Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*

7 órás kommunikációs képzés, amely fejleszti a munkatársak kommunikációs és helyszíni értékesítési képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során
2025. június 3. 09:00 -16:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: 8360 Keszthely, Kossuth L. u. 45.
Hozzáadom a naptáramhoz

Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és ez a tény megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling (felülértékesítési lehetőségek) feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához, emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve. A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető. A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.

A program célja:

A program célja, hogy a résztvevők a vendéggel való személyes kapcsolat során az alap kommunikációs helyzetektől a kiegészítő szolgáltatások értékesítéséig megismerjenek olyan kommunikációs technikákat, formulákat, amelyek által optimalizálni tudják a vendéggel való kapcsolatot. A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető.

A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.

 

Kinek szól: Front office-ban, vendéglátásban, illetve gyógyászati és wellness recepción dolgozó munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a sikeres upselling technikákig, a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva  kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.

 

Tanulási módszertan:

Ez a képzési programunk a blended learning, azaz a vegyes tanulás módszerére épül, amely a hagyományos és digitális tanulási formákat integrálja egy összetett tanulási élménybe. Az online elérhető tudásanyagok által biztosítjuk a lehetőséget az önálló tanulásra a személyes képzési alkalmon való részvétel mellett. A képzésen való személyes részvétel alkalmával így több lehetőség nyílik az egyéni tapasztalatok megosztására, kérdések megvitatására és gyakorlati szituációk elvégzésére, mindezt tapasztalt oktatóink irányításával.



FONTOS INFORMÁCIÓ: A képzés csak balatoni szolgáltatóknak szól, akiknek a működési területe a Balaton turisztikai térség 177 településének egyikén van*
 

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning

  • fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során,
  • megismerteti a résztvevőket olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk
  • megismernek olyan gyakorlati lépéseket, amelyek segítségével mind a vendég elégedettsége, mind a cég árbevétele növelhető.


A program témái:

  • Optimális kapcsolat kialakítása a vendéggel lépésről lépésre
    • A kapcsolat felvétele
    • A vendég igényeinek feltérképezése:
      • kérdezéstechnika,
      • értő figyelem,
      • megértés megerősítése, visszajelzés
    • Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok
    • A beszélgetés zárása
  • A kiegészítő szolgáltatások értékesítésének (upselling) jelentősége és a lehetőségek feltérképezése
    • Mikor értékesítsünk és mikor ne?
    • Kiegészítő szolgáltatások értékesítése lépésről lépésre
    • Szituációs gyakorlatok és esetmegbeszélés az upselling készség szintű elsajátítására
       

Balaton turisztikai térség települései: 

Ábrahámhegy, Ádánd, Alsóörs, Alsópáhok, Andocs, Aszófő, Bábonymegyer, Badacsonytomaj, Badacsonytördemic, Balatonakali, Balatonakarattya, Balatonalmádi, Balatonberény, Balatonboglár, Balatoncsicsó, Balatonederics, Balatonendréd, Balatonfenyves, Balatonfőkajár, Balatonföldvár, Balatonfüred, Balatonfűzfő, Balatongyörök, Balatonhenye, Balatonkenese, Balatonkeresztúr, Balatonlelle, Balatonmagyaród, Balatonmáriafürdő, Balatonőszöd, Balatonrendes, Balatonszabadi, Balatonszárszó, Balatonszemes, Balatonszentgyörgy, Balatonszepezd, Balatonszőlős, Balatonudvari, Balatonújlak, Balatonvilágos, Bálványos, Barnag, Bókaháza, Buzsák, Cserszegtomaj, Csopak, Dióskál, Dörgicse, Eplény, Esztergályhorváti, Felsőörs, Felsőpáhok, Fonyód, Főnyed, Galambok, Garabonc, Gyenesdiás, Gyugy, Gyulakeszi, Hács, Hegyesd, Hegymagas, Herend, Hévíz, Hidegkút, Hollád, Kapolcs, Káptalantóti, Karád, Karmacs, Kehidakustány, Kékkút, Kereki, Keszthely, Kéthely, Kisapáti, Kisberény, Kislőd, Kőröshegy, Kötcse, Kővágóörs, Köveskál, Látrány, Lengyeltóti, Lesencefalu, Lesenceistvánd, Lesencetomaj, Litér, Lovas, Lulla, Marcali, Mencshely, Mindszentkálla, Monostorapáti, Monoszló, Nagyberény, Nagycsepely, Nagyrada, Nagyvázsony, Nemesbük, Nemesgulács, Nemesvámos, Nemesvita, Nikla, Nyim, Óbudavár, Ordacsehi, Öcs, Öreglak, Örvényes, Paloznak, Pécsely, Pula, Pusztaszemes, Raposka, Révfülöp, Rezi, Ságvár, Salföld, Sármellék, Sávoly, Sérsekszőlős, Siófok, Siójut, Som, Somogybabod, Somogyszentpál, Somogytúr, Somogyvár, Sümeg, Szántód, Szegerdő, Szentantalfa, Szentbékkálla, Szentgyörgyvár, Szentjakabfa, Szentkirályszabadja, Szigliget, Szólád, Szőlősgyörök, Tab, Tagyon, Taliándörögd, Tapolca, Táska, Teleki, Tihany, Tikos, Torvaj, Tótvázsony, Uzsa, Vállus, Várvölgy, Vászoly, Veszprém, Veszprémfajsz, Vigántpetend, Vindornyafok, Vindornyalak, Vindornyaszőlős, Visz, Vonyarcvashegy, Vöröstó, Vörs, Zala, Zalaapáti, Zalacsány, Zalakaros, Zalakomár, Zalamerenye, Zalaszabar, Zalaszántó, Zalaújlak, Zalavár, Zamárdi, Zánka, Zirc

Előadó(k)
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetője
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, legfeljebb 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2025. május 27.

 

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

8360 Keszthely, Kossuth L. u. 45. , a VisitBalaton365 újonnan nyíló keszthelyi képzőközpontja

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!