A program célja:
A vendégektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak a vendégélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk vendégeinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat a vendégkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet.
Több jó értékelés, elégedettebb és lojálisabb vendégek – mindez nem szerencse kérdése.
Az online értékeléseknek óriási ereje van: egy jól kezelt értékelés új vendégeket hozhat, míg egy rosszul kezelt visszajelzés komoly veszteségeket okozhat.
Képzésünk célja, hogy a résztvevők gyakorlatban is alkalmazható, átfogó tudást szerezzenek arról, hogy mely értékesítési és marketingfelületeken érdemes jelen lenniük valamint, hogy hogyan vehetik kezükbe az irányítást és állíthatják a vendégértékeléseket vállalkozásuk szolgálatába.
Miért érdemes rá jelentkezni?
- Megtanulod, hogyan fókuszálj azokra a marketing eszközökre és értékelési platformokra, amelyek növelik bevételedet és vendégeid elégedettségét. A résztvevők megismerhetik a saját vállalkozásuk számára legmegfelelőbb 3 marketing felületet.
- Segítünk elkerülni azokat a marketingcsapdákat, amelyek felesleges idő- és pénzpazarlást okozhatnak.
- Megtanulod, hogyan kérj be több értékelést – személyesen, e-mailben, online
- Megtanulod mik a tipikus vendégreakciók, problémás helyzetek és mi a megfelelő válaszstratégia
- Képes leszel szakszerűen kezelni a negatív visszajelzéseket – és építkezni is belőlük
- Megérted a vendégértékelések pszichológiáját, miért írnak (vagy nem írnak) visszajelzést, és hogyan befolyásolhatod őket
- Megérted a különbséget a komment és az értékelés, valamint a negatív komment és a trollkodás között
- Megérted, hogy miért nem értékelnek az elégedett vendégek és hogyan változtathatsz ezen
- Olyan praktikus eszközöket kapsz, amiket akár már másnap bevethetsz saját vállalkozásodban
- Egyéni konzultációt is kérhetsz oktatónktól – 30 perc online, előre egyeztetett időpontban
+BÓNUSZKÉNT
Már a képzés előtt küldünk egy rövid felmérést, hogy valóban a vállalkozásodra szabott tippeket, platformjavaslatokat és eszközöket tudjunk neked ajánlani. Nem sablonokkal dolgozunk, hanem testre szabott megoldásokkal.
Kinek szól?
A turizmus területén működő egyéni, kis- és középvállalkozásoknak:
- panzióknak, magánszálláshelyeknek, kávézóknak, éttermeknek,programhelyszíneknek, utazási irodáknak, idegenvezetőknek, ahol a vendégektől visszajelzés érkezik valamilyen platformon
- ahol méreteik miatt a hatékonyságnövelő szoftverek még nem, vagy nem egyértelműen kifizetődőek
- ahol nincsen dedikált értékesítési és marketing kolléga
- ahol mindenki végez minden tevékenységet, ezért maguknak kell elsajátítani azt a tudást és új információkat, amivel a versenytársaik közül ki tudnak emelkedni
FONTOS INFORMÁCIÓ: A képzés csak balatoni szolgáltatóknak szól, akiknek a működési területe a Balaton turisztikai térség 177 településén egyikén van*
Tematika:
- Előzetes felmérés alapján, személyre szabott konzultáció a célközönség elérése és a bevételek növelése érdekében arról, hogy melyek azok az online felületek, melyeken a résztvevőknek mindenképp érdemes jelen lenniük
- Komment vs. nyilvános értékelés - különbségek kezelésben és hozzáállásban, a kommentkultúra változása és ahhoz való alkalmazkodás
- Az értékelések pszichológiája
- Miért nem értékelnek az elégedett vendégekeink és mit kell tenni annak érdekében, hogy mégis megtegyék?
- Hogyan kezeljük a trollokat?
- Milyen hatással vannak a bevételekre a negatív kommentek?
- Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?
- Milyen egyéb üzleti területekre vannak hatással az értékelések - milyen előnyünk származik, ha figyelünk a vendégeink véleményére?
- Hogyan válasszuk ki a vállalkozásunk számára megfelelő és jól működő értékelési platformokat?
- Hogyan legyen több értékelésünk? Értékelésbekérés gyakorlata online, személyesen, e-mailben
- Hogyan kérjünk be az értékeléseket forgalmas időszakban?
- Hogyan kezeljük, ha rengeteg értékelésünk érkezik a különböző platformokra?
- Hogyan válasszuk ki a megfelelő értékelésbekérő eszközt?
- Hogyan segít az AI az értékelések bekérésénél és kezelésénél?
- Esettanumányok alapján megtanuljuk, hogyan védhetjük ki a negatív értékeléseket, kiegészítő segédanyagokat és gyakorlási lehetőséget biztosítunk
- Megválaszolunk konkrét saját, hozott, problémás értékeléseket
*Balaton turisztikai térség települései:
Ábrahámhegy, Ádánd, Alsóörs, Alsópáhok, Andocs, Aszófő, Bábonymegyer, Badacsonytomaj, Badacsonytördemic, Balatonakali, Balatonakarattya, Balatonalmádi, Balatonberény, Balatonboglár, Balatoncsicsó, Balatonederics, Balatonendréd, Balatonfenyves, Balatonfőkajár, Balatonföldvár, Balatonfüred, Balatonfűzfő, Balatongyörök, Balatonhenye, Balatonkenese, Balatonkeresztúr, Balatonlelle, Balatonmagyaród, Balatonmáriafürdő, Balatonőszöd, Balatonrendes, Balatonszabadi, Balatonszárszó, Balatonszemes, Balatonszentgyörgy, Balatonszepezd, Balatonszőlős, Balatonudvari, Balatonújlak, Balatonvilágos, Bálványos, Barnag, Bókaháza, Buzsák, Cserszegtomaj, Csopak, Dióskál, Dörgicse, Eplény, Esztergályhorváti, Felsőörs, Felsőpáhok, Fonyód, Főnyed, Galambok, Garabonc, Gyenesdiás, Gyugy, Gyulakeszi, Hács, Hegyesd, Hegymagas, Herend, Hévíz, Hidegkút, Hollád, Kapolcs, Káptalantóti, Karád, Karmacs, Kehidakustány, Kékkút, Kereki, Keszthely, Kéthely, Kisapáti, Kisberény, Kislőd, Kőröshegy, Kötcse, Kővágóörs, Köveskál, Látrány, Lengyeltóti, Lesencefalu, Lesenceistvánd, Lesencetomaj, Litér, Lovas, Lulla, Marcali, Mencshely, Mindszentkálla, Monostorapáti, Monoszló, Nagyberény, Nagycsepely, Nagyrada, Nagyvázsony, Nemesbük, Nemesgulács, Nemesvámos, Nemesvita, Nikla, Nyim, Óbudavár, Ordacsehi, Öcs, Öreglak, Örvényes, Paloznak, Pécsely, Pula, Pusztaszemes, Raposka, Révfülöp, Rezi, Ságvár, Salföld, Sármellék, Sávoly, Sérsekszőlős, Siófok, Siójut, Som, Somogybabod, Somogyszentpál, Somogytúr, Somogyvár, Sümeg, Szántód, Szegerdő, Szentantalfa, Szentbékkálla, Szentgyörgyvár, Szentjakabfa, Szentkirályszabadja, Szigliget, Szólád, Szőlősgyörök, Tab, Tagyon, Taliándörögd, Tapolca, Táska, Teleki, Tihany, Tikos, Torvaj, Tótvázsony, Uzsa, Vállus, Várvölgy, Vászoly, Veszprém, Veszprémfajsz, Vigántpetend, Vindornyafok, Vindornyalak, Vindornyaszőlős, Visz, Vonyarcvashegy, Vöröstó, Vörs, Zala, Zalaapáti, Zalacsány, Zalakaros, Zalakomár, Zalamerenye, Zalaszabar, Zalaszántó, Zalaújlak, Zalavár, Zamárdi, Zánka, Zirc
- Duchai MártaAz ÉrtékelésTUNING alapítója, online értékelés specialista és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke2018-ban alapítottam az Értékeléstuningot, melynek fő profilja a vállalkozások ügyfélélmény alapú fejlesztése és az online értékelés menedzsment.
Szenvedélyem a tudásátadás. Felsőoktatási intézmények óraadó tanáraként és konferenciák előadójaként hívnak szerte az országban, saját akadémiámon található kurzusokkal pedig a vállalkozóknak nyújtok segítő kezet az értékelések és az ügyfélélmény útvesztőjében. Vallom, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény. Azon dolgozom, hogy a kőkemény munkával felépített márkákat képesek legyenek megvédeni a tulajdonosaik a külső támadásokkal szemben és hogy tovább tudják építeni egy magasabb szinten, az ügyfélélményt fókuszba helyezve.
A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja
2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, legfeljebb 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. május 13.
Cím
8360 Keszthely, Kossuth L. u. 45. , a VisitBalaton365 újonnan nyíló keszthelyi képzőközpontja-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-Túl bonyolultnak érzi a Google szövevényes rendszerét, de szeretné saját maga kontrollálni és egységesen kezelni azokat az eszközöket, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki weboldala és marketing kampányai teljesítményéből? Kurzusunkon akár teljesen kezdőként átfogó tudást sajátíthat el különböző Google eszközök funkcióiról és profi szintre emelheti a használatukkal kapcsolatos készségeit.
-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az aktuálisan legújabb mesterséges intelligencia alapú programokra épít, és bemutatja, hogyan használhatók ezek az eszközök a marketing tevékenységek széles skáláján.
-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és ez a tény megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling (felülértékesítési lehetőségek) feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához, emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve. A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető. A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.