A program célja:
A program célja, hogy a résztvevők a vendéggel való személyes kapcsolat során az alap kommunikációs helyzetektől az upselling-ig megismerjenek olyan kommunikációs technikákat, formulákat, amelyek által optimalizálni tudják a vendéggel való kapcsolatot. A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető.
A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.
Tanulási módszertan:
Ez a képzési programunk a blended learning, azaz a vegyes tanulás módszerére épül, amely a hagyományos és digitális tanulási formákat integrálja egy összetett tanulási élménybe. Az online elérhető tudásanyagok által biztosítjuk a lehetőséget az önálló tanulásra a személyes képzési alkalmon való részvétel mellett. A képzésen való személyes részvétel alkalmával így több lehetőség nyílik az egyéni tapasztalatok megosztására, kérdések megvitatására és gyakorlati szituációk elvégzésére, mindezt tapasztalt oktatóink irányításával.
Kinek szól: azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a sikeres upselling technikákig, a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.
FONTOS INFORMÁCIÓ: A képzés csak balatoni szolgáltatóknak szól, akiknek a működési területe a Balaton turisztikai térség 177 településének egyikén van*
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning
- fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során,
- megismerteti a résztvevőket olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk
- megismernek olyan gyakorlati lépéseket, amelyek segítségével mind a vendég elégedettsége, mind a cég árbevétele növelhető.
A program témái:
- Optimális kapcsolat kialakítása a vendéggel lépésről lépésre
- A kapcsolat felvétele
- A vendég igényeinek feltérképezése:
- kérdezéstechnika,
- értő figyelem,
- megértés megerősítése, visszajelzés
- Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok
- A beszélgetés zárása
- Upselling jelentése és jelentősége, upselling lehetőségek feltérképezése
- Mikor upsellingeljünk és mikor ne?
- Upselling lépésről lépésre
- Szituációs gyakorlatok és esetmegbeszélés az upselling készség szintű elsajátítására
Balaton turisztikai térség települései:
Ábrahámhegy, Ádánd, Alsóörs, Alsópáhok, Andocs, Aszófő, Bábonymegyer, Badacsonytomaj, Badacsonytördemic, Balatonakali, Balatonakarattya, Balatonalmádi, Balatonberény, Balatonboglár, Balatoncsicsó, Balatonederics, Balatonendréd, Balatonfenyves, Balatonfőkajár, Balatonföldvár, Balatonfüred, Balatonfűzfő, Balatongyörök, Balatonhenye, Balatonkenese, Balatonkeresztúr, Balatonlelle, Balatonmagyaród, Balatonmáriafürdő, Balatonőszöd, Balatonrendes, Balatonszabadi, Balatonszárszó, Balatonszemes, Balatonszentgyörgy, Balatonszepezd, Balatonszőlős, Balatonudvari, Balatonújlak, Balatonvilágos, Bálványos, Barnag, Bókaháza, Buzsák, Cserszegtomaj, Csopak, Dióskál, Dörgicse, Eplény, Esztergályhorváti, Felsőörs, Felsőpáhok, Fonyód, Főnyed, Galambok, Garabonc, Gyenesdiás, Gyugy, Gyulakeszi, Hács, Hegyesd, Hegymagas, Herend, Hévíz, Hidegkút, Hollád, Kapolcs, Káptalantóti, Karád, Karmacs, Kehidakustány, Kékkút, Kereki, Keszthely, Kéthely, Kisapáti, Kisberény, Kislőd, Kőröshegy, Kötcse, Kővágóörs, Köveskál, Látrány, Lengyeltóti, Lesencefalu, Lesenceistvánd, Lesencetomaj, Litér, Lovas, Lulla, Marcali, Mencshely, Mindszentkálla, Monostorapáti, Monoszló, Nagyberény, Nagycsepely, Nagyrada, Nagyvázsony, Nemesbük, Nemesgulács, Nemesvámos, Nemesvita, Nikla, Nyim, Óbudavár, Ordacsehi, Öcs, Öreglak, Örvényes, Paloznak, Pécsely, Pula, Pusztaszemes, Raposka, Révfülöp, Rezi, Ságvár, Salföld, Sármellék, Sávoly, Sérsekszőlős, Siófok, Siójut, Som, Somogybabod, Somogyszentpál, Somogytúr, Somogyvár, Sümeg, Szántód, Szegerdő, Szentantalfa, Szentbékkálla, Szentgyörgyvár, Szentjakabfa, Szentkirályszabadja, Szigliget, Szólád, Szőlősgyörök, Tab, Tagyon, Taliándörögd, Tapolca, Táska, Teleki, Tihany, Tikos, Torvaj, Tótvázsony, Uzsa, Vállus, Várvölgy, Vászoly, Veszprém, Veszprémfajsz, Vigántpetend, Vindornyafok, Vindornyalak, Vindornyaszőlős, Visz, Vonyarcvashegy, Vöröstó, Vörs, Zala, Zalaapáti, Zalacsány, Zalakaros, Zalakomár, Zalamerenye, Zalaszabar, Zalaszántó, Zalaújlak, Zalavár, Zamárdi, Zánka, Zirc
- Tóthné Márton Gabriellatréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetőjeTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, legfeljebb 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. május 27.
Cím
8360 Keszthely, Kossuth L. u. 45. , a VisitBalaton365 újonnan nyíló keszthelyi képzőközpontja-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-Túl bonyolultnak érzi a Google szövevényes rendszerét, de szeretné saját maga kontrollálni és egységesen kezelni azokat az eszközöket, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki weboldala és marketing kampányai teljesítményéből? Kurzusunkon akár teljesen kezdőként átfogó tudást sajátíthat el különböző Google eszközök funkcióiról és profi szintre emelheti a használatukkal kapcsolatos készségeit.
-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
Így nyerj több vendéget az online értékelések segítségével - Pozitív és negatív vendégértékelések profi kezelése a visszatérő vendégekért és a stabil bevételnövekedésért - Képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-Néha nem könnyű eligazodni az online és offline marketing eszközök világában és abban, hogy vállalkozásunknak melyekre érdemes fókuszálni. Ez kiemelten fontos a kkv-k számára, hiszen minden egyes platform használata jelentős idő-, energia- és pénzbefektetést igényel. Ezért kritikus fontosságú, hogy erőforrásainkat a legmegfelelőbb platformokra fókuszáljuk. Emellett ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás, amit készül igénybe venni! A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetsz meg (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjtheted és kezelheted a véleményeket, így vállalkozásod sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz. Ha szeretnél több vendéget bevonzani, jobb értékeléseket kapni és valódi üzleti eredményeket elérni, képzésünkön a helyed!
-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az aktuálisan legújabb mesterséges intelligencia alapú programokra épít, és bemutatja, hogyan használhatók ezek az eszközök a marketing tevékenységek széles skáláján.