával): Meghatározott időpontban, távolléti online kapcsolattal megvalósított módon.
Bemeneti feltételek: A Szolgáltatás megkezdésének feltételei az adott Szolgáltatás követelményben meghatározottak szerint lehet iskolai végzettség, szakmai előképzettség, előírt gyakorlat, egészségügyi alkalmasság, egyéb, például szakmai alkalmasság, nyelvtudást bizonyító bizonyítvány, illetve az Innermetrix Disc+ személyiségelemzéssel megléte.
Díj: A Felhasználó által a Szolgáltatónak a Szolgáltatásért kifizetendő pénzösszeg.
1.2 Alapvető rendelkezések
Jogszabályok: A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: „Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire, illetve a Fogyasztó Felhasználó vonatkozásában a fogasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a Felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Hatály: Jelen ÁSZF rendelkezései az elfogadással és a weboldalon való közzététellel hatályosak. A Felhasználó a „Jelentkezés a <Szolgáltatás megnevezése> bekattintható úgynevezett csekkbox bejelölésével és a „Jelentkezem!” Űrlap kitöltésével és elküldésével kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A jelentkezésre az adott jelentkezés időpontjában érvényes ÁSZF vonatkozik.
Az ÁSZF módosítása: A Feleknek joga van az ÁSZF egyoldalú módosítása esetén azt arra vonatkozó kifejezett nyilatkozattal, az ÁSZF módosításának hatályba lépését követő 8 (nyolc) munkanapon belül írásban visszautasítani, mely esetben vele szemben a módosított ÁSZF rendelkezései nem lépnek hatályba. Amennyiben ezen időtartamon belül ilyen irányú nyilatkozatot nem tesz, úgy kell tekinteni, hogy az ÁSZF egyoldalú módosítását elfogadta.
Rendelkezésre állás: A Szolgáltató munkatársai személyesen Csütörtökönként 10:00-12:00 között, telefonon Hétfő-Péntek 9:00-16:00 óra között elérhetőek a weboldalon megadott elérhetőségeken legfőképpen a weboldal működésével, megrendelés folyamatával, illetve a weboldalon lévő információkkal kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén.
Adatkezelési tájékoztató: A Szolgáltató a GDPR rendelkezéseivel összhangban lévő adatkezelési tájékoztatóval rendelkezik. Az Adatkezelési tájékoztatónk elérhetősége: Adatkezelési tájékoztató | Magyar Turizmus Akadémia (turizmusakademia.hu)
Szolgáltatások köre: Az aktuálisan meghirdetett (megvásárolható) Szolgáltatások a Szolgáltató weboldalán [Vezetői programok gyakorló vezetőknek | Magyar Turizmus Akadémia (turizmusakademia.hu)] a Vezetői akadémia aloldalon tudja megtekinteni. A Szolgáltatások feltüntetett ára az ÁFÁ-t nem tartalmazza.
Szolgáltatás módja: A weboldalon a Szolgáltató részletesen feltünteti a Szolgáltatás megnevezését, leírását, tematikáját, a Szolgáltatás időigényét (óraszámát). A weboldalon megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Továbbá a Szolgáltató a weboldalán meghirdeti a Szolgáltatás megtartásának módját is, mely értelmében a Szolgáltató választása szerint a Szolgáltatáson közvetlen személyes megjelenés útján (főszabály szerint a Magyar Turizmus Akadémia Korlátolt Felelősségű Társaság képzési központjában, vagy online platformon (elektronikus hírközlési eszközzel létrehozott kapcsolat útján) lehet részt venni az alábbiak szerint:
Résztvevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatáson való részvételét online módon (elektronikus hírközlési eszközzel létrehozott kapcsolat útján) biztosító rendszer gyakorlati megvalósítása digitális platform kialakításával jár. Digitális platform alatt a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatással összefüggésben azon rendszert kell érteni, melyben Szolgáltató elektronikus hírközlési eszközök között létesített kapcsolat útján lehetővé teszi az online módon Résztvevő, valamint a tréner Szolgáltatás keretében történő valós idejű, mindenirányú képi és hangkapcsolatát. Az online módon nyújtott Szolgáltatás hatékonyságának optimális szintje a nagyobb fokú interaktivitás megvalósulása esetén érhető el, ezért a Szolgáltató ezúton tájékoztatja Résztvevőt, hogy az interaktivitás szükséges szintje – Digitális platformon online módon történő részvétel esetén – akkor érhető el, ha a Résztvevő mind hangkapcsolat, mind a hangkapcsolattal szinkron mozgóképes kapcsolat útján részt vesz a Szolgáltatáson, Szolgáltató ennek megfelelően a fenti esetben kifejezetten javasolja Résztvevő számára a Szolgáltatáson történő egyidejű és szinkron mozgóképes és hangkapcsolattal történő részvételt.
Résztvevő ezúton kijelenti, hogy megértette, tudomásul veszi és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a jelen pont szerinti Digitális platformon való részvétele során róla képi (mozgóképes), illetve hangfelvétel készüljön, mely valós időben elektronikus hírközlő eszközök útján a Digitális platform többi résztvevőjéhez közvetítésre kerül. Szolgáltató ezúton kijelenti, hogy a Digitális platformon a valós idejű kapcsolattartást biztosító kép- és hangfelvételt nem rögzíti, nem tárolja, a Résztvevőkön és a trénereken kívül harmadik személyek – sem aktív, sem passzív – részvételét nem teszi lehetővé, továbbá az ilyen magatartásokat a Digitális platform valamennyi résztvevője számára megtiltja. A Szolgáltató ugyanakkor kifejezetten kizárja felelősségét arra az esetre, ha valamely harmadik személy, vagy különösen, de nem kizárólagosan a Résztvevő, illetve valamely más Szolgáltatáson résztvevő személy a szolgáltatásról kép-, illetve hangfelvételt készít, vagy a Digitális platform működése során keletkező bármely információt, adatot a Felhasználókon /Résztvevőkön és az tréneren, illetve Szolgáltatón kívül más számára bármilyen módon megismerhetővé tesz.
A Szolgáltató egyben Adatkezelő tájékoztatja a Szolgáltatáson Résztvevőt, hogy amennyiben a Szolgáltatás online kerül megtartásra, ennélfogva Adakezelő a Szolgáltatást a Zoom online platformon keresztül bonyolítja le (Adatfeldolgozó: Zoom Video Communications Inc., Parnassus Tower, Locatellikade 1, (floors 2-6) Amsterdam 1076 AZ, Hollandia). A Résztvevő az ÁSZF elfogadásával és a Szolgáltatáson való részvételével tudomásul veszi, hogy Adatkezelő Zoom platformon az online Szolgáltatás megtartása céljából az érintett email címét megadja az Adatfeldolgozó felületén, annak érdekében, hogy az online meghívót a Résztvevő részére meg tudja küldeni, valamint az Résztvevő az online Szolgáltatáson részt tudjon venni. Adatkezelő felhívja a Résztvevő figyelmét és kéri, hogy a Szolgáltató Adatkezelési tájékoztatóját is tanulmányozza át, mely az alábbi linken érhető el: /legal/document/workshopokra_coachingra_vonatkoz
A Szolgáltatás megkezdése előtt a tréner a Résztvevőkkel közli a részvétel feltételeit, vagyis a magatartási szabályokat, amelyeket a résztvevőknek be kell tartaniuk. A szolgálatáson részvétel igazolásához a jelenlévőkről jelenléti ív készül, melyet online platform esetén a résztvevők kameraképét nem, kizárólag a nevüket tartalmazó képernyőmentéssel biztosítanak. A jelenléti ív kezeléséről bővebben: /legal/document/workshopokra_coachingra_vonatkoz
1.3 Jelentkezés menete
A Felhasználó a Szolgáltató weboldalán keresztül egy űrlap segítségével, melyen a kapcsolattartási adatok [vezetéknév; keresztnév; kapcsoltattartó e-mail cím, cégnév (opcionális); telefonszám, illetve mely turizmus területen dolgozik (opcionális)] megadásával és az ÁSZF, illetve az Adatkezelési tájékoztató megismeréséről, illetve egyértelmű elfogadásával jelentkezik az általa kiválasztott Szolgáltatás(ok)ra. A Megrendelés során megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag a Felhasználó felel. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. A jelentkezéshez szükséges Űrlapot a Felhasználó, illetve a Jelentkezési lapot a Résztvevő tölti ki.
A Szolgáltató automatikus üzenetet küld a jelentkezés megtörténtéről az Űrlapon megadott e-mail címre (a Felhasználó nevében eljáró kapcsolattartó e-mail címe), majd a jelentkezés manuális feldolgozása után jelentkezési lapot küld a Felhasználónak, aki ezt Résztvevővel kitölteti, a Résztvevő által is aláírt, illetve dátummal ellátott jelentkezési lapot online úton visszajuttatja a Szolgáltatónak a megküldéstől számított 48 órán belül. A Jelentkezési lap elküldése fizetési kötelezettséget von maga után. A Jelentkezési lap adatait a Résztvevő újabb Jelentkezési lap megküldésével helyesbítheti. A Szolgáltató kizárja a felelősségét, illetve nem köteles ellenőrizni, hogy a jogi személy Felhasználó által aláírt jelentkezési lap a jogi személy képviseletére jogosult által lett-e aláírva, illetve a Szolgáltató kizárja az ez okból érvénytelen jelentkezési lapra való hivatkozást.
Email cím: kepzes@turizmusakademia.hu
Ha a visszaigazolás 24 órán belül nem érkezik meg a Résztvevő részére, akkor a Résztvevő ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, a Résztvevőt nem köti a Megrendelés.
A jelentkezési lap a Szolgáltatóhoz való visszaérkezése után 3 napon belül a Szolgáltató díjbekérőt küld, melyet a kiállítástól számított 8 napon belül vagy legkésőbb a Szolgáltatás kezdete előtt 2 munkanappal szükséges a Felhasználónak átutalással kiegyenlítenie.
- Számlaszám: 11701011-21455481-00000000
- Közlemény rovat: A Felhasználó saját neve, vagy a Résztvevő, akinek a Szolgáltatás megvásárlásra kerül, valamint a díjbekérő sorszáma.
A Szolgáltatás Díjának beérkezése után a Szolgáltató előlegszámlát állít ki, melyet automata üzenetben küld meg a szamlazz.hu oldaláról, majd a Szolgáltatás lezárultával kerül kiállításra a végszámla, melyet szintén a szamlazz.hu oldaláról küld ki a Szolgáltató. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által kibocsájtott e-számlákat .pdf formátumban email útján kapja meg. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy minden elektronikus számla részére kézbesíthető legyen.
Jelentkezés érvényessége: A Felhasználó jelentkezése és a Szolgáltatáson biztosított helye akkor válik érvényessé és véglegessé, ha a Felhasználó a jelentkezési lapot hiánytalanul és helyesen kitöltötte és elküldte, illetve az esedékes Szolgáltatás Díjat a befizetési határidőig megfizette, az így létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, iktatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett megrendelési adatok és a kiállított számla igazolják. A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre.
Elégedettségmérés: A Szolgáltatást követően a Résztvevőknek lehetőségük van a Szolgáltató által küldött a köszönet nyilvánító e-mail részeként küldött kérdőív segítségével Szolgáltatás értékelésére.
1.4 A meghirdetett Szolgáltatások Díja
A Szolgáltatások Díjai a mindenkori vezetői akadémia fül alatt a Szolgáltató weboldalán (Vezetői programok gyakorló vezetőknek | Magyar Turizmus Akadémia (turizmusakademia.hu)) elérhetők. A Szolgáltató fenntartja a Díj változtatásának a jogát. A Szolgáltató a díjmódosítást a weboldalon közzéteszi. A díjmódosítás nem érinti a módosítást megelőzően már leadott Megrendeléseket.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról és annak feltételeiről, melyek nem teljesülése esetén a kedvezmény megvonható.
Amennyiben a weboldalon a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás Díj kerülne feltüntetésre, különösen nyilvánvalóan téves díj, a Szolgáltató nem köteles a Megrendelést a hibás Díjon teljesíteni, hanem felajánlhatja a helyes Díjon történő teljesítést. Amennyiben a Felhasználó számára nem felel meg a helyes Díj, elállhat a Megrendeléstől.
1.5 Bemeneti feltételek
A Felhasználónak a Szolgáltatás Résztvevőjére vonatkozó bemeneti feltételek meglétét először a jelentkezési lapon erre vonatkozó nyilatkozatával kell igazolnia. Az eredeti dokumentumokat a Szolgáltatás megkezdését megelőzően is kérheti bemutatásra a Szolgáltató hitelesítés céljából.
A Szolgáltató nem tárolja a Szolgáltatás bemeneti felételeként bemutatott dokumentumokat, arról másolatot nem készít, illetve nem őrzi azokat. A Szolgáltatások bemeneti feltételeivel kapcsolatos további adatvédelmi információkat itt olvashat: /legal/document/workshopokra_coachingra_vonatkoz
1.5.1 Innermetrix Disc+ személyiségelemzés
A Szolgáltatásokra való jelentkezés feltétele, hogy a Résztvevő rendelkezzen a Szolgáltatónál, 2022-ben vagy 2023-ban Vezetői hatékonyságfejlesztés, 2023-ban Leendő vezetőknek képzés, vagy céges képzés elvégzése során szerzett Disc+ személyiségelemzéssel, mely bemeneteli feltételnek számít és a fentebb szabályozottak vonatkoznak rá. Amennyiben a Szolgáltatás Résztvevője nem rendelkezik a fentebb megnevezett személyiségelemzéssel abban az esetben a Szolgáltatás megkezdése előtt lehetősége van a Szolgáltató által biztosított módon a Disc+ személyiségelemzés elkészíttetésére. További adatvédelmi információkat itt olvashat: /legal/document/workshopokra_coachingra_vonatkoz
1.6 Szolgáltatás menete és teljesítése
A meghirdetett Szolgáltatásokat a Szolgáltató által kijelölt előadó(k) vagy (tréner(ek)) tartják, a Szolgáltatás típustól függően élőben vagy online digitális platform keretek között. Az egyes Szolgáltatások tartásának napjait és időpontjait a Szolgáltató weboldalán előzetesen hirdeti meg, és vállalja, hogy az elindított Szolgáltatások esetében a meghirdetett időpontoktól nem tér el. A Szolgáltató továbbá vállalja, hogy a Résztvevő által választott Szolgáltatás a weboldalán meghatározott számú alkalmat maradéktalanul teljesíti.
A Szolgáltató azonban fenntartja magának a jogot, hogy egyes alkalmakat indoklás nélkül elhalasszon, de minden esetben köteles az elmaradt alkalom pótlásáról gondoskodni egy másik olyan időpontban, amelyet a Szolgáltatáson résztvevő összes Résztvevő elfogad. A Szolgáltató vállalja, hogy biztosítja a Szolgáltatások magas szakmai színvonalon történő elvégzését, míg a Résztvevő vállalja, hogy a Szolgáltatáson aktívan részt vesz, követi a Szolgáltatást vezető tréner instrukcióit, és együttműködik szolgáltatás többi Résztvevőivel.
1.7 Titoktartás
A Felek kölcsönösen kötelezettséget vállalnak arra, hogy a szerződés tartalmát, valamint az annak teljesítése során vagy azzal összefüggésben tudomásukra jutott, a másik Felet érintő minden olyan információt – beleértve a másik Fél know-how-jába tartozó információkat is –, amelyet a másik Fél még nem hozott nyilvánosságra, és amelynek közlése a másik Félre vagy a vele kapcsolatban álló más jogalanyra hátrányos következménnyel járna, ezek hátrányos megítélését eredményezhetné, vagy gazdasági érdekeiket sértené vagy veszélyeztetné, bizalmasan, üzleti titokként kezelik.
A Résztvevőnek átadott és az általa készített dokumentumok, dokumentációk, információk stb. a Szolgáltató kifejezett, előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül sem tovább nem adhatók, sem e Szerződés teljesítésén kívül fel nem használhatók. Továbbá tilos a Szolgáltató előzetes hozzájárulása nélkül az elvállalt, illetve a már folyamatban lévő munkákról adatokat, vagy információkat harmadik fél részére hozzáférhetővé tenni, azokról előadásokat tartani, videó-felvételt vagy kinyomtatott anyagot közzétenni.
1.8 Adatvédelem, hírlevél
1.8.1 Általános tájékoztatás
A Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak és normáknak megfelelően kezeli a weboldalon található Adatvédelmi Tájékoztatóban meghatározottak szerint. A Szolgáltató az Adatkezelési Tájékoztató szerint jogosult a Szolgáltatásra jelentkező Résztvevő személyes adatait kezelni. Az adatkezelésről bővebben a részletes Adatkezelési Tájékoztatóban találja /legal/document/workshopokra_coachingra_vonatkoz
1.8.2 Hírlevél
A Szolgáltató jogosult a Felhasználó részére hírlevelet küldeni, amennyiben a Felhasználó az Űrlap kitöltésekor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató a megadott e-mail cím helyességét egy megerősítő e-maillel jelzi vissza. A Felhasználó hírlevélre való önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a Felhasználó részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a Felhasználót adatait a hírlevélre feliratkozott Felhasználok adatai közül. További adatvédelmi információkat itt olvashat: /privacy-newsletter
1.9 Szerzői jogok
A Résztvevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás során vele megosztott szakmai anyagok és egyéb a Szolgáltatás lebonyolítását elősegítő szakmai anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak, így azokat harmadik fél számára csak a szakmai anyagok szerzőjének kifejezett írásos engedélyével teheti elérhetővé. A Résztvevő továbbá tudomásul veszi és elfogadja, hogy minden szakmai anyagot és egyéb Szolgáltatással kapcsolatos információt – beleértve Szolgáltatás tematikákat, Szolgáltatás struktúrákat, és a Szolgáltató által kifejlesztett tanulási módszereket – ami a Szolgáltató által szervezett online vagy élőben tartott Szolgáltatáson való részvétele során kerül vele megosztásra vagy amikhez hozzáférést szerez, kizárólag saját fejlődési céljaira használhatja fel, és azokat harmadik féllel semmilyen formában nem oszthatja meg. Ennek megszegése esetén a Résztvevő, illetve Felhasználó kötbér fizetésére kötelezett a Szolgáltató számára, továbbá egyúttal kifejezetten elismeri, hogy ez a polgári jogi felelősségre vonást nem zárja ki, és kártérítési eljárás során a Szolgáltató jogosult az okozott kár mértékének érvényt szerezni.
1.10 A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
1.10.1 A Szolgáltató kötelezettségei
· vizsgálja az előzetesen megszerzett tudás beszámításának lehetőségét, intézkedik annak érvényesítéséről;
· biztosítja a Szolgáltatás sikeres elvégzéséhez szükséges személyi és tárgyi feltételeket;
· jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint folyamatosan felügyeli a Résztvevő Szolgáltatással kapcsolatos tevékenységét.
1.10.2 Szolgáltató jogai
1.10.2.1 Tréner személyének megváltoztatási joga
A Szolgáltatónak joga van részben vagy egészben lecserélni a weboldalon előzetesen meghirdetett trénereket, helyettük másik trénert bevonni a Szolgáltatás zökkenőmentes fenntartásának biztosítására.
1.10.2.2 Szolgáltatás időpontjának megváltoztatási joga
A meghirdetésre kerülő Szolgáltatások időpontjai a trénerek, a Felhasználók és a Résztvevők érdekében változhatnak, ennek jogát a Szolgáltató kimondottan fenntartja magának.
A Szolgáltató kimondottan nem vállal felelősséget az alábbi esetekben:
- a Szolgáltatás nem a meghirdetett időpontban indul;
- egy másik helyettesítő tréner tartja meg.
1.10.2.3 Minimális létszám miatti változtatás joga
Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatásra a minimális jelentkezői létszám alatt (4 fő) nem indítja el, mely esetben a Résztvevő automatikusan a Szolgáltatás tárgyában legközelebbi meghirdetett dátumon induló Szolgáltatásra kerül regisztrációra. Szolgáltató a Szolgáltatás ezen okból történő későbbi indulásával összefüggésben mindennemű felelősségét kizárja. Ha megfelelő számú Résztvevő hiányában a Szolgáltatás nem indul el és a Résztvevő a legközelebbi induló Szolgáltatáson való részvételi szándékát kifejezetten visszavonja, akkor a már befizetett díjat a Szolgáltató visszafizeti.
1.10.2.4 Díjváltoztatás joga
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a weboldalon meghirdetett díjaktól különböző okokból eltérjen:
- Akciós, promóciós, időszakos ajánlatokat hozzon létre és hirdessen meg;
- Egyes piaci szegmensen számára speciális Szolgáltatásokat alakítson ki, mely speciális árazású, melyről nem köteles tájékoztatást nyújtani harmadik félnek.
1.10.2.5 Versenyérdek ellentét miatti jelentkezés visszautasítási joga
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy Felhasználó jelentkezését indoklás nélkül visszautasítsa, amennyiben esetleges versenyérdek-ellentét merül fel. Ebben az esetben Szolgáltató írásban tájékoztatja a Résztvevőt a jelentkezést követően a döntéséről.
1.10.3 A Felhasználó jogai és kötelezettségei
· A Felhasználónak joga van, az általa saját magának vagy más Résztvevő részére megrendelt és kifizetett Szolgáltatáson részt venni;
· A Felhasználó és a Résztvevő köteles az általa a jelentkezéskor megadott adatok és információk helyességéről meggyőződni, az ebben történt változást a Szolgáltató számára jelezni;
· A Résztvevő tudomásul veszi, illetve az Adatvédelmi Tájékoztatóban megjelölt esetekben hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató személyes adatait kezelje;
· A Résztvevőnek abban az esetben, ha a Szolgáltatás online (elektronikus hírközlési eszközzel létrehozott kapcsolat útján, Zoom alkalmazás használatával) kerül megtartásra, a Szolgáltatás megkezdéségi az alábbi minimális infrastruktúrát létre kell hoznia, valamint saját kárveszélyére azt a Szolgáltatás alatt biztosítania kell:
- Stabil számítógép;
- Szélessávú internet kapcsolat;
- Alapszoftverek (Zoom).
- A Felhasználó, illetve Résztvevő vállalja, hogy jelen ÁSZF-ben foglaltakat betartja.
- A Résztvevő vállalja, hogy a Szolgáltatáson aktívan részt vesz, illetve tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás házirendjének be nem tartása, vagy ismétlődő súlyos fegyelemsértés esetén a Szolgáltatásról kizárható;
- Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben a Résztvevő a Szolgáltatás látogatását elmulasztja, illetve a Szolgáltatásból kimarad az nem jelent mentességet a Díj megfizetése alól, és nem ad lehetőséget a már befizetett Szolgáltatási Díj visszafizetésére (amennyiben a Felhasználót fizetési kötelezettség terheli);
- A Felhasználó ÁSZF elfogadásával elismeri, hogy a szolgáltatásról szóló teljeskörű tájékoztatást (szolgáltatási tájékoztató, ár, ütemezés, fizetési feltételek, ügyfélszolgálati rend, panaszkezelés, szolgáltatási tartalmak, szolgáltatások igénybevételének módja, elállási jog, adatkezelési információk, jogorvoslat lehetőség a szerződés megszegés esetén stb.) megkapta, megismerte az ÁSZF tartalmát.
2 KÜLÖNÖNS RÉSZ- SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE
A Felek között fennálló jogviszony automatikusan megszűnik vagy megszűnhet:
· Fogyasztó Felhasználót megillető elállás felmondási jog gyakorlásával;
· Jogi személy Felhasználót megillető elállási jog gyakorlásával;
· Szolgáltatás során történő rendes felmondással, melynek során a Szolgáltatás megkezdésétől a Szolgáltató nem köteles a befizetést Díjat visszatéríteni;
· Rendkívüli felmondással, amennyiben a Felek súlyos szerződésszegést követnek el.
2.1 Jogi személynek minősülő Felhasználó esetén alkalmazandó szabályok
A jogi személynek minősülő Felhasználó esetén a szerződéstől való elállás csak írásban és csak a Szolgáltatás kezdetét megelőzően lehetséges. Elállás esetén fizetendő:
· a Szolgáltatás kezdetét megelőző legalább 8 nappal közölt elállás esetén – 30 % kezelési költség kerül levonásra a Szolgáltatás Díjából;
· a Szolgáltatás kezdetét megelőző 7 munkanapon belül közölt elállás esetén (ideértve azt is, ha a Résztvevő minden írásbeli visszajelzés nélkül marad távol a Szolgáltatástól) - a Szolgáltatás Díjának 100 %-a.
2.1.1 Panaszkezelés
A Felhasználó észrevételeit, panaszait telefonon, e-mailen vagy Szolgáltató ügyfélszolgálatán személyesen az alábbi elérhetőségeken jelezheti:
Ügyfélszolgálati iroda: 1011 Budapest, Székely utca 2, 1.emelet 2.,
Ügyfélszolgálat: személyesen csütörtökönként 10:00-12:00 között, telefonon H-P 9:00-16:00 óra között
Tel: +36 20 274 9641; e-mail: kepzes@turizmusakademia.hu
A panaszokat Szolgáltató kivizsgálja és törekszik annak rendezésére, kijavítására. Felek megállapodnak, hogy vitás kérdések tisztázásában együttműködnek.
2.2 Fogyasztónak minősülő Felhasználó esetén alkalmazandó szabályok
A Fogyasztónak minősülő Felhasználó (a továbbiakban: „Fogyasztó”) 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a szerződés teljesítése megkezdődött, a Fogyasztó jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő a Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le. Ha a Fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: kepzes@turizmusakademia.hu Az elektronikus úton megküldött elállást a Szolgáltató a megküldést követően haladéktalanul, legkésőbb 2 munkanapon belül visszaigazolja. Amennyiben 48 órán belül nem kap választ, úgy kérjük, hogy ezt telefonon jelezze a Szolgáltatónál. Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF-hez 1. számú mellékletként csatolt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog, illetve a felmondási jog:
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát, továbbá a vállalkozás visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.
2.2.1 Az elállás/felmondás joghatásai
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz. A Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében, ha a Fogyasztó kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a Szolgáltató teljesítése, felmondása esetén a Fogyasztó köteles megtéríteni a Szolgáltató számára a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített Szolgáltatásért járó összeget. A Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általa nyújtott Szolgáltatás ellenértékét.
2.2.2 Panaszkezelés
A Fogyasztónak minősülő Felhasználó esetén a panaszkezelés az alábbiak szerint történik: A Fogyasztó esetlegesen felmerülő panaszát a Szolgáltató a kepzes@turizmusakademia.hu e-mail címre küldheti elektronikus formában. A Fogyasztó panaszát a Szolgáltató 30 napon belül kivizsgálja és arra írásos választ ad a Fogyasztó által megadott email címre.
A Fogyasztó panaszát személyesen szóban is előadhatja a Szolgáltatóval előre egyeztetett helyszínen és időpontban. A szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és a panaszt 30 napon belül írásban megválaszolja a fogyasztó által megadott e-mail címre történő megküldéssel. A Szolgáltató mindent elkövet annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdések tárgyalás útján rendezésre kerüljenek. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a Fogyasztó a felmerülő fogyasztói jogvita egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez fordulhat. A Fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület rendelkezik illetékességgel. A Fogyasztó erre irányuló kérelme alapján az előzőekben írtak szerint illetékes békéltető testület helyett a Fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testülethez is benyújtható a kérelem. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
A Fogyasztónak lehetősége van arra, hogy az online szolgáltatással kapcsolatos panaszának bíróságon kívüli rendezését online vitarendezési eljárás keretében kezdeményezze. Az online vitarendezést a következő weboldalon kezdeményezheti, valamint szintén ezen az oldalon kaphat részletes tájékoztatást az online vitarendezés lehetőségéről és feltételeiről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU Amennyiben a fenti módok valamelyikén vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a Fogyasztó bírósághoz fordulhat.
A Szolgáltató nem tart fenn a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexet.
2.3 Fogyasztóra és jogi személyre vonatkozó közös szabályok
2.3.1 Rendkívüli felmondás esetei
Súlyos szerződésszegének minősülő esetek különösen, de nem kizárólagosan:
- Szellemi tulajdon megsértése;
- Nem fizetés, késedelmes fizetés;
- Vállalhatatlan stílus, a Résztvevőket, trénereket, a Szolgáltatót zavaró tonalitás, nyelvezet, gyűlöletbeszéd:
- Olyan tartalom, amely közvetve vagy közvetlenül támad másokat – faji hovatartozás, etnikai származás, nemzetiség, vallási hovatartozás, nemi irányultság, kaszt, nem, nemi identitás, súlyos fogyatékosság vagy betegség – miatt
- Zaklatás esetén, vallási, etnikai, politikai, szexuális hovatartozást sértő megnyilvánulások, hozzászólások, utalások, mémek alkalmazása esetén
- A Szolgáltató márkaértékeinek megsértése,
- Az emberi méltóság megsértése esetén, jogellenes, félrevezető, diszkriminatív vagy tisztességtelen tartalmak megjelenítése esetén;
- Indokolatlan, erőszakos, uszító tartalmak megjelenítése;
- Indokolatlan szexuális ábrázolás, a szexuális tevékenységre való felhívás, a szexualitás megjelenítésének korlátozása digitálisan létrehozott tartalomra is vonatkozik, kivéve, ha azt oktatási, humoros vagy ironikus céllal teszik közzé, és amely nem sérti a Szolgáltató közösségének alapértékeit,
- Vírusok, kártékony kódok feltöltése,
- Illegális adatgyűjtés a Szolgáltató érdekkörébe tartozó felületeken, mint weboldal;
· Versenyérdek ellentét esetén, annak felismerésétől kezdődően azonnali hatállyal
A Szolgáltató által gyakorolt, jogszerű rendkívüli felmondás esetén a Résztvevő vagy a Megrendelő a Díjjal azonos összegű kötbér megfizetésére köteles.
2.3.2 Felhasználó általi rendes felmondás esete
Felhasználó jogosult a Szolgáltatásból annak megkezdésétől, de annak befejezése előtt kilépni. Ebben az esetben döntéséről haladéktalanul tájékoztatnia kell a Szolgáltatót a kepzes@turizmusakademia.hu e-mail címen, valamint - amennyiben ez még nem történt meg - kötelessége a Szolgáltatás teljes Díjának befizetésére. Amennyiben a Felhasználónak a megkezdett Szolgáltatás Díján túlmenő befizetése volt, úgy a meghaladó részt a Szolgáltató köteles visszafizetni a Felhasználó számára.
3 ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A Szolgáltató megtesz minden ésszerű és elvárható intézkedést a Weboldal biztonságos üzemeltetése érdekében, azonban javasolja, hogy a Felhasználó is tegye meg a szükséges óvintézkedéseket, például használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.
A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót, illetve a Résztvevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben sem:
- ha bármely működési hiba miatt a Megrendelés (jelentkezés) nem érkezett be,
- a Résztvevő / Felhasználó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
A jelen ÁSZF, illetve a Weboldalon keresztül nyújtott szolgáltatások tekintetében különösen az alábbi jogszabályok rendelkezései irányadóak:
- elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. számú törvény,
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) számú kormányrendelet,
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. számú törvény (Ptk.),
- a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) számú Korm. rendelet.
A jelen ÁSZF határozatlan időre szól, hatálybalépést követően módosításig, illetve visszavonásig hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a weboldalon keresztül nyújtott Szolgáltatásokat egyoldalúan módosítsa, szüneteltesse, illetve véglegesen megszüntesse, valamint a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa a Résztvevők megfelelő tájékoztatása mellett, továbbá a weboldal tartalmát bármikor előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, illetve törölje. Amennyiben a Szolgáltató módosítja az ÁSZF-t, minden esetben annak módosított változata kerül a weboldal megjelenítésre
1. számú melléklet: Fogyasztó Felhasználóra vonatkozó Elállási/Felmondási mintatájékoztató
Elállási/Felmondási jog
● Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
● Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.
● Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Magyar Turizmus Akadémiai Kft., kepzes@turizmusakademia.hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
● Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
● Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; illetve, ha online bankkártyás fizetéssel fizetett, ez esetben banki utalással rendezzük a visszafizetést; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
● Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
2. számú melléklet: Fogyasztó Felhasználóra vonatkozó Elállási/Felmondási nyilatkozat-minta
(a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú melléklete alapján)
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Magyar Turizmus Akadémiai Kft., kepzes@turizmusakademia.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében (Szolgáltatás megnevezése): *
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt.: