A program célja:
A Facebook hirdetések gyakorlati képzés arról szól, hogy megtanuljuk, hogyan készítsünk és használjunk hatékony hirdetéseket a Facebookon. Ez a képzés segít nekünk megismerni a Facebook hirdetési platformot, és megtanulni, hogyan hozzunk létre hirdetéseket a legjobb módszerek szerint. Tanulunk olyan dolgokat, mint például a pixel használata és az A/B tesztelés, amelyek segítenek mérni és javítani a hirdetések eredményeit. Ezáltal hatékonyabb és jobban célzott hirdetéseket készíthetünk a Facebookon.
Kinek szól:
A képzés azoknak szól, akik
- alap elméleti/gyakorlati tudással rendelkeznek a Facebook hirdetési felületén és szeretnék hatékonyabban kihasználni a platformot
- rendelkeznek már aktív, vagy a képzésre előre létrehozott Facebook hirdetéskezelővel *
- szeretnék a Facebook hirdetéskezelő rendszerét és lehetőségeit átfogóan, gyakorlati feladatok segítségével jobban megismerni és az eszközökből a legtöbbet kihozni, célközönségük jobb elérése, kampányaik optimalizálása és eredményeik hatékonyabb mérése által
A képzés során a résztvevők megtanulhatják, hogy hogyan hozzanak létre, kezeljenek és elemezzék hirdetéseiket. A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők.
*Facebook hirdetéskezelő és/vagy Facebook pixel meglétének hiányában előzetesen javasoljuk elvégezni a „Google eszközök a gyakorlatban” képzésünket!
Miért érdemes rá jelentkezni:
- A képzés átfogó betekintést nyújt a Facebook hirdetési platformba és segít megérteni annak használatát és lehetőségeit.
- Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hirdetések létrehozásához és optimalizálásához, hogy hatékonyan eljuss a célcsoportodhoz.
- A pixel használatának elsajátításával pontosabb adatokhoz juthatsz a kampányaid eredményeiről és célzottabban optimalizálhatod azokat.
- Az A/B tesztelés módszereinek megismerése segít abban, hogy hatékonyan teszteld és finomítsd hirdetéseidet, hogy magasabb konverziós arányt érj el.
- Tanulhatsz a célzott kampányok beállításáról és a hirdetések szöveges és vizuális elemekkel történő optimalizálásáról.
Fontos! A képzés átfogó ismeretanyagot biztosít a Facebook hirdetési felületének használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk további haladó digitális marketing képzéseinket:
Mindent a Google Ads hirdetésekről
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése
A program témái:
- Bevezetés a Facebook hirdetési platformba
- A hirdetési platform funkciói és lehetőségei
- A hirdetési célkitűzések és kampánystruktúrák
- Hirdetés létrehozása és best practice
- A hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása
- Célközönség beállítása és célzások használata
- Költségvetési stratégiák és licitálás
- Pixel használata és eredmények elemzése
- A Facebook pixel beállítása és telepítése
- Pixel események és konverzió
Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. január 17.
Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Növeld vállalkozásod bevételét a vendégértékelések segítségével
-A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Az ügyfelektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak az ügyfélélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk ügyfeleinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat az ügyfélkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet. Ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás vagy sem. Még az igénybevétel előtt! Ezért kritikus fontosságú, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű értékeléssel növeljük bizalmukat. Számos egyszerű és hatékony módszer létezik arra, hogy a vendégeket véleményük és gondolataik megosztására ösztönözzük. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetsz meg (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjtheted és kezelheted a véleményeket, így vállalkozásod sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz.
-
- Digitális marketing képzések
Közösségi médiafelületek a Turizmusban - avagy az aktív online kommunikáció alapjai - személyes képzés
-A legtöbb szolgáltató tisztában van vele, hogy a közösségi média oldalakon való szimpla jelenlét ma már nem elég. A folyamatos és aktív online kommunikáció hiánya hatalmas kihagyott lehetőség célcsoportunk figyelmének felkeltésében. Azonban a számos rendelkezésre álló social felület hatékony kezelése, egy ütős tartalomstratégia, az írott és vizuális tartalomkészítés, az influencer marketing, de akár az AI eszközök alkalmazása, a hirdetések és a gamification profi alkalmazása nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás. Képzésünk kezdőként is segít átlendülni az akadályokon, hogy a szimpla jelenlét helyett, hogyan válj a figyelem középpontjává, hogy a számodra releváns platformokon ütős stratégiával, profi tartalommal és high-tech eszközökkel hódíthasd meg a célcsoportod szívét.
-
- Digitális marketing képzések
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - személyes képzés
-Túl bonyolultnak érzi a Google szövevényes rendszerét, de szeretné saját maga kontrollálni és egységesen kezelni azokat az eszközöket, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki weboldala és marketing kampányai teljesítményéből? Kurzusunkon akár teljesen kezdőként átfogó tudást sajátíthat el különböző Google eszközök funkcióiról és profi szintre emelheti a használatukkal kapcsolatos készségeit.
-
- Digitális marketing képzések
Mindent a Google Ads hirdetésekről - avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat? - személyes képzés
-Ha szeretne naprakész lenni az online marketing dinamikusan fejlődő világában, akkor a Google Ads hirdetések nem maradhatnak ki az eszköztárából. A képzés azoknak a turisztikai marketing területen dolgozó kollegáknak szól, akik szeretnék eddigi elméleti, esetleg bizonytalan tudásukat gyakorlati, azonnal alkalmazható technikákkal és tippekkel bővíteni, ezáltal minden hirdetésre fordított összegből többszörös bevételt generálni.
-
- Digitális marketing képzések
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - személyes képzés
-A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az aktuálisan legújabb mesterséges intelligencia alapú programokra épít, és bemutatja, hogyan használhatók ezek az eszközök a marketing tevékenységek széles skáláján.
-
- Digitális marketing képzések
Marketing Automatizálás – Hatékony hírlevélküldés és CRM rendszerek használata, adatbázis építés - személyes képzés
-Célcsoportunk elérésére ma már rengeteg online eszköz áll rendelkezésünkre. De vajon rendelkezünk-e már a cégünkre/szolgáltatásunkra szabott tökéletes adatbázissal? A tanfolyam során az alapoktól tanulhatjuk meg ezek sikeres létrehozását, elemzését és értelmezését, valamint azt, hogy milyen eszközökkel érhetjük el őket, hogy eredményesen irányíthassuk az értékesítési folyamatokat. Kiemelten foglalkozunk a hírlevélküldés hatékonyságával és gyakorlati praktikáival, illetve azzal, hogy az adatbázis építés hogyan segítheti a Google Ads és Facebook kampányainkat is.