Betelt

BETELT! KOMMUNIKÁCIÓS MODUL 1. - A vendéggel/utassal való profi bánásmód alapjai lépésről lépésre - Csoportos képzés munkatársaknak (kezdő szint)

Kommunikációs alapképzés kezdőknek (javasolt utána a haladó képzésünket elvégezni panasz- és konfliktuskezelés témában)
2022. április 22. 09:00 -15:00
Képzés formája
Online

A kiszámíthatatlan, folyton változó és néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a vendéggel való bánásmódra, kommunikációra. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő kommunikációs stílus és viselkedés kialakításához az alapoktól kezdve.

A program célja:

A program célja, hogy fejlessze a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során, és a résztvevők megismerjenek olyan módszereket vagy mélyítsék a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk, képesek lesznek a vendégekkel a megfelelő viselkedésre, kapcsolat kialakítására és fenntartására.

Kinek szól?

Azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba, és az alapoktól kezdve a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végighaladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.

Miért érdemes rá jelentkezni?

Mert a tréning

  • fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során,
  • megismerteti a résztvevőket olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk
  • támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben hatékony kommunikációs módszerek megismertetésével és elsajátításával.

A program témái:

  • Milyen a profi, vendégekkel személyesen kapcsolatba kerülő munkatárs? 
  • A vendéggel való kapcsolat optimalizálása lépésről lépésre:
    • A kapcsolat felvétele:
      • első benyomás, non-verbális kommunikáció optimalizálása,
      • köszönés,
      • beszélgetés kezdése
    • A vendég igényeinek feltérképezése:
      • kérdezéstechnika,
      • értő figyelem,
      • megértés megerősítése, visszajelzés
    • Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok
    • A beszélgetés zárása:
      • megköszönni, elköszönni,
      • ellenőrizni a vendég elégedettségét
Előadó(k)
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.

A képzés kedvezményes ára MOST 30.000 Ft+Áfa/fő, a teljes 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.

Mindhárom Kommunikációs modul képzésre történő egyidejű jelentkezés esetén a kedvezményes díjakból további 10% kedvezményt biztosítunk!


Az online képzés hatékonyságát elősegítendő, képzésenként legfeljebb 12 fő jelentkezését tudjuk fogadni.

Jelentkezési határidő: Betelt!

A jelentkezés lezárult.

Kérjük, hogy a „KÉRDÉSE VAN?” ablakban keressen bennünket a soron következő időponttal kapcsolatban!

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?