Marketing automatizálás - Hatékony hírlevélküldés és CRM rendszerek használata, adatbázis építés - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*

4 órás online képzés
2026. február 2. 09:00 -13:00
Képzés formája
Online
Hozzáadom a naptáramhoz

Célcsoportunk elérésére ma már rengeteg online eszköz áll rendelkezésünkre. De vajon rendelkezünk-e már a cégünkre/szolgáltatásunkra szabott tökéletes adatbázissal? A tanfolyam során az alapoktól tanulhatjuk meg ezek sikeres létrehozását, elemzését és értelmezését, valamint azt, hogy milyen eszközökkel érhetjük el őket, hogy eredményesen irányíthassuk az értékesítési folyamatokat. Kiemelten foglalkozunk a hírlevélküldés hatékonyságával és gyakorlati praktikáival, illetve azzal, hogy az adatbázis építés hogyan segítheti a Google Ads és Facebook kampányainkat is.

  • A program célja:

    A képzés célja, hogy résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson az adatbázisok létrehozásáról, hírlevélküldők használatáról (eDm és Hírlevél), valamint a CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer) funkcióiról és jelentőségéről. A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan készítsenek értékesítést segítő hírleveleket, amelyek növelik az ügyfél-elkötelezettséget és vásárlási hajlandóságot. Emellett megismerhetik, hogyan használják az adatbázisokat Google Ads és Facebook kampányokban a célzott és hatékony marketing érdekében.

    *FONTOS INFORMÁCIÓ: A képzés csak balatoni szolgáltatóknak szól, akiknek a működési területe a Balaton turisztikai térség 177 településének egyikén van

  • Kinek szól:

    A képzés szól mindazoknak, akik külön marketing részleg, vagy ügynökségi segítség hiányában érdeklődnek az adatbázisok létrehozása, az adatok elemzése, feldolgozása és használata iránt - különös tekintettel a marketing-tevékenységekre-, valamint a hírlevélküldés és a CRM rendszerek iránt. Azoknak, akik szeretnék eredményesen kezelni az ügyfélkapcsolatokat, létrehozni és kezelni az adatbázisokat, valamint olyan hírleveleket küldeni, amelyek után az ügyfelek maguktól akarnak vásárolni.

    *FONTOS INFORMÁCIÓ: A képzés csak balatoni szolgáltatóknak szól, akiknek a működési területe a Balaton turisztikai térség 177 településének egyikén van

    *Balaton turisztikai térség települései: 

    Ábrahámhegy, Ádánd, Alsóörs, Alsópáhok, Andocs, Aszófő, Bábonymegyer, Badacsonytomaj, Badacsonytördemic, Balatonakali, Balatonakarattya, Balatonalmádi, Balatonberény, Balatonboglár, Balatoncsicsó, Balatonederics, Balatonendréd, Balatonfenyves, Balatonfőkajár, Balatonföldvár, Balatonfüred, Balatonfűzfő, Balatongyörök, Balatonhenye, Balatonkenese, Balatonkeresztúr, Balatonlelle, Balatonmagyaród, Balatonmáriafürdő, Balatonőszöd, Balatonrendes, Balatonszabadi, Balatonszárszó, Balatonszemes, Balatonszentgyörgy, Balatonszepezd, Balatonszőlős, Balatonudvari, Balatonújlak, Balatonvilágos, Bálványos, Barnag, Bókaháza, Buzsák, Cserszegtomaj, Csopak, Dióskál, Dörgicse, Eplény, Esztergályhorváti, Felsőörs, Felsőpáhok, Fonyód, Főnyed, Galambok, Garabonc, Gyenesdiás, Gyugy, Gyulakeszi, Hács, Hegyesd, Hegymagas, Herend, Hévíz, Hidegkút, Hollád, Kapolcs, Káptalantóti, Karád, Karmacs, Kehidakustány, Kékkút, Kereki, Keszthely, Kéthely, Kisapáti, Kisberény, Kislőd, Kőröshegy, Kötcse, Kővágóörs, Köveskál, Látrány, Lengyeltóti, Lesencefalu, Lesenceistvánd, Lesencetomaj, Litér, Lovas, Lulla, Marcali, Mencshely, Mindszentkálla, Monostorapáti, Monoszló, Nagyberény, Nagycsepely, Nagyrada, Nagyvázsony, Nemesbük, Nemesgulács, Nemesvámos, Nemesvita, Nikla, Nyim, Óbudavár, Ordacsehi, Öcs, Öreglak, Örvényes, Paloznak, Pécsely, Pula, Pusztaszemes, Raposka, Révfülöp, Rezi, Ságvár, Salföld, Sármellék, Sávoly, Sérsekszőlős, Siófok, Siójut, Som, Somogybabod, Somogyszentpál, Somogytúr, Somogyvár, Sümeg, Szántód, Szegerdő, Szentantalfa, Szentbékkálla, Szentgyörgyvár, Szentjakabfa, Szentkirályszabadja, Szigliget, Szólád, Szőlősgyörök, Tab, Tagyon, Taliándörögd, Tapolca, Táska, Teleki, Tihany, Tikos, Torvaj, Tótvázsony, Uzsa, Vállus, Várvölgy, Vászoly, Veszprém, Veszprémfajsz, Vigántpetend, Vindornyafok, Vindornyalak, Vindornyaszőlős, Visz, Vonyarcvashegy, Vöröstó, Vörs, Zala, Zalaapáti, Zalacsány, Zalakaros, Zalakomár, Zalamerenye, Zalaszabar, Zalaszántó, Zalaújlak, Zalavár, Zamárdi, Zánka, Zirc

  • Miért érdemes rá jelentkezni?
    • A képzés mélyebb betekintést nyújt az adatok elemzésének és feldolgozásának terén, és segít megérteni azok alkalmazásának előnyeit a marketingtevékenységekben.
    • Megismerheted az adatvédelmi elveket és az adatvédelemmel kapcsolatos irányelveket (pl. GDPR), amelyek alapvető fontosságúak az adatok kezelése során.
    • Tanulhatsz adatelemzési módszerekről és eszközökről, amelyek segítenek az adatok feldolgozásában és értelmezésében.
    • A képzés alapos betekintést nyújt az adatbázisok létrehozásába, hírlevélküldők használatába és a CRM rendszerekbe.
    • Megtanulhatod, hogyan építs hatékony adatbázisokat és kezeld az ügyfélkapcsolatokat.
    • Képes leszel hírleveleket létrehozni és küldeni, hogy elérjed és megtartsd a célcsoportodat, növelve a vásárlási hajlandóságot.
    • A CRM rendszer használatával jobban kihasználhatod az ügyfélkapcsolatokat és profin irányíthatod az értékesítési folyamatokat.
    • Felfedezheted, hogyan alkalmazhatók az adatbázisok Google Ads és Facebook kampányokban a célzott és hatékony hirdetések érdekében.
  • A program témái:
    1. Adatok gyűjtése és tárolása
    • Adatgyűjtési módszerek és források
    • Adatbázisok és adattárolási elvek
    1. Adatok elemzése és feldolgozása
    • Adatelemzési módszerek és eszközök
    • Adatfeldolgozási elvek és technikák
    • Adatvédelmi és GDPR irányelvek
    1. Hatékony hírlevélküldés (eDm és Hírlevél)
    • Hírlevélküldő eszközök áttekintése és választása
    • Hírlevél tervezése és tartalomstratégia
    • Címzettlisták kezelése és szegmentálás
    1. Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM)
    • A CRM rendszer szerepe és jelentősége az ügyfélkapcsolatokban
    • Ügyféladatok rögzítése és kezelése a CRM rendszerben
    • Ügyfélkommunikáció és tevékenység nyomon követése a CRM rendszerben
    • Értékesítési lehetőségek és ügyfélkövetés a CRM rendszer segítségével
    • Az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése és az ügyfélélmény javítása a CRM rendszer alkalmazásával
  • Kapcsolódó képzéseink:
Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2026. január 26.

 

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!