A program célja:
A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az alapvető Google eszközök, mint az Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads összekapcsolásáról és beállításáról. A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan integrálják és használják ezeket az eszközöket egységesen, valamint hogyan nyerjenek ki értékes információkat az adatokból, optimalizálják a webhelyteljesítményt és a hirdetéseket.
Kinek szól:
Ezt a képzést ajánljuk mindazoknak, akik az alapoktól szeretnék elsajátítani vagy alap tudás birtokában átismételni a Google felületek használatát a hirdetési fiók létrehozásától kezdve, a különböző Google eszközök (Ads, Analytics, Tag Manager, Seach Console) összekapcsolásáig, jobban kihasználva ezáltal az adatokat és optimalizálva a webhely- és hirdetési teljesítményüket.
A képzésen való aktív munkához résztvevőinknek az alábbi eszközökkel, beállításokkal, hozzáféréssel szükséges rendelkezniük:
Saját Laptop: Fontos, hogy a résztvevők saját laptopot hozzanak, mivel a gyakorlati feladatok elvégzéséhez ez elengedhetetlen.
Google-fiók: A Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads szolgáltatások használatához Google-fiók szükséges. Ez célszerű, hogy a cég által használt gmail fiók legyen, lehetőleg olyan hozzáféréssel, amelynek admin, de minimum szerkesztői jogosultsága van. Aki ezt nem tudja megoldani, kérjük jelezze a képzésszervezőknek a képzés megkezdése előtt!
FONTOS INFORMÁCIÓ: A képzés csak balatoni szolgáltatóknak szól, akiknek a működési területe a Balaton turisztikai térség 177 településének egyikén van*
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők
- Átfogó betekintést kapnak a Google eszközök összekapcsolásába és beállításába, segítve őket a hatékony adatgyűjtésben és webhelyoptimalizálásban.
- Amennyiben még nem rendelkeznek Facebook vagy Ads fiókkal, útmutatót kaphatnak az induláshoz
- Megtanulhatják, hogyan integrálják a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket egységesen, ami segít a teljesítmény mérésében és a marketingkampányok optimalizálásában.
- Megismerkedhetnek a különböző eszközök funkcióival és az adatok értelmezésével, hogy hatékonyabb döntéseket hozhassanak és javíthassák a webhely és a hirdetések teljesítményét.
- Gyakorlati példák segítségével fejleszthetik az eszközök használatával kapcsolatos készségeiket.
- + 1 Google Cégem beállítások
Fontos! A képzés alapozó, de mégis átfogó ismeretanyagot biztosít a Google eszközök használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható.
A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk ráépítő, haladó digitális marketing képzéseinket:
Profi Facebook hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig
Mindent a Google Ads hirdetésekről
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése
A program témái:
- Hirdetés kezelők létrehozása
- Ads
- Google Analytics beállítása és adatgyűjtés
- Webhely követőkód beállítása és implementációja
- Célok és konverziókövetés beállítása
- Kimenetek és jelentések értelmezése
3. Google Tag Manager használata és konfigurálása
- Tag-ek és követőkódok hozzáadása a webhelyhez
Többek között:
-
- Analytics kód
- Ads
- Facebook pixel
- Események és egyéb mérések beállítása
- Rugalmasabb követési lehetőségek használata
4. Google Search Console és Ads integráció
- Webhely ellenőrzése és teljesítményelemzés a Search Console-ban
- Google Ads követőkód beállítása és célkövetés integrációja
- Adatok és kampányelemzés a Google Ads-ben
Ez a képzés lehetőséget nyújt arra, hogy részletesen megismerd és összefűzd a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket, valamint megtanuld, hogyan használd őket hatékonyan az adatgyűjtésben, teljesítménymérésekben és hirdetésoptimalizálásban.
*Balaton turisztikai térség települései:
Ábrahámhegy, Ádánd, Alsóörs, Alsópáhok, Andocs, Aszófő, Bábonymegyer, Badacsonytomaj, Badacsonytördemic, Balatonakali, Balatonakarattya, Balatonalmádi, Balatonberény, Balatonboglár, Balatoncsicsó, Balatonederics, Balatonendréd, Balatonfenyves, Balatonfőkajár, Balatonföldvár, Balatonfüred, Balatonfűzfő, Balatongyörök, Balatonhenye, Balatonkenese, Balatonkeresztúr, Balatonlelle, Balatonmagyaród, Balatonmáriafürdő, Balatonőszöd, Balatonrendes, Balatonszabadi, Balatonszárszó, Balatonszemes, Balatonszentgyörgy, Balatonszepezd, Balatonszőlős, Balatonudvari, Balatonújlak, Balatonvilágos, Bálványos, Barnag, Bókaháza, Buzsák, Cserszegtomaj, Csopak, Dióskál, Dörgicse, Eplény, Esztergályhorváti, Felsőörs, Felsőpáhok, Fonyód, Főnyed, Galambok, Garabonc, Gyenesdiás, Gyugy, Gyulakeszi, Hács, Hegyesd, Hegymagas, Herend, Hévíz, Hidegkút, Hollád, Kapolcs, Káptalantóti, Karád, Karmacs, Kehidakustány, Kékkút, Kereki, Keszthely, Kéthely, Kisapáti, Kisberény, Kislőd, Kőröshegy, Kötcse, Kővágóörs, Köveskál, Látrány, Lengyeltóti, Lesencefalu, Lesenceistvánd, Lesencetomaj, Litér, Lovas, Lulla, Marcali, Mencshely, Mindszentkálla, Monostorapáti, Monoszló, Nagyberény, Nagycsepely, Nagyrada, Nagyvázsony, Nemesbük, Nemesgulács, Nemesvámos, Nemesvita, Nikla, Nyim, Óbudavár, Ordacsehi, Öcs, Öreglak, Örvényes, Paloznak, Pécsely, Pula, Pusztaszemes, Raposka, Révfülöp, Rezi, Ságvár, Salföld, Sármellék, Sávoly, Sérsekszőlős, Siófok, Siójut, Som, Somogybabod, Somogyszentpál, Somogytúr, Somogyvár, Sümeg, Szántód, Szegerdő, Szentantalfa, Szentbékkálla, Szentgyörgyvár, Szentjakabfa, Szentkirályszabadja, Szigliget, Szólád, Szőlősgyörök, Tab, Tagyon, Taliándörögd, Tapolca, Táska, Teleki, Tihany, Tikos, Torvaj, Tótvázsony, Uzsa, Vállus, Várvölgy, Vászoly, Veszprém, Veszprémfajsz, Vigántpetend, Vindornyafok, Vindornyalak, Vindornyaszőlős, Visz, Vonyarcvashegy, Vöröstó, Vörs, Zala, Zalaapáti, Zalacsány, Zalakaros, Zalakomár, Zalamerenye, Zalaszabar, Zalaszántó, Zalaújlak, Zalavár, Zamárdi, Zánka, Zirc
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. május 7.
Cím
8360 Keszthely, Kossuth L. u. 45. , a VisitBalaton365 újonnan nyíló keszthelyi képzőközpontja-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
Növeld bevételeidet vendégeid értékelései segítségével - üzleti hatások, pozitív és negatív vendégértékelések profi kezelése a vállalkozásod számára optimális felületeken - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás vagy sem. Még az igénybevétel előtt! Ezért kritikus fontosságú, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű értékeléssel növeljük bizalmukat. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetnek meg a résztvevők (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjthetik és kezelhetik a véleményeket, így vállalkozásuk sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz. Képzésünk célja, hogy praktikus eszközöket biztosítsunk a vendégértékelések kezelésére, amivel nemcsak a vendégkapcsolatokban leszünk eredményesebbek, de vállalkozásunk más területein is mérhető sikereket, bevételnövekedést érhetünk el. A képzés előtt minden résztvevő kitölthet egy előzetes felmérést a saját vállalkozása tevékenységéről és online jelenlétéről, erre alapozva kaphat a képzés során a saját vállalkozására vonatkozóan is hasznos gyakorlati ismereteket, útmutatót.
-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az aktuálisan legújabb mesterséges intelligencia alapú programokra épít, és bemutatja, hogyan használhatók ezek az eszközök a marketing tevékenységek széles skáláján.
-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és ez a tény megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling (felülértékesítési lehetőségek) feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához, emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve. A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető. A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.